במות הרמה

במות הרמה בבאקה אל-גרבייה

אם אתם מעוניינים בהשכרת במות הרמה בבאקה אל-גרבייה, אנחנו בליפטר מתחייבים לציוד שמתוחזק ברמה גבוהה. למרות שאנחנו משכירים את הבמות שלנו ללקוחות רבים (ומרוצים!) אנחנו מוודאים שהוא נשמר מבחינת הבטיחות והאיכות שלו למען הלקוחות הבאים שלנו. לא בטוחים שבמת הרמה זה הפתרון שמתאים לכם? סיכמנו כמה יתרונות בבמות שלנו שישכנעו אתכם שזאת הבחירה הנכונה.

 

יתרונות בבמות הרמה על פני פיגומים

כנראה שבכל עבודה שבה אפשר לבחור בבמת הרמה ניתן גם לבחור לעבוד עם פיגומים, אך לבמות ההרמה שלנו בבאקה אל-גרבייה יש יתרונות רבים על פני פיגומים שעשויים כבר להיחשב כפתרון מיושן לעבודות מסוימות. גם אם בסוף תבחרו בפיגומים יכול להיות שפינות מסוימות או הגעה לתקרה למשל עשויה לדרוש פתרון מידי ופשוט אשר בהחלט יכול להיות שימוש בבמת הרמה במקביל לפיגומים.

 

ניידות

התקנת פיגומים לוקחת זמן ולאחר שמתקינים אותם הם בעצם לא זזים ומקבעים את העבודה בגובה לאיזור בו הם נבנו. מנגד, במות הרמה הן ניידות לגמרי ומאפשרות להגיע למקומות רבים בזמן קצר ובהתאמה גם ביעילות גבוהה. כמו כן, כל הבמות נעות (באופן אופקי, אנכי או משולב) ולכן מאפשרות ניידות מאוד גבוהה של העובד בגובה במקום הצורך לרדת ולזוז כל פעם, או לעבור מפיגום אחד לאחר.

 

שימוש חד פעמי

לעיתים ישנה משימה חד פעמית בגובה שרוצים פשוט לבצע באופן מהיר ויעיל. פיגומים במקרה זה ידרשו זמן רב של התקנה ויראו מיותרים בשביל המשימה החד פעמית הזאת כדוגמת התקנת מנורה בגובה או תיקון צבע בתקרה. במקרים אלו, אין ספק שבמת הרמה מאפשרת את השימוש. נדרש פשוט להסיע את הבמה למקום, לבצע את העבודה ולהחזיר אותה אלינו או למקום שבו היא חונה. זה הכל, בלי צורך לפרק פיגומים או אפילו להביא עוד עובדים.

 

נשיאת משקל גבוה

בגלל שהבמות יציבות ואיכותיות מאוד הן מסוגלות לשאת מאות קילוגרמים. עבור אנשים שעובדים עם ציוד כבד, או עבודות שדורשות עבודה של כמה אנשים במקביל מדובר ביתרון משמעותי. תוכלו לעלות על הבמה לגובה עם כל הציוד שנדרש לכם באותו היום ולא לרדת להחליף ציוד (חוץ מאולי לאכול ולנוח!).

 

במות הרמה 4X4

אחד מסוגי הבמות שאנחנו מתגאים בו מבבין סוגי במות ההרמה שלנו, שזמינות גם כבמות הרמה בבאקה אל-גרבייה, הן במות ההרמה 4X4 אשר מאפשרות עבודה גם במקומות עם תנאים פחות נוחים. ברור שלא תמיד העבודה בגובה נעשית מעל רצפה מישורית וגם עבודות אלו דורשות הרמה של עובדים וציוד. אם זה הוא תוואי השטח שאתם עתידים לעבוד בו בהחלט כדאי לשקול לבחור בבמות הרמה 4X4.

במות הרמה בבאקה אל-גרבייה
במות הרמה בבאקה אל-גרבייה

 

השכרת במות הרמה בבאקה אל-גרבייה

כפי שציינו לעיל במות הרמה משמשות כפתרון יעיל ומיטבי עבור עבודות חד פעמיות בגובה. אם אתם מעוניינים בהשכרת במות הרמה בבאקה אל-גרבייה הגעתם למקום הנכון. יכול להיות שעבודה בגובה היא לא עיקר המשימה שלכם ואתם לרוב עובדים על הקרקע, אל דאגה, במות ההרמה שלנו מתוחזקות היטב ואיכותיות כך שהבטיחות שלכם במקום הראשון. כמו כן, הבמות לא דורשות תפעול מורכב מדי ונוחות לשימוש.

עבודה בגובה לא חייבת להיות מסוכנת ומורכבת, עם במת הרמה משימות רבות הופכות פשוטות ובטוחות, ואתם אפילו לא צריכים להוציא סכום גדול על רכישת במה אלא להסתפק בהשכרה למשימה שאתם צריכים ולאחר מכן להחזיר את הבמה ולהמשיך את העבודה בקרקע. עם כל כך הרבה יתרונות אין פלא שיש לנו המון לקוחות מרוצים, צרו איתנו קשר כבר עכשיו להזמנת הבמה המתאימה לכם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת.

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה?

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה.

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?