במות הרמה

יתרונות של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

בשנים האחרונות עבודות גובה הופכות להיות נפוצות יותר ויותר. במקום לעבוד בצורה לא בטיחותית, במות הרמה מאפשרות לנו לעבוד בצורה לא רק בטיחותית אלא גם נוחה במיוחד. ישנן כמה אפשרויות לבמות הרמה, והיום אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל היתרונות של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל. מהן הבמות הללו ואיך הן יכולות לעזור לכם, מיד תבינו הכל.

 

במות הרמה

במות הרמה הן משטחים שעליהן יכולים לעמוד מספר פועלים. הבמות הללו ניידות והון מורכבות על גבי רכב קטן שנוסע. את הרכב ניתן להחנות בסביבת מקום העבודה, ולהרים את הבמה עד לאזור הרצוי. הבמות מונחות על גבי זרועות, וזה מה שמאפשר להן להגיע לגובה יחסית רב, כדי לאפשר לכם לעבוד בצורה המיטבית. עבודה בגובה יכולה להתבצע לא רק בעזרת במות.

פיגומים, ירידה עם חבלים מהגג או עבודה בסולם גם הם מאפשרים לכם לבצע עבודות גובה, אך לא לחינם רבים בוחרים היום דווקא באופציה של במות הרמה. כמובן, אם מדובר על עבודה קצרה וכירורגית אפשר אולי לוותר על במות הרמה, אבל בכל עבודה שכוללת יותר מזה, כדאי לכם ללכת על הבמות.

 

מה היתרון של עבודה בבמות הרמה

היתרון הראשון של עבודה בבמות הוא מבחינה בטיחותית. הבמות הן משטח מגודר והפועלים שלכם לא יכולים ליפול ממנו. בנוסף, הבמות לא דורשות מהפועלים להיות מרוכזים ביציבות שלהם, אלא רק בעבודה עצמה, מה שמאפשר להם לעבוד בצורה מהירה ויעילה יותר. באמצעות הבמות ניתן להגיע למקומות שבהם לא ניתן להציב סולם או שאי אפשר לרדת מהגג כיון שאין אפשרות לעגון על גביו.

כאשר אנחנו מדברים על במות הרמה, יש שני סוגים מרכזיים של במות, שנבדלות זו מזו בצורת ההרמה שלהן. הסוג הראשון שאותו נציג לכם אלו במות הרמה מספריים.

 

במות הרמה מספריים

הבמות הללו נקראות כך בשל העובדה שזרועות ההרמה שלהן יוצרות זיגזג בצורת מספריים. הבמות הללו נראות בדרך כלל בעבודות ציבוריות, והן מתאימות לעבודה רק במקום שבו אזור העבודה נמצא במאונך לקרקע. הבמות הללו יכולות לזוז רק למעלה ולמטה, ומבחינת זווית המקום שבו הרכב עצר זה בדיוק המקום שתעמוד הבמה, רק שניתנת לכם האפשרות להרים אותה כמה מטרים כלפי מעלה.

 

במות הרמה חשמליות

עוד מאפיין שיש בדרך כלל לבמות מספריים זה העובדה שהן מונעות באמצעות מנוע חשמלי. המנוע הזה אמנם לא פולט גזים והוא גם עובד בצורה שקטה מה שמאפשר לעבוד עם הבמות הללו גם בתוך חלל סגור. יחד עם זאת, במקרים שבהם אזור העבודה קצת פחות נגיש, אנחנו צריכים למצוא פתרון אחר, והוא מגיע אלינו בזכות סוג נוסף של במות הרמה.

 

במות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל

במות הרמה מפרקיות הן כאלו שזרוע ההרמה שלהן היא בצורה של מפרק. הזרוע המפרקית יכולה לנוע לא רק כלפי מעלה ומטה אלא גם בצורה אופקית, מה שמאפשר לה גמישות הרבה יותר גדולה. גם במקום שבו לא ניתן להחנות את הבמה ממש בתחתית אזור העבודה, במות הרמה מפרקיות יכולות לעזור לנו. את הבמה נחנה במקום הקרוב ביותר, ובעזרת הזרוע שלה ניגש לאזור העבודה.

 

למה דווקא במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

מנוע דיזל פולט גזים וגם משמיע רעש די חזק, מה שעלול לעורר את השאלה למה ללכת על הבמות הללו ולא לבחור באופציה של במות מספריים חשמליות. כמובן, במקום שבו ניתן להשתמש בבמות מספריים חשמליות אין בעיה ללכת על האופציה הזו, אולם ישנם מקרים שבהם הבמות הללו פשוט לא יוכלו לסייע לכם. במקרים הללו, יש כמה יתרונות דווקא לבמות הרמה מפרקיות עם מנוע דיזל.

 

גמישות גבוהה

היתרון הראשון של במות מפרקיות הוא בגמישות שלהן. במקום לחנות ממש מתחת לאזור העבודה, אתם יכולים לחנות במרחק מסוים ממנו, ולגשת אליו בזכות התנועה האופקית של הזרוע. ישנם מקרים שבם לא ניתן לעלות בצורה ישירה אל אזור העבודה, למשל במקרה של עבודה במרפסת של בניין רב קומות, שבה מרפסות אחרות חוסמות את הגישה. כאן זרוע מפרקית תפתור את הבעיה.

 

נשיאת משקלים גבוהים

נשיאת המשקלים קשורה בעיקר לאופן ההנעה של הבמות. אין ספק שלמנוע חשמלי יש הרבה יתרונות אל מול מנוע בעירה, אך ברגע שמדברים על חוזק, אי אפשר למצוא מנועים שמתחרים ביכולות של מנועי דיזל. ברגע שאתם צריכים להרים במה גדולה כיון שאתם רוצים להעמיד מספר פועלים או לעשות שימוש בציוד כבד, מה שיעזור לכם זה העוצמה של מנוע הדיזל שיש לבמה.

 

נסיעה בשטחים מורכבים

עוד יתרון שקשור למנוע הוא ביחס לעבירות של הבמה. במות מספריים שמונעות באמצעות חשמל לא מחזיקות ביכולות עבירות גבוהה. בדרך כלל מדובר על במות שיכולות לנסוע על גבי אספלט ולא הרבה מעבר לכך. ישנם מקרים שבהם היכולת הזו בהחלט מספיקה, אולם ברגע שאנחנו צריכים לעבוד באתרי בנייה או בשטחים חקלאיים ייתכן ואנחנו נזדקק ליכולות עבירות שמגובות במנוע דיזל.

 

תזוזה תוך כדי עבודה

אחד היתרונות שיש לבמות הרמה באופן כללי על פני אופציות אחרות של עבודה בגובה זו היכולת לזוז תוך כדי עבודה. הבמה יכולה לנוע גם כאשר הזרוע שלה פתוחה, מה שאומר שאתם לא צריכים לרדת ממנה כדי לעבור למקום אחר במהלך העבודה. בבמות מספריים לא תוכלו לזוז מבחינת אופקית לאזור עבודה אחר גם אם הוא באותו גובה, דבר שכן אפשרי כאשר אתם על במה מפרקית.

 

השכרה או קנייה

ההחלטה האחרונה שאתם צריכים לקבל היא האם להשכיר את הבמות או לקנות אותן. היתרון של קנייה הוא בכך שהבמה שלכם, אולם זה אומר שאתם אחראים על התחזוקה מה גם שמדובר על הוצאה לא מבוטלת. השכרה לעומת זאת מאפשרת לכם להנות ממחיר נמוך בלי אחריות.

 

בדקו רמת תחזוקה

במות הרמה, כמו כל ציוד לעבודה בגובה שמתמודד עם עומס רב צריכות להיות מתוחזקות ברמה הגבוהה ביותר. עליכם לבדוק מול החברה שממנה אתם משכירים או קונים את הבמות שמדובר על ציוד חדיש או כזה שתוחזק ברמה הגבוהה. החיים של העובדים שלכם הולכים להיות תלויים במצב של במות ההרמה ואסור לכם להקל בזה ראש.

 

זמינות הבמות

נקודה נוספת שחשוב לבדוק מול החברה שממנה אתם משכירים את הבמות זה הזמינות שלהן. במות הרמה הן מוצר מבוקש בתחום העבודות בגובה, ולא תמיד לחברות יהיו את הבמות שלהן אתם זקוקים. עליכם לבדוק שהחברה שאתם עובדים איתה היא כזו שיכולה להבטיח לכם זמינות מלאה של במות ההרמה המפרקיות לטובת הצרכים שלכם.

עם חברת ליפטר תוכלו להשכיר במות הרמה מעכשיו לעכשיו.

 

מחירים נוחים

החברה שממנה אתם קונים את הבמות צריכה לספק לכם מחירים נוחים. במות הרמה הן לא ציוד זול, ועדיין, אין סיבה שתשלמו על קנייה או השכרה שלהם מחיר גבוה מזה שאתם אמורים לשלם באמת. רק חברה שמציעה לכם מחירים תחרותיים היא חברה שכדאי לכם לעבוד איתה.

היתרונות במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל
היתרונות במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

 

לסיכום

יתרונות של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל זה הגמישות שיש להן מול במות מספריים וכמובן העוצמה הרבה שמנוע הדיזל נותן לנו ביחס למנוע חשמלי.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?