במות הרמה

במות הרמה בפרדס חנה-כרכור

צריכים לבצע תיקונים בגובה? לפרוס רשתות צל? להתקין ציוד כלשהו מעל לקרקע? באמצעות במות הרמה, תוכלו לעשות זאת. במות הרמה בכל רכבי הארץ, כמו במות הרמה בפרדס חנה כרכור, יכולות לאפשר לכם לבצע פעולות שהאדם הפשוט לא מסוגל לבצע בעצמו.

במקום להסתבך ולהסתכן, הוצאה כספית מדויקת על במות הרמה תאפשר לכם להשיג את המטרה שלכם ביעילות ובקלות.

 

מה הן במות הרמה?

במות הרמה הם אמצעי טכנולוגי, שעובד על דיזל או על חשמל ברוב המקרים. במת הרמה היא במה בגודל משתנה, שיכולה להכיל אדם אחד או יותר, כאשר לבמה יש יכולת באמצעות מנוע לעלות לגובה. הבמה יכולה לעצור בגובה מסוים, כדי שהאדם שעומד עליה יבצע פעולה מסוימת, או שהיא יכולה להמשיך עד לגובה המקסימלי שנקבע בעת הייצור שלה.

במות הרמה הפכו לנפוצות מאוד בתעשיות רבות. מכיוון שבתעשיות רבות ובמקומות עבודה רבים יש שימוש בגובה, כמו במקומות עבודה בעלי מחסנים למשל, יש צורך בבמות הרמה כדי להגיע לגבהים שאדם לא יכול להגיע אליהם. באמצעות במות ההרמה ניתן לבצע גם שינוע של ציוד בעל משקל רב.

במות הרמה מפרקיות 4X4

יתרונות של במות הרמה

היתרון המרכזי של במת ההרמה הוא הפשטות של התפעול שלה. המפעיל דרוש להדרכת עבודה בגובה בלבד כדי לעבוד על במת הרמה. בנוסף, התפעול של במת ההרמה מתבצע באמצעות יחידת שליטה, שקלה ונוחה לשימוש. בנוסף, במות הרמה עומדת בתקן בטיחותי, מה שמצמצם באופן משמעותי את הסיכון שיכול להיווצר כתוצאה מעבודה בגובה.

במות הרמה נהנות מניידות גבוהה ביחס לכלים כבדים אחרים. ישנן במות הרמה שניתן לנייד באמצעות גרירה, בעוד שבמות הרמה אחרות יכולות לזוז באופן עצמאי. ככה או ככה, שתי דרכי הניוד נחשבות לקלות. המחיר של במות ההרמה ביחס לתועלת נחשב לכזה שמשתלם למקומות השונים שזקוקים לבמות ההרמה.

 

שימושים אפשריים של במות הרמה בפרדס חנה-כרכור

פרדס חנה-כרכור נמצאת סמוך מאוד לפארק העסקים החכם של קיסריה, המונה משרדים רבים, מפעלים ומחסנים. במות הרמה בפרדס חנה-כרכור יכולות לסייע לאנשים שונים, הזקוקים לבמות הרמה באזור הזה, לבצע פעולות שונות בגובה.

 

הדרכת עבודה בגובה

כאמור, כדי לבצע עבודה בבמת הרמה, יש לבצע הדרכת עבודה בגובה. כל עובד שעולה על במת הרמה כדי לבצע עבודה בגובה, מחויב להיות בעל הדרכת עבודה בגובה תקפה. ההדרכה כוללת את התקנות השונות, את הדרכים השונים לשמירה אישית על ביטחון בגובה ואת השימשו בציוד מיגון רלוונטי.

במות הרמה בפרדס חנה-כרכור
במות הרמה בפרדס חנה-כרכור

 

סוגי דגמים

עולם במות ההרמה נחשב למגוון, כך שניתן למצוא מספר דגמים שונים לפעולות השונות. במות ההרמה יכולות להגיע בדגם של במות הרמה מפרקיות, בעלות שטח קטן יותר למפעיל, בו יכול לבצע המפעיל עבודה נקודתית, או במות הרמה מספריים חשמליות, בעלות שטח גדול יותר לבמה עצמה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?