במות הרמה

במות הרמה לפירוק אסבסט

מדינת ישראל, כמו מדינות רבות בעולם, מתנהלת לפי החוקים השונים שלה. חלק מהחוקים מחוקקים במטרה להגן על האזרח מפני מפגעים שונים. חוקים באיכות הסביבה, כמו חוקים לפירוק אסבסט, מבטיחים את הביטחון של האזרח בפני החומר הסיבי הזה, שנמצא ככזה שמזהם ועשוי אף להוביל למחלות קשות, כמו סרטן ריאות.

במות הרמה לפירוק אסבסט משמשות לסילוק האסבסט, על פי תקנות החוק השונות.

 

פירוק אסבסט

בעבר, השתמשו באסבסט לצרכי בנייה שונים. במבנים ציבורים שונים ובבסיסים של צה"ל, אסבסט היה נפוץ מאוד, עקב הזולות שלו כחומר שיכול לשמש ולתמוך בבנייה. במרוצת השנים התגלה שהאסבסט הוא חומר מזהם. אסבסט מופק ממינרלים ומסלעים, שבמגע איתם או בנשימה שלהם עשויים לסכן את האדם.

כתוצאה מגילויים אלו, מדינות רבות בעולם, ובהן מדינת ישראל, חוקקו חוקים רבים לפירוק וסילוק של אסבסט ממבנים שונים. החוק במדינת ישראל בין היתר אוסר על שימוש חדש באסבסט לצרכי בנייה, קובע פינוי אסבסט ממבנים קיימים תוך לוחות זמנים קבועים בחוק ומטיל קנסות וסנקציות שונות על מפרי החוק השונים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

כיצד עושים זאת באמצעות במות הרמה?

פינוי אסבסט הוא לא דבר פשוט. מכיוון שאסבסט הוא חומר שעשוי לזהם את מי שקרוב לחומר, את העבודה מבצעים אנשי מקצוע מיומנים, שיודעים כיצד לעבוד עם אמצעי מיגון שונים ולהימנע מחשיפה ישירה לאסבסט. פינוי אסבסט שנמצא על גגות מתבצע באמצעות במות הרמה לפירוק אסבסט.

באמצעות במות ההרמה, ניתן להגיע לגובה של הגגות ולפרק את האסבסט ביעילות. כמו כן, ניתן להעמיס על במות ההרמה אסבסט שפורק, כדי להביא אותו אל הקרקע לאחר הליך הפירוק. הליך הפירוק כולל הרטבה מוקדמת של משטחי האסבסט, פירוק הברגים שמקבעים את לוחות האסבסט לגגות ואחסון בשקים עבים וייעודיים.

 

בטיחות בשימוש – במות הרמה לפירוק אסבסט

כאשר משתמשים בבמות הרמה לפירוק אסבסט, יש להקפיד על כללי בטיחות הרלוונטיים לכל שימוש בבמות ההרמה. יש לבצע את ההעמסה של לוחות האסבסט לבמת ההרמה צורה בטיחותית, תוך כדי שהעובדים שנמצאים על במת ההרמה רתומים אליה. כמו כן, העבודה צריכה להיות בהתאם לתקנות העבודה בגובה.

 

בטיחות בפירוק אסבסט

פירוק אסבסט בפני עצמו הוא תהליך שעשוי לסכן את המפרק, ולכן רק אנשים בעלי מיומנות ובעלי ציוד מיגון מתאים יכולים לבצע פירוק של אסבסט. כחלק מתנאי הבטיחות השונים לפירוק אסבסט, יש ללבוש ציוד מיגון תקני, המאפשר הימנעות מחשיפה ישירה אל האסבסט, וכן לאחסן את האסבסט בשקים ייעודיים, כדי למנוע פליטה של סיבי האסבסט לאוויר.

במות הרמה לפירוק אסבסט
במות הרמה לפירוק אסבסט

 

כמה כל זה עולה?

במות הרמה לפירוק אסבסט מתומחרות לפי סוג הדגם. דגם איכותי יותר יהיה יקר יוזל מדגמים פשוטים. השכרת במת הרמה תעלה כמה מאות שקלים בממוצע, לעומת רכישה שתעלה אלפי או עשרות אלפי שקלים, לפי הדגם.

ת: ניתן לרכוש או להשכיר במות הרמה שעצם השימוש בהן מצמצם את הזיהום של הסביבה. מכיוון שמשבר האקלים פוקד את החלקות השונות של העולם, אנשים רבים שמים דגש על עניין זה בעת שימוש במכשור טכנולוגי. במות הרמה העובדות על מנוע חשמלי מובילות לחסכון זה, והן אינן פולטות גזים מזהמים.

ת: מפעיל שנמצא על במת ההרמה בעת פירוק האסבסט, נדרש להדרכת עבודה בגובה תקפה. הדרכת עבודה בגובה מתבצעת במרכזים שקיבלו את האישור ממשרד העבודה לכך. העבודה על במות הרמה לפירוק אסבסט צריכה להתבצע בהתאם לתקנות השונות שהוסברו בהדרכה. 

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?