במות הרמה

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם אתם כאן אז הגעתם למקום הנכון, במות הרמה במע'אר הן המומחיות שלנו ואנו שואפים לספק פתרון מהיר במחירים הוגנים ותחרותיים לכל מי שחפץ בכך. כדי לוודא שאכן במות הרמה במע'אר זה מה שאתם צריכים, ריכזנו מידע קצר אך מקיף על הבמות שלנו.

 

במות הרמה במע'אר – במה מדובר?

אם נסעתם לאחרונה וחלפתם על פני עובדי עירייה שגוזמים עץ או תולים קישוטים ליום העצמאות, ודאי ראיתם במת הרמה בפעולה. כמו כן, אם הזמנתם צבאי לעבודת צביעה בפנים שדרשה ממנו להגיע לגובה ביחד עם כל הציוד שלו. אלו שתי דוגמאות לשימוש בבמות הרמה שהן בעצם משטח מגודר המונח על גבי מנגנון הרמה כלשהוא (נפרט על סוגי המנגנונים בהמשך). המנגנון מאפשר הרמה של הבמה עצמה לגובה בזוויות משתנות והמשטח הממונע מאפשר תזוזה של בסיס הבמה.

 

מנגנוני הרמה

באופן כללי נהוג להפריד בין שני סוגי מגנוני הרמה של במות הרמה במע'אר, לכל מנגנון מאפיינים שונים ולכן גם יתרונות וחסרונות שונים.

 

במת הרמה מספריים

המנגנון הראשון הוא מספריים. מדובר במעין מספריים ענקיות אשר נפתחות ונסגרות ומרימות את הבמה לגובה באופן מאונך. לרוב, במות הרמה מסוג מספריים, הן רחבות ומרווחות יותר מה שמאפשר יותר מקום לנשיאת עובדים וציוד, אך ברור כי התנועה שלהן מוגבלת ביחס למנגנון ההרמה השני. כמו כן, בגלל שהן עולות באופן מאונך הן לרוב גם דורשות הצבתן על משטח ישר וחלק ולכן משמשות בעיקר לעבודות פנים.

 

במת הרמה מפרקית

המנגנון השני הוא מפרק. בבמות הרמה בעלות מפרק, מדובר במעין זרוע ענקית אשר מחוברת למשטח הבמה ובקצה השני שלה מעין סל. כפי שציינו הוא יחסית קטן ביחס לבמות הרמה מספריים במע'אר אך בהחלט מספיק לנשיאת עובד והציוד שלו. המפרק מאפשר תנועה גדולה ממקום החנייה של המשטח וכן מרחב פעולה רב לעובד כשהוא כבר על הבמה, לדוגמא עבור גיזום עץ באופן היקפי או הגעה לשני עמודי חשמל שונים מבלי להזיז את הבמה.

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה במע'אר <<<

 

משטח הבמה

כאמור בקצה אחד של הבמה תמצאו מנגנון הרמה ובקצה השני שלה את משטח ההרמה. המשטח הוא שנותן את היציבות של הבמה ומאפשר לה לשאת לגובה רב את מנגנון ההרמה ואת המשקל. במות הרמה במע'אר יכולות להיות מבוססות על כמה סוגים של משטחים אשר ההבדלים בהם לדוגמא מבחינת היכולת לנוע 4X4 או דווקא תנועה רק על משטח ישיר כדוגמת רצפה אשר רלוונטית בעבודות פנים.

 

מנוע הבמה

המאפיין האחרון שנסקור (אך לא האחרון בסך הכל) שמבדיל בין הבמות שלנו הוא המנוע שלהן. יכול להיות שזה לא המאפיין הראשון שתבחנו בהגיעכם לבחור את הבמה שתרצו להזמין, אך זה בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון. ישנן במות המגיעות עם מנוע דיזל אשר בהתאמה דורש תדלוק, ובמות המגיעות עם מנוע חשמלי מה שגם לא דורש תדלוק וגם לרוב יספק עבודה שקטה יותר.

במות הרמה במע'אר
במות הרמה במע'אר

 

סיכום מאפייני במות הרמה

לצורך פישוט המידע נסכם בטבלה את המאפיינים שסקרנו.

מאפיין הבמות סוגי במות
מנגנון הרמה 1.       במה מפרקית

2.       במת מספריים

משטח הבמה 1.       משטח 4X4

2.       משטח מישורי

מנוע הבמה 1.       מנוע דיזל

2.       מנוע חשמלי

 

לא מצאתם מה שחיפשתם? באתר שלנו יש עוד מידע מקיף ונרחב על במות הרמה כולל מחירון השכרת במות הרמה במע'אר. אם אתם עתידים לבצע עבודות בגובה כנראה שבמת הרמה היא בדיוק מה שאתם צריכים, נותר רק לבחור את הבמה הנכונה, להתקשר לליפטר – במות הרמה, להזמין והבמה כבר בדרך אליכם!

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת.

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה?

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה.

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

במות הרמה בטירת כרמל

אם אתם רוצים להשכיר או אפילו לקנות במות הרמה בטירת כרמל לעבודה מידית הגעתם למקום הנכון, אנחנו בליפטר נותנים מענה מידי לקריאות מתוך הבנה כי

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?