במות הרמה

השכרת פיגומים ניידים

פיגומים ניידים הם כלים חשובים בתהליך עבודת הבנייה ועסקים רבים הבינו כי כדאי להם להשתמש בהם בעקבות יתרונותיהם הרבים. הידעתם כי ניתן להשכיר פיגומים ניידים? השכרת פיגומים ניידים נהיית פופולאריים יותר ויותר בזמן האחרון. למי מתאים להשכיר את הפיגומים? האם עדיף לקנות אותם? איך ניתן להחליט? לכל השאלות האלו אנחנו נענה במאמר:

 

לשם מה צריך פיגומים ניידים?

פיגומים הם מבנים זמניים העוזרים בתהליכי הבנייה והעבודה. הם עשויים מקורות מאורכים שמתפצלים לכיוונים שונים: לאורך, לרוחב ולגובה, כמובן בהתאם למוצר הסופי ובמידות שונות. הפיגומים יכולים להגיע לגובה של עד 6 מטרים ולכן מתאימים לעבודה בגבהים, לרבות עבודות גובה מורכבות או ממושכות.

על גבי הפיגום ישנו משטח עבודה שניתן לעמוד עליו וניתן להעמיס עליו ציוד. לעיתים, הפיגום הוא הפתרון היחיד העומד בפני אנשי המקצוע, הוא נותן פתרון נקודתי לבעיה קיימת ומשפר את תהליכי העבודה.

פיגומים ניידים הם תוצר ספציפי לעבודות גובה, המתקבל כפיגום עם גלגלים שניתן לנייד אותו בקלות וזאת מבלי לפרק ולהרכיב אותו מחדש. הדבר מאפשר לבעלי המקצוע להשתמש באותו הפיגום בתוך אתר הבנייה, תוך שניתן להקצות אותו למספר מיקומים בהתאם להתקדמות העבודה והצורך על פי התוכנית.

העובדה שהפיגומים ניידים, חוסכת לבעלי המקצוע זמן בביצוע העבודה שצריך להכיל בתוכו בכל מקרה אחר גם זמן הזזה והעברה ממקום למקום. בנוסף, פיגומים אלה חוסכים בכוח אדם מאחר וניתן להשתמש בפחות עובדים להעברת הפיגומים הניידים.

פיגומים שונים – סוגים שונים, מטרות שונות

ישנם סוגים שונים של פיגומים. ראשית, ישנם פיגומים שונים המתאימים למטרות שונות ופיגומים שונים העשויים מחומרים שונים. סוגי הפיגומים השונים הם: פיגומי אלומיניום (הנפוצים ביותר), פיגומים עצמאיים, פיגומים חמוריים, פיגומים תלויים ועוד.

בחירת סוג הפיגום המתאים לעבודה

על מנת לבחור את סוג הפיגום שיתאים לעבודה שלכם, תצטרכו לחשוב קדימה, על תהליך העבודה עצמו, טיב העבודה, מאפייניה, כמות הציוד, אנשי הצוות ועוד. חשוב לקחת בחשבון גם תנאים סביבתיים כמו גובה הפיגום הנדרש, תנאי מזג האוויר והצורך לקפל או לפנות את הפיגום בעת עצירת עבודה.

ככל שהחשיבה על מאפייני העבודה תהיה בהלימה אחת עם בחירת הפיגום, כך ניתן יהיה למטב את הבחירה בסוג הפיגום המדויק ולתכנן את מהלך העבודה באמצעותו עד להשלמת היעדים. ייתכן שכלפי חלק מהעבודות, יתאים יותר להשכיר פיגום נייד מאשר לקנות אותו. אנו בליפטר נסייע לכם כמובן לקבל את ההחלטה המדויקת בהתאם לצרכים ולמטרות העבודה שלכם באופן אישי.

 

פיגומים ניידים לקנייה

את הפיגומים הניידים תוכלו לקנות לעסק שלכם, ככל שדרישות העבודה ממושכות ותדירות יותר. תוכלו לפרק ולהרכיב אותם בקלות ולאחסן אותם, לנייד אותם מאתר לאתר ולהשתמש בהם לאורך פרקי זמן ארוכים.

מאחר והפיגומים הניידים הם כלי עבודה חשוב וקריטי בתהליכי העבודה, עסקים רבים מעדיפים לרכוש אותם ובכך לשמור על תנאי ותהליכי עבודה קבועים למשך שנים רבות. כמובן שרכישה של אמצעי שכזה תיחשב כהשקעה בציוד לעסק לכל דבר ועניין ועל כן צפויה להיות כדאית בחלק מהמקרים.

 

פיגומים ניידים להשכרה

מלבד האפשרות לרכוש פיגומים, תמיד קיימת גם האופציה להשכיר אותם. בדומה ליתר התחומים, גם בעולם הבנייה ועבודות הגובה ניתן למצוא עושר של חברות ופתרונות המוצעים להשכרה – החוסכים בזמן, מקום אחסון ומרחיבים את מגוון השירותים שבעל העסק יכול להציע, ללא השקעה כספית משמעותית מאוד.

כך יכול העסק להתמיד במה שהוא עושה הכי טוב ולבצע את עבודתו השוטפת מבלי לטרוח ולהשקיע ברכישה מותאמת של הציוד, תשלום לכוח אדם, אחסון ולעתים אפילו ניוד לתוך אתר הבנייה.

אם אתם מחפשים השכרת פיגומים ניידים, אנו בחברת ליפטר נשמח לתת לכם את המענה הטוב ביותר. אנו מבינים כי צרכי העסק המשתנים עשויים להתבטא במועדי השכרה וגם לפרקי זמן נפרדים, בצרכים ובמטרות עבודה מגוונות וגם בהתאם לסוג העסק והשירות המוצע ממנו.

אנו מבינים שקנייה של פיגום נייד לא תענה על מכלול הצרכים של בעל העסק ולכן ערוכים להציע פיגומים ניידים להשכרה בתנאים הטובים ביותר, תוך ליווי מקצועי להתאמת הפיגום ואפילו בהשכרה מעכשיו לעכשיו!

תוכלו להשכיר את הפיגום הנייד לכל תקופת זמנים נדרשת ולהשיב אותה בחזרה בסיום השימוש, תוך חיסכון כספי משמעותי ושמירה על שיקולי כוח אדם, שיקולים כלכליים ואפשרויות שינוע שמתאימים לאינטרסים העסקיים שלכם לאורך כל תקופת העבודה.

 

קנייה או השכרת פיגומים ניידים: מה באמת עדיף?

זוהי שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית. מניסיוננו בתחום, ניתן לומר בביטחון שלכל עסק מדיניות קבלת החלטות משלו וזאת על פי התנאים, התפיסה הכללית וגם רמת הפעילות שלו. עסקים גדולים יעדיפו בדרך כלל לבצע רכישה של פיגומים שישרתו אותם לאורך זמן, מכיוון שהם מתנהלים בשוטף ממילא מול אפשרויות אחסון שונות, מחזיקים במערך גדול של כוח אדם ומנהלים תזרים בסדר גודל המאפשר רכישת ציוד מורכב.

לעומתם, עסקים קטנים יותר או וורסטיליים ברמת השירות שהם מספקים, נדרשים לרוב להשכרה, שתאפשר להם להימנע ממציאת אפשרויות אחסון או משינוע מורכב ויקר של הציוד מאתר לאתר. על פי רוב עסקים מהסוג הזה מתמקדים בפיגומים ניידים מושכרים הודות ליכולת להזמין אותם נקודתית רק לעבודות הרצויות ולדאוג להחזרתם "הביתה" בסיום השימוש ללא בעיה.

 

קבלו החלטה שתתאים לכם

השכרת פיגומים ניידים מהווה פתרון איכותי ומקצועי למגוון נותני שירות עצמאיים ולעסקים קטנים. גם עסקים גדולים שיש ברשותם ציוד רב, לעיתים יבחרו להשכיר פיגומים ניידים שונים שאולי אין להם ברשותם.

ניתן לראות כי החלטות של עסק משתנות בכל שלב במחזור שלו ובפעילות העסקית שלו, מה שמאפשר למרבית העסקים להימנע ממיקוד רק בפתרון הרכישות ולהגיע אליו רק בשלב מאוחר יותר בתהליך הפיתוח והצמיחה העסקיים. השכרת פיגומים ניידים מעניקה לעסק שקט וביטחון בעשייה, תוך שמתאפשר לו לתכנן כראוי את צעדיו הבאים.

 

מידע נוסף וחשוב – הוראות עבודה עם פיגום נייד

עבודות הגובה חושפות את בעלי המקצוע לסיכון מוגבר לפציעות ולתאונות עבודה מצערות, מה שמחייב היצמדות על פי חוק לכל חוקי העבודה בגובה ולהוראות והתקנות שנקבעו לכך בהתאם לחוקי מקום העבודה ונהליו.

מאחר ותאונות עבודה הם נפוצות מאוד, חשוב להכיר את המבנים והכלים שאיתם עובדים ולתדרך נכון את העובדים בנהלי העבודה. לפניכם מספר הוראות לעבודה נכונה עם הפיגום הנייד:

  • בדקו כי התקנת הפיגום נעשתה על פי הוראות היצרן.
  • בדקו כי כל החיבורים אובטחו כהלכה.
  • בדקו כי לכל הגלגלים יש בלמים תקינים.
  • הזיזו את הפיגום הנייד כפי שהיצרן הורה.
  • בהזזת הפיגום הנייד אחזו בחלק התחתון שלו.
השכרת פיגומים ניידים
השכרת פיגומים ניידים

 

קנייה או השכרה של פתרונות לעבודה בגובה – רק עם ליפטר!

חברת ליפטר מתמחה בפתרונות מגוונים ומקצועיים לעבודה בגובה ופועלת בהצלחה מול מאות לקוחות בפריסה ארצית כבר שנים רבות. אנו מבינים את צרכי העבודה המשתנים, את השווקים הנדרשים לפתרונות גובה מתקדמים ובטיחותיים ועושים את הכל כדי שתקבלו את המוצרים האיכותיים, הבטיחותיים והאפקטיביים ביותר לתהליך העבודה – גם בהשכרה לכל טווחי הזמן הרצויים. צרו קשר ונדאג להתאים לכם פתרון מעולה.

פיגומים ניידים הם פיגומים כשאר הפיגומים אך הם מובנים עם גלגלים לכן ניתן לנייד אותם ממקום למקום אחר, גם בעוד נמצא עובד או משא על הפיגומים.

בחירת סוג פיגום מתאים צריכה להיעשות בהתאם למאפיינים הספציפיים של העבודה שאתם נדרשים לעשות, כדוגמת כמה זמן צריכים להשתמש בפיגומים וכמה משקל הם אמורים לשאת.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?