במות הרמה

היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי משמשות למגוון רחב של עבודות בגובה בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פיגומים רגילים ואפילו על סוגי במות אחרים. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי ואם תחליטו שזאת הבמה שמתאימה לכם, צרו איתנו קשר לקנייה או השכרה של במות במחירים מעולים ושירות אדיב ומקצועי.

 

היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

יש המון סוגים של במות הרמה ועל פניו כולן מתאימות לכול סוגי העבודות, אך אם אתם כבר עובדים עם חברה שיש לה הרבה סוגים של במות כדאי להכיר את היתרונות של כל במה. מבחינת חדשנות וטכנולוגיה יש יתרונות רבים בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי שהופכות אותן למיטביות עבור עבודות מסוימות.

 

נשיאת שני עובדים

במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי הן יציבות מאוד וחזקות ולכן נושאות יותר מעובד אחד. בסוגי עבודות רבים זאת נדרש ומנהלי אתרים לעיתים נדרשים בשתי במות של אדם אחד כדי לבצע עבודות מסוימות, או בוחרים להסתכן בנשיאת משקל גדול מדי על במה שלא בנויה לכך. מהבחינה הזאת, אתם לגמרי מסודרים עם במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי.

 

אין צורך בתדלוק

לבמות הרמה עם מנוע דיזל יש גם כן יתרונות רבים אך כנראה שהחיסרון העיקרי הוא הצורך בתחזוק ובתדלוק שלהן. אלו הופכים ליתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי שכן הן לא דורשות תדלוק אלא פשוט מושתתות על מנוע חשמלי לגמרי. באופן הזה אתן חוסכים לעצמכם את המקרה שבו נגמר הדלק בזמן קריטי, ובאופן כללי את ההתעסקות בתחזוק במה שדורשת תדלוק.

 

חזקות ויציבות

במות עם מנוע חשמלי הן כבדות מאוד (מגיעות למשקל של מאות טון) ולכן בהמשך לכך שהן יכולות לשאת משקל רב של שני אנשים וציוד, הן גם חזקות ויציבות מאוד מה שנותן תחושת ביטחון וחופש לעובד על הבמה לעשות את שנדרש. בשונה מבמות אחרות שאמנם גמישות יותר אך גם יכולות לתת תחושה של התנדנדות, הבמות החשמליות מעניקות תחושת ביטחון ויציבות.

 

פעולה שקטה

חלק מהאינטנסיביות של עבודה באתר בנייה הוא הרעש המאסיבי של המכונות ושל כלי העבודה. בהקשר הזה אין ספק שיש יתרון בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי והוא הפעולה השקטה שלהן. לרוב מה שעושה את הרעש בכלים כבדים וקלים כאחד, הוא המנוע אשר פועל בעצימות גבוהה וברעש גדול. בבמות עם מנוע חשמלי המנוע יחסית שקט ומאפשר ליהנות מעבודה שקטה ובטוחה בגובה.

 

בטיחות מעל הכל

אין ספק שהיתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי כדוגמת שקט והיעדר הצורך בתדלוק הם מאוד חשובים, אך היתרון החשוב מכל, בגלל שמדובר בחיי בני אדם, הוא היתרון בבטיחות. הבמות מגיעות עם מעקה בטיחות אשר שומר מפני מעידה או נפילה של העובד. כמו כן, היציבות שכבר ציינו לעיל מאפשרת להרגיש בנוח לעשות עבודות גם כאשר המפרק פתוח למקסימום שלו, מבלי לחשוש מנפילה וכתוצאה מכך מפציעה.

 

בחירה בבמות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי

עם כל היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי הגיוני שתבחרו בהן לעבודה שלכם. תוכלו להזמין את הבמה ישירות אליכם אצלנו בליפטר ולהתחיל עבודה איתה בהקדם. כנראה שמיד תבחינו בכל היתרונות הרבים של הבמה ותדעו שעשיתם בחירה מוצלחת.

 

השכרת במה

אם אתם לא משתמשים בבמות באופן תדיר ואין לכם צפי עבודה שיחזיר את ההשקעה, אתם בהחלט יכולים לבחור להשכיר את הבמה מאיתנו ולקבל אותה ישירות אליכם. ישנם יתרונות רבים בהשכרה וזאת מתאים במיוחד למנהלי אתרים שצריכים אותה לשימוש נקודתי. אך ברור שלעיתים דווקא משתלם יותר לבצע קנייה של במה שתהיה שלכם ותשתלם יותר מבחינת העלות של השכרה אל מול עלות קנייה.

 

קניית במה

כאמור יכול להיות שמה שאתם מחפשים, או יותר נכון צריכים, זה דווקא במה לקנייה שתהיה לגמרי שלכם. בליפטר אנו מוכרים במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי במחירים מדהימים וגם מספקים במות חדשות לגמרי באיכות מקצועית וגבוהה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל הצעת מחיר ופרטים נוספים על הליך הקנייה והקבלה של הבמה שאתם רוצים.

 

עבודות שדורשות במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי מגיעים המנוע החשמלי של הבמה, אך הם גם פועל יוצא של המפרק עצמו. בשונה מבמות אחרות אשר עולות באופן אנכי ומאפשרות הגעה למעל הנקודה שבה הבמה חונה, ובהתאמה מגבילות את התנועה ודורשות יותר הזזה ופניות של השטח בו עובדים, הבמות המפרקיות מאפשרות גם תנועה אופקית וכך הופכות את העבודה לנוחה יותר וכן נגישות לאיזורים שבמות אחרות יתקשו, או אפילו לא יצליחו להגיע אליהן.

 

במות הרמה אחרות

לאחר שסקרנו את מרבית היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי יכול להיות שאתם בעצם מחפשים סוג אחר של במות שיתן לכם יתרונות אחרים. אם כן אין מה לדאוג, אנחנו בליפטר מחזיקים במגוון רחב של במות כך שבטוח תמצאו את סוג הבמה שמתאימה לעבודה שאתם צריכים לבצע. כמו כן, לעיתים אתרים מסוימים דורשים כמה סוגים שונים של במות בגלל שיש מגוון של עבודות, במקרים אלו בהחלט אפשר לבצע הזמנה של כמה במות.

 

התייעצות עם אנשי מקצוע

אתם בטוח מתמקצעים ומומחים בבנייה ובעבודה שלכם, אך לעיתים יש גרסאות חדשות של במות ואפשרויות חדשות שאתם לא מכירים, לכן בבחירת הבמה כדאי כן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל תמונה מקיפה של האפשרויות. כמו כן, ודאו שאתם מסבירים את סוג העבודה שלכם ומה היא דורשת על מנת שבחירת הבמה תהיה מותאמת אליכם ותהיה לכם הנוחה והיעילה ביותר.

היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי
היתרונות בבמות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

 

נסו לפני שתחליטו – בואו לבקר אותנו בליפטר

בין אם בוחרים לרכוש במה להשכרה ובין אם בוחרים לשכור, כדאי תחילה להבין בדיוק מה אתם צריכים. לאחר שהתייעצתם עם איש מקצוע וקיבלתם המלצה המותאמת לסוג ולמאפייני העבודה שלכם, מומלץ גם לראות את הבמה בעצמכם ואפילו להתנסות בה. אם השימוש בה לא נוח לכם, גם אם הוא נראה מדויק לעבודה שלכם, כנראה שתעשו בה שימוש לא נכון ולא יעיל מספיק ולכן כדאי לוודא. כמו כן, אם אתם כבר מכירים במות ובעלי ניסיון בתחום, אפשר לסמוך על אנשי המקצוע שיתאימו לכם את הבמה המתאימה.

התאמת הבמה לעבודה שצריכה להתבצע יכולה להקל מאוד על העבודה ולעשות אותה יעילה ונוחה באופן משמעותי ביחס לבחירה להתפשר על במה קיימת. אם אתם לא צריכים את הבמה להרבה זמן תוכלו לבחור בבמות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי להשכרה רק לתקופה שלשמה אתם צריכים את הבמה. עם כל היתרונות של הבמה עם המנוע החשמלי, כנראה שהיא תתאים לסוגי עבודות רבים ובהחלט כדאי לשקול לחיוב את השימוש בה.

פנו אלינו, ליפטר -במות הרמה, ונסייע לכם להתאים את מתקן ההרמה המתאים והנכון, שאתם צריכים לביצוע הפרוייקט שלכם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?