במות הרמה

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה. גם במות הרמה בכפר קרע אנחנו מספקים בליפטר לא לפני שנוודא שאתם מזמינים את הבמה שהכי תתאים ותשרת את העבודה שאתם עתידים לבצע. צרו איתנו קשר כבר עכשיו להתאמת במה והיא כבר תהיה בדרך אליכם…

 

במות הרמה מול פיגומים

שנים רבות שירתו הפיגומים עובדים לצורך עבודות בגובה, ואפשר להגיד שבהם בהחלט עשות שירות נאמן. אך כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והפתרונות החדשניים, במות הרמה מצליחות לספק (בגובה המתאים) את כל מה שנתנו הפיגומים ומוסיפות יתרונות רבים שמאפשרים מצד אחד תנועתיות רבה יותר ומצד שני נוחות ויעילות. עתה נבין לעומק איך זה בא לידי ביטוי.

 

הגדלת טווח התנועה

במת הרמה מונעת על גלגלים מה שמאפשר לנוע איתה ממקום למקום, אפילו כשהעובד עוד נמצא עליה. בשונה מפיגומים אשר מקובעים במקום, שימוש בבמות הרמה בכפר קרע יאפשרו לכם תנועתיות רבה יותר ולא יכריחו אתכם להישאר במקום שבו הוצבו הפיגומים, או בגובה שאליו עליתם. במות הרמה בעלות זרוע מפרקית יכולות לנווט בגבהים שונים לאורך ולרוחב.

 

נוחות ויעילות

חשבו על כל הזמן שהקצתם בלוח הזמנים של הפרויקט שלכם לבנות פיגומים, או יתרה מכך, חשבו על פרויקט חד פעמי שאתם צריכים לבצע בגובה. עם הבמה לא צריך לבנות פיגומים או להכין את השטח, אפשר פשוט להציב אותה במקום הרצוי ולהתחיל לעבוד. תכונה זאת מביאה לכך שבמות הרמה בכפר קרע חוסכות זמן רב לעובדים שמשתמשים בהן אל מול פיגומים וכן מאפשרות לבצע עבודות בכמה שעות בודדות במקום בימים.

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה בכפר קרע <<<

 

בטיחות מעל הכל

גם הפיגומים עברו חידושים רבים עם השנים וכיום כבר לרוב לא מדובר בדרגשי עץ שנוטים ליפול אלא בקונסטרוקציות מתכת מורכבות, כל זאת כדי להבטיח כמה שאפשר את בטיחות העובדים. בדומה לכך, הבמות שלנו עומדות בתקנים המחמירים ביותר וגם אם תבחרו במה להשכרה, תקבלו במה חדישה ובטיחותית שמתוחזקת ברמה הגבוהה ביותר. מבחינתנו בטיחות היא מעל הכל וזה לגמרי בא לידי ביטוי בבמות שלנו.

 

במות הרמה בכפר קרע

מה בנוגע לבמות הרמה בכפר קרע? התשובה היא שאנחנו לגמרי מספקים את המכשירים שלנו גם לכפר קרע ובגלל שאנחנו יודעים כמה לוז עבודה הוא מצד אחד מאוד נוקשה אך מצד אחד לא צפוי, שיחה אחת אלינו והבמה כבר בדרך אליכם.

במות הרמה בכפר קרע
במות הרמה בכפר קרע

 

בחירת במת הרמה

אנחנו בליפטר במות הרמה, מחזיקים במגוון רחב של במות הרמה כך שיש לנו יכולת לספק פתרונות רבים לעבודה בגובה. בעוד יש את המשותף לעבודות בגובה והוא כמובן הגובה, כל עבודה נבדלת מאחרת בצרכים שהיא דורשת. לדוגמא יכולה להיות עבודה שדורשת את הצבת הבמה בשטח ולצורך כך תצטרכו במה 4X4 ויכולה להיות עבודה שמתבצעת באולם או על גבי מדרכה ולכן אפשר לנצל יתרונות אחרים של במות שהן אינן 4X4.

כדי שבמת הרמה בכפר קרע באמת תקדם את העבודה ותהיה יעילה היא חייבת להיות מותאמת לסוג העבודה, מזל  שאנחנו בליפטר מסייעים כבר בשלב בחירת הבמה. אם יש לכם עבודה עתידית בגובה, או שאתם אפילו צריכים במה להיום, צרו איתנו קשר ונסייע לכם למצוא פתרון יעיל ומהיר לעבודה נוחה ובטוחה בגובה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת.

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה?

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

במות הרמה בטירת כרמל

אם אתם רוצים להשכיר או אפילו לקנות במות הרמה בטירת כרמל לעבודה מידית הגעתם למקום הנכון, אנחנו בליפטר נותנים מענה מידי לקריאות מתוך הבנה כי

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?