במות הרמה

אביזרים לציוד הרמה

במות הרמה משמשות אותנו לסוגים שונים של עבודות. כיום, ניתן למצוא מספר סוגים ודגמים חדישים ומשוכללים במיוחד של במות הרמה. פעילותן היעילה, הבטוחה והשימושית במיוחד של במות ההרמה, מתאפשרת בין השאר הודות לאביזרים לציוד הרמה, וזה הזמן להכיר את האביזרים הבולטים במיוחד.

 

ציוד הרמה לעבודות בגובה

עבודות בגובה הן חלק מהותי מהעבודות השוטפות במחסנים לוגיסטיים, ענפי הבנייה והחקלאות ומקומות נוספים וכיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והתעשייה, ניתן למצוא פתרונות מתקדמים, יעילים ובטוחים במיוחד של ציוד הרמה לעבודות בגובה, לו קיימים יתרונות רבים על פני עבודה על גבי פיגום או סולם.

 

מהם היתרונות של ציוד הרמה?

לציוד הרמה על סוגיו השונים, קיימים מספר יתרונות בולטים על פני עבודה עם פיגום או סולם, כמו: בטיחות מקסימלית, יכולת להגיע לגבהים גבוהים במיוחד ולשאת אדם או כלים במשקלים שונים במקביל וחיסכון מהותי בעלויות כוח אדם.

 

ציוד הרמה – הסוגים הנפוצים והבולטים ביותר

השימוש הנרחב בציוד ההרמה לעבודות בגובה הביא לפיתוחם של מגוון סוגי ציוד הרמה ובין הנפוצים והבולטים ביותר מביניהם נמצאים:

 

במות הרמה

במות ההרמה השונות הן ללא ספק הפתרון ההרמה האולטימטיבי, הן מבחינת נוחות העבודה והן מבחינת היעילות. במות ההרמה מסוגלות להגיע לגבהים גבוהים במיוחד ומתאפיינות ברמת בטיחות מקסימלית.

 

שולחן הרמה

שולחן ההרמה הוא למעשה משטח העולה ויורד בהתאמה, כאשר קיים לו כושר נשיאה רב במיוחד.

 

מלגזה

אין ספק כי המלגזה היא אחד מאמצעי השינוע וההרמה המוכרים לכולנו, כשהיא מתאימה בעיקר לעבודה הרמה בגובה נמוך.

 

אביזרים לציוד הרמה

מלבד הסוגים השונים של ציוד ההרמה, ציוד ההרמה מתאפיין במספר אביזרים עיקריים, המאפשרים לציוד לפעול בצורה תקינה, יעילה ובטיחותית. את האביזרים לציוד הרמה ניתן לחלק לשתי קטגוריות עיקריות:

 

אביזרים לציוד

משטח נשיאה (לציוד או לבני אדם), גלגלי אוויר ייחודיים, ווי הרמה, טבעות, מחברים, התקן לזרועות מלגזה, מאזני משקל ועוד.

 

אביזרי בטיחות

על אף שהשימוש בציוד ההרמה נחשב לבטוח למדי, העובדים בגובה נדרשים להשתמש בציוד בטיחות בסיסי, דוגמת: רתמת בטיחות, קסדת בטיחות לעבודה בגובה, חבל בטיחות ועוד.

 

כיצד בוחרים אביזרים לציוד הרמה?

המבחר הרב של ציוד ההרמה וכן האביזרים עצמם, יכולים לגרום לנו מעט בלבול כאשר אנחנו ניגשים לבחור את האביזרים המתאימים לנו ביותר ולכן, כאשר ניגשים לרכוש את האביזרים לציוד הרמה, חשוב להגדיר מראש את מהות הפעילות, הגובה המקסימלי אליו יגיעו העובדים, היכן מתבצעת העבודה, סוג ציוד ההרמה ועוד.

אביזרים לציוד הרמה
אביזרים לציוד הרמה

 

היכן רוכשים אביזרים לציוד הרמה?

כאשר רוכשים אביזרים לציוד הרמה, חשוב לוודא כי מדובר באביזרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר, בכדי שתוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט ובטוח במהלך העבודות בגובה. בהתאם לכך, את האביזרים לציוד ההרמה יש לרכוש בחנות מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תעמיד לרשותכם צוות מקצועי שיסייע לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר לצרכים והמטרות שלכם.

אביזרים לציוד הרמה הם האביזרים המאפשרים את פעילותו התקינה של ציוד ההרמה על סוגיו השונים, כאשר את סוגי האביזרים לציוד ההרמה ניתן לחלק לשתי קטגוריות עיקריות: אביזרים לציוד עצמו (משטח נשיאה לציוד / בני אדם, גלגלי אוויר ייחודיים, ווי הרמה, טבעות, מחברים, מאזני משקל) ואביזרי בטיחות (רתמת בטיחות, קסדת בטיחות לעבודה בגובה ועוד).

מאחר ומדובר באביזרים המאפשרים את פעילותם התקינה של ציוד ההרמה, חשוב לרכוש את האביזרים בחנות מקצועית ומנוסה בתחום, המחזיקה את האביזרים האיכותיים ובעלי התקן המחמיר ביותר. כמו כן, בחנות מקצועית תוכלו ליהנות משירות של יועצים מקצועיים, אשר יכוונו וידריכו אתכם לגבי הציוד המתאים ביותר עבורכם.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?