במות הרמה

במות הרמה בכפר סבא

כאשר מסתכלים על כפר סבא נראה כי תהליכי הבניה והחדשנות בה לא פוסקים, זאת בהתאם למרכז המנהלי והמסחרי שהעיר כפר סבא הפכה להיות לאורך השנים. חלק לא קטן מכל הפרויקטים האלו כולל כמובן גם עבודות בגובה, שהופכות להיות יעילות הרבה יותר בזכות במות הרמה. אז למה כדאי לכם לעבוד עם במות הרמה עבור פרויקטים בכפר סבא? בכתבה זו תוכלו לגלות.

במות הרמה עבור אילו עבודות בכפר סבא הן יכולות להתאים?

אצל ליפטר תוכלו להזמין במות הרמה עבור מגוון רחב מאוד של פרויקטים הכוללים עבודות בגובה. הנה כמה דוגמאות:

צביעת חלל פנים עבודות צביעת חלל פנים יכולות להיחשב לעבודות בגובה, במיוחד במקרים בהם הקבלן יצטרך לצבוע נקודה מאוד גבוהה במבנה. בעבר היה נהוג לערוך עבודות כאלו באמצעות פתרונות ישרים כמו סולמות ופיגומים, אך היום כל אחד מבין כי העבודה הופכת להיות הרבה יותר פשוטה, נוחה ויעילה באמצעות במות ההרמה של ליפטר.

למידע נוסף אודות במות הרמה לעבודות צבע, לחצו כאן >>>

שיפוצים כמובן שגם עבודות בניה ושיפוצים הופכות להיות יעיליות יותר כאשר עובדים עם במות הרמה. כפר סבא היא עיר מתחדשת, והיא מרכז מנהלי ומסחרי, ובהתאם לכך מדי שנה מצטרפים להם עשרות פרויקטים חדשים, וכמובן שיש גם לא מעט קבלני שיפוצים מובילים בעיר. לא מעט פעמים העבודות האלו כוללות גם עבודות בגובה, ואילו הפתרון הטוב ביותר היום עבור עבודות בגובה הוא כמובן במות הרמה של ליפטר.

תיקון, תחזוקה וכל מה שביניהם גם עבודות תיקון, ניקוי ותחזוקה לעיתים ידרשו מאלו שמבצעים אותן להגיע לנקודות מאוד גבוהות באזור הפרויקט, ולשם כך תוכלו לעבוד עם במות הרמה על מנת לייעל את העבודה שלכם.

רגע, למה במות הרמה הן הפתרון הכי יעיל?

במות הרמה הן פתרון יעיל במיוחד עבור עבודות בגובה בגלל שהן הרבה יותר בטיחותיות ויעילות. המנגנון שלהן מתקדם, אך בוזמנית גם נוח ופשוט. באמצעות במות הרמה תוכלו להגיע במהירות מנקודה לנקודה, ואילו תצטרכו רק עובד או שניים בשביל להפעיל במת הרמה בכל רגע נתון, זאת בניגוד לפתרונות אחרים שדורשים צוות עובדים גדול יחסית. מדובר בפתרון יעיל, נוח ובטיחותי שחוסך לכל קבלן באשר הוא לא מעט זמן, וכמובן גם משאבים ובעיקר כוח אדם.

איפה הכי כדאי להזמין במות הרמה עבור פרויקטים בכפר סבא?

כמובן שרק אצל ליפטר! אצל ליפטר במות הרמה תוכלו למצוא מגוון סוגי במות הרמה בהתאמה מושלמת לצרכי העבודה שלכם, ואילו אנחנו גם מספקים במות הרמה עד לבית הלקוח (או אזור הפרויקט). זה מאוד פשוט אתם יוצרים איתנו קשר, והמומחים שלנו עורכים אפיון לקוח זריז ומתאימים לכם במת הרמה לפי סוג העבודה שלכם. לאחר מכן נבדוק כי יש בידכם את כל האישורים וההסמכות הרלוונטיות, ונקבע איתכם מועד אספקה נוח ומועד סיום עבודה והחזרה. אחרי כל זה נספק לכם את במת ההרמה שהזמנתם, ולעיתים אף נוכל לעשות זאת מהיום להיום!

להשכיר או לרכוש? מה עדיף?

אנחנו מציעים לכל הדורש את הטוב משני העולמות השכרת במות הרמה, וכמובן גם מתקני הרמה למכירה. הכל נתון להעדפה שלכם, אך חשוב לנו להבהיר כי עבור רוב הקבלנים השכרת במות הרמה תהיה אופציה עדיפה. רק אם מדובר בפרויקטים שהם מאוד ארוכי טווח שלאורך כל התקופה שלהם תצטרכו לערוך עבודות בגובה נמליץ לכם לקנות במת הרמה משלכם.

מה משפיע על מחיר ההזמנה?

יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים על מחיר ההזמנה שלכם, כמו סוג הבמה שתזמינו, סוג ומשך העבודה שלכם, מספר ימי עבודה וכדומה על הכל המומחים שלנו ידברו איתכם בשיחת ההתאמה. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי ישנה עלות נוספת בגין הובלת במת ההרמה, ואילו דמי ההובלה נעים בין 250 ל-600 שקלים תלוי במרחק הלקוח.

למידע נוסף אודות מחירון במות הרמה, לחצו כאן >>>

במות הרמה בכפר סבא - שדרגו את הפרויקטים שלכם
במות הרמה בכפר סבא – שדרגו את הפרויקטים שלכם

 

כמה מילים לסיכום

עבודות בגובה עם במות הרמה הן פשוטות יותר הן נוחות יותר, יעילות יותר והכי חשוב הרבה יותר בטוחות. במות הרמה הן פתרון נהדר, והן משדרגות את האופן בו מגוון רחב מאוד של עבודות בגובה מבוצעות מדי יום בכפר סבא. אז אם גם אתם רוצים לקחת את הפרויקטים שלכם לשלב הבא ליפטר במות הרמה זו הבחירה שלכם.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?