במות הרמה

במות הרמה בהוד השרון

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מעוניינים לקנות או להשכיר במות הרמה בהוד השרון אך עדיין לא בטוחים מה היא בדיוק הבמה שאתם צריכים. לשמחתכם יש לנו ניסיון רב בהתאמת ובאספקת במות ללקוחות בכל רחבי הארץ ונשמח לסכם לכם כמה מהנקודות העיקריות שעולות מהניסיון שלנו.

 

הגובה לא תמיד קובע

אנשי מקצוע רבים נוטים לרצות לשכור את הבמה שמגיעה הכי גבוה כדי להשאיר להם את האופציה פתוחה להגיע גבוה יותר ממה שהם צריכים. אך בפועל, ככל שהבמה מגיעה יותר לגובה לרוב גם יכולת הנשיאה שלה תרד וכאשר דווקא המשקל הוא שחשוב, ההחלטה הזאת דווקא תפגע בלקוח. במות הרמה בהוד השרון יכולות להגיע בכמה גבהים מקסימליים ואם אתם יכולים להעריך בצורה טובה את הגובה שאתם עתידים לעבוד בו, אין הכרח לקחת את הבמה הגבוהה ביותר! הבמות שלנו מתאימות לכל סוגי העבודות – קראו על סוגי עבודה בגובה.

.

השכרה פעמים רבות מספיקה אל מול קנייה

ברור כי יש יתרונות רבים בקניית במה שתהיה שלכם – אתם מקבלים מוצר חדש מהניילונים ואתם יודעים מה התחזוקה של הבמה כתוצאה מכך. אך אם אתם לא מתכוונים להשתמש בבמה מספיק זמן כדי שזאת ישתלם לכם כלכלית, פעמים רבות השכרה לגמרי מספיקה. אם אתם רגישים לכך שהמוצר יהיה חדיש אנחנו לגמרי מתחייבים לכך. במות ההרמה להוד השרון שלנו נשמרות בצורה איכותית ומקצועית כך שגם אם תבחרו בהשכרה תקבלו ציוד חדיש ואיכותי.

 

מחירון השכרה

אם מחפשים במות הרמה בהוד השרון לתקופה ארוכה? כיצד תדעו שמשתלם לכם לבחור בהשכרה אל מול קנייה? באתר שלנו תוכלו למצוא מחירון של טווח מחירי השכרה יומיים בהתאם לכל אחת מהבמות, הנה כמה דוגמאות למחירים לבמות שנמצאות בשימוש נפוץ אצלנו, המחירים מופיעים ליום השכרה אך יש לנו גם מחירון שמותאם למחירים שבועיים וחודשיים לפי הדרישה. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת צרו איתנו קשר.

  1. במת הרמה עם מנוע דיזל, זרוע מפרקית, 16 מטרים – 180-800 שקלים ליום
  2. במת הרמה עם מנוע חשמלי, מספריים, 8 מטרים – 90-400 שקלים ליום
  3. במת הרמה עם מנוע חשמלי, זרוע מפרקית, 15 מטרים – 260-650 שקלים ליום

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה בהוד השרון <<<

 

החלפת הבמה במהלך תקופת ההשכרה

לעיתים העבודה בגובה דורשת יום עבודה אחד, אך לעיתים במות ההרמה בהוד השרון מספקות לעבודה ארוכה יותר הדורשת כל מיני גבהים וצרכים. במקרה זה, תוכלו לשנות את ההשכרה שלכם במשך העבודה על הפרויקט הספציפי. כפי שציינו לעיל, יכול להיות כי במה אחת תתאים לסוג עבודה אחד, ובמה אחרת תתאים יותר לעבודה אחרת באותו פרויקט, לכן אל תהססו להשתמש בכל סוגי הבמות שלנו. לאור זאת, קנייה לפעמים מותירה אתכם עם במה אחת שלא תמיד תתאים לכל מה שאתם צריכים.

במות הרמה בהוד השרון
במות הרמה בהוד השרון

 

שינוע במות הרמה בהוד השרון

שאלה רווחת היא בדבר שינוע במות הרמה בהוד השרון. אחד היתרונות שאנו מתגאים בו הוא שאנו מציעים שינוע לכל איזורי האספקה שלנו בכמה מאות שקלים (בהתאם למרחק הבמה מכם). כאשר אתם מבצעים את ההזמנה ספרו לנו בדיוק לאן תרצו את הבמה ואנחנו נדאג שהיא כבר תהיה בדרך אליכם לאן שאתם צריכים.

ברור כי אתם אנשי המקצוע במשימות ובעבודות שאתם מבצעים אך אנחנו אנשי המקצוע בכל הקשור לעבודות בגובה ולבמות הרמה בפרט. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר – ליפטר מומחים בבמות הרמה –  כדי לקבל מידע מקיף ומותאם אליכם שבסופו נתאים לכם את הבמה שתסייע לכם לבצע כל עבודה שתרצו בגובה בבטיחות וביעילות.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?