במות הרמה

פיגום נייד למכירה

במהלך כל עבודות הבנייה המתקיימות בכל זמן נתון, רוב בעלי המקצוע ואנשי הבנייה משתמשים בפיגומים ניידים. פיגום נייד למכירה הוא כלי עבודה מצוין, יש לו יתרונות רבים והוא הופך את תהליך העבודה לקל יותר וליעיל יותר. במאמר זה נציג את התכונות והמאפיינים שהופכים את הפיגום הנייד לתומך אפקטיבי בתהליכי עבודה שונים בגובה, את הסוגים השונים וכיצד לבחור מתוכם את המתאים ביותר.

 

מהו פיגום נייד?

פיגום הוא כלי עבודה, אמצעי עבודה, היכול לסייע במהלך עבודת בנייה. הפיגום מהווה כלי עבודה זמני הנועד רק למהלך העבודה עצמה, כאשר פיגום נייד הוא סוג של פיגום המסוגל להתנייד בקלות באמצעות גלגלים ממקום למקום בתוך אתר הבנייה.

הפיגום הנייד מותאם לשימוש כמשטח עבודה וכנתיב תנועה לעובדים ולציוד ולרוב הוא מורכב מקורות חזקים ויציבים. אנשי בנייה רבים לא יכולים להמשיך את עבודתם כראוי ללא פיגום זה, מאחר והוא עונה על צרכים שונים שלא ניתן לענות עליהם עם אמצעי עבודה אחרים.

 

היתרונות של פיגום נייד

  • ניתן להשתמש בפיגומים ניידים כמתקני הרמה לגובה על מנת לבצע עבודות בגובה. לרוב עד גובה של 6 מטרים.
  • משקל הפיגומים הניידים נמוך יחסית לכלי עבודה אחרים.
  • הפיגומים הניידים מקנים יציבות מסוימת לעובדים.
  • הפיגומים הניידים עמידים לאורך זמן.
  • הפיגומים ניידים פיזית, כלומר ניתן לנייד אותם ממקום למקום במהלך העבודה ובסיום העבודה.
  • לפיגומים הניידים יש גלגלים בבסיס ולכן ניתן לפרק ולהרכיב אותם בקלות.
  • הפיגומים הניידים קלים לתחזוקה.
  • הפיגומים הניידים לא תופסים שטח רב של אחסון.

 

סוגים אפשריים של פיגומים ניידים

בין אם מדובר על פיגום נייד למכירה או על פיגום נייד להשכרה, ישנם סוגים שונים של פיגומים ניידים ועליכם להכיר אותם לפני שאתם מחליטים אם להשכיר פיגום נייד או לקנות אותו.

הפיגום הנייד הנפוץ ביותר הוא פיגום נייד העשוי מאלומיניום, הנחשב בשוק העבודה ובמקומות בנייה כפיגום חזק ועמיד מאוד. מלבד האלומיניום, ישנם פיגומים ניידים נוספים כמו: פיגום עצמאי, פיגום זקפים, פיגום חמורי, פיגום תלוי ועוד. כל אחד מהם שונה במטרות העבודה שלו, באופן השימוש בו ובהתאם לקרקע לו הוא מתאים.

 

איך אדע לבחור את הפיגום הנייד המתאים לי?

על מנת לבחור את סוג הפיגום הנייד המתאים ביותר, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות, כמו:

  • לאיזו מטרה אני אצטרך את הפיגום הנייד?
  • מהו העומס הרב ביותר שהפיגום הנייד יכול לשאת? בהתאם למספר העובדים שיהיו עליו ולמשקל של הציוד שאמור להיות על הפיגום הנייד?
  • האם לפיגום הנייד יש מאפיינים שצריך להביא בחשבון לצורך ביצוע העבודה?
  • מהו שטח הפיגום הנייד?
  • האם לפיגום הנייד יש תו תקן אירופאי? (פיגומים ניידים עם תו תקן אירופאי נחשבים בטוחים ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם).

ככל שתהיו יותר מדויקים בחישוב פרטי העבודה כך תוכלו לבחור בצורה המיטבית ביותר את סוג הפיגום הנייד שישמש אתכם. מלבד סוג הפיגום הנייד שעליכם לבחור, תוכלו להבין ולהעריך את עבודתם ולראות האם אתם צריכים להשכיר פיגום נייד או להצטייד במתקן פיגום נייד למכירה שישרת אתכם לאורך זמן.

לעיתים, בעקבות המגוון הרחב של סוגי הפיגומים, אנשים רבים אינם יודעים באיזה פיגום נייד לבחור. אנו בחברת ליפטר מספקים ייעוץ והכוונה מקצועיים לכל דורש, כך שניתן להתייעץ עמנו כדי לבחור בסוג הפיגום המתאים ביותר עבורכם ולאפיין את היתרונות שלו כך שיתאימו לכם באופן מלא.

 

פיגום נייד למכירה או להשכרה? איך אדע?

כפי שאתם יודעים, בשוק תמיד מציעים ציוד שניתן להשכיר למרות שקיימת האפשרות גם לרכוש אותו. כשמדובר בציוד בכל תחום, לעיתים השימוש הוא חד פעמי או שימוש בכמה פעמים בודדות, כך שהמוצר לא שווה בפועל את עלות הקנייה שלו. בנוסף, כאשר מדובר בציוד ששוקל משקל רב ושתופס מקום רב, צריך למצוא גם מקום לאחסן אותו, לכן רבים שוקלים את הנושא ומעדיפים להשכיר את הציוד לפי הצורך שלהם ולא לקנות אותו.

 

פיגום נייד למכירה – קנייה משתלמת

אם אתם אנשי מקצוע, אנשי בנייה, עצמאיים, בעלי חברה ועוד, שמתעסקים עם ענף הבנייה באופן יום יומי וצריכים את הפיגום הנייד לשימוש רב, כנראה תעדיפו לקנות פיגום נייד. אנחנו, חברת ליפטר, מתמחים בשיווק דגמי פיגום נייד למכירה ונמצאים כאן בשבילכם להתייעצות עבור כל שאלה.

כשמדובר ברכישה לצרכי עבודה לטווח הרחוק, קניית פיגום נייד תשתלם לכם הרבה יותר. היתרונות הרבים של פיגום נייד ילוו אתכם לשנים רבות במהלך עבודתם ויחסכו לכם כסף רב. זכרו כי הפיגומים קלים לשינוע ולניוד, הם לא דורשים מקום אחסון רב והם קלים לתחזוקה – כל אלו יהפכו את קניית הפיגום הנייד לעסקה משתלמת ביותר!

 

פיגומים ניידים ואיכותם – החלטה חשובה

לצערנו, מידי יום אנו שומעים על התרחשותן של תאונות עבודה רבות. תאונות עבודה יכולות להיגרם בעקבות שלל מצבים וביניהם טעויות אנוש מצד עובדים, טעויות בשיקול הדעת או בתכנון העבודה מצד המעסיקים, ציוד לא איכותי, פגם בתהליך העבודה ועוד.

תאונות עבודה לעיתים גובות מחיר של חיי אדם ואנשים רבים נשארים עם נזק רב להמשך חייהם. לכן כאשר שמדובר על ציוד עבודה ובפרט ציוד לעבודה בגובה, אסור להתפשר בשום אופן על הבטיחות ושלומם המוחלט של העובדים ויש לבחור בציוד הבטיחותי ביותר.

כאשר מדובר בפיגומים ניידים, הם נדרשים לעמידות, החוזק והאיכות הגבוהים ביותר וזאת במטרה למנוע תאונות עבודה, פציעות ונזקים. מנהלי העבודה מחויבים להעביר את העובדים דרך הכשרה מתאימה לעבודה עם הפיגום הנייד, כדי למנוע טעויות מיותרות ולשמור על עבודה אפקטיבית ויעילה ללא סיכון.

 

פשוט וקל: פיגום נייד יקל עליכם את העבודה

בסופו של דבר, גם אם החלטתם לקנות את הפיגום הנייד או שהחלטתם לשכור אותו – לאורך זמן הוא יקל עליכם את העבודה, יחסוך לכם בזמן הודות ליכולת הניוד שלו, יחסוך לכם באחסון בעקבות שטחו הנמוך ויכולת ההתקפלות שלו ויגרום לכם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עם הזמן ועם הניסיון שלכם, כנראה סיגלתם לעצמכם את כלי העבודה שאתם אוהבים לעבוד איתם. אם אתם עדיין לא ניסיתם לעבוד עם הפיגום הנייד, אנחנו ממליצים לכם להתחיל בעקבות מספר היתרונות הרב שלו!

פיגום נייד למכירה
פיגום נייד למכירה

 

פתרונות לעבודה בגובה זה ליפטר!

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק פתרונות איכותיים לעבודה בגובה ומתמקדת באמצעים בעלי תרומה מוכחת לבטיחות העובדים, תאימות אופטימלית לסביבת העבודה ובעלי תקנים מחמירים. כל הציוד שברשותנו עובר בדיקה חצי שנתית מטעם בודק מוסמך וחברתנו ערוכה לספק ייעוץ, ליווי והכוונה לכל רכישה מצידכם.

בנוסף, אנו מציעים מגוון אמצעים לעבודה בגובה להשכרה, עבור בתי עסק וחברות שנדרשות לשימוש זמני בלבד באמצעים מסוימים, או לפרוייקטים נקודתיים. הצוות המקצועי שלנו יוכל לכוון אתכם גם בהקשר הזה – לעמוד על היתרונות של פתרונות למכירה או להשכרה וזאת בהתאם למאפייני העבודה הספציפיים שלכם. צרו איתנו קשר ונשמח להתאים לכם פתרון מושלם.

פיגום נייד למכירה או להשכרה, בעל עמידות לאורך זמן אך גם יציב מאוד. כמו כן, פיגומים ניידים מאפשרים לנוע מבלי צורך לרדת מהפיגום מה שמקדם את היעילות והופך את העבודה לנוחה יותר.

טרם ניגשים לבחור פיגום נייד כדאי להתמקד בדברים שמאפיינים את העבודה שאתם הולכים לבצע כדוגמת העומס שהפיגום צריך לשאת ובאיזה שטח.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?