במות הרמה

פיגום אלומיניום נייד

פיגומים הם כלי עבודה נהדרים שמטרתם לייעל את תהליכי העבודה. מבין שלל הסוגים בשוק, פיגום אלומיניום נייד מחזיק בשורה של יתרונות ייחודיים, שאותם חלק מבעלי המקצוע מוצאים כאופטימליים ביותר לעבודתם. אז מה מייחד את האלומיניום לעומת חומרי פיגום אחרים? כיצד להשתמש בו ומדוע מומלץ להעדיף אותו? הכל כאן:

 

מהו פיגום נייד?

פיגום הוא כלי עזר לתהליכי עבודה ובנייה בגובה. ניתן לראות בו כמבנה זמני לצד המבנה שכלפיו מתבצעת העבודה, המורכב מקורות אופקיים, אנכיים ואלכסוניים. קורות אלה יוצרות כשלעצמן מבנה תומך, המסייע לתהליכי העבודה המתרחשים בגובה ולפרקי זמן משתנים.

בראש הפיגום קיים בסיס שמתפקד כמשטח עבודה, עליו יכולים העובדים לעמוד ולהניח עליו את כל הציוד המשמש אותם בעבודתם. למעשה, מדובר בפתרון שמאפשר הגעה למקומות שלא ניתן לעבוד עליהם בדרך אחרת, ככל שמדובר בעבודה המבוצעת כלפי מבנה מסוים.

אז מהו בדיוק פיגום נייד? מדובר בסוג ספציפי של פיגום בעל יכולות שינוע וניידות, כך שניתן להעביר אותו ממקום למקום מבלי לפרק ולהרכיב אותו מחדש. פיגום זה מונח על גבי סט גלגלים עוצמתיים, המאפשרים העברה מהירה ופשוטה בכל עת.

פיגום אלומיניום נייד: האם מדובר ביתרון משמעותי?

בשוק קיימים עשרות סוגים שונים של פיגומים ניידים, כאלו העשויים מחומרים שונים וכאלו המשמשים למטרות שונות. פיגום אלומיניום נייד נחשב לאחד הסוגים הפופולריים והנפוצים ביותר, גם בשל יתרונות המבנה הנייד עצמם, אך בעיקר הודות לחומר ממנו עשוי הפיגום – האלומיניום.

אלומיניום נחשב לחומר נפוץ מאוד בעולם הבנייה, בשל התכונות הייחודיות שלו: קל משקל, קל לניקוי, חזק במיוחד ואיננו מחליד, לא מהווה חומר אורגני שעלול להרקיב או למשוך אליו מזיקים שונים (להבדיל מעץ לדוגמה) ובהקשר לבטיחות בעבודה, גם בולט למדי למרחוק.

 

מדוע לבחור פיגום אלומיניום נייד על פני פיגומים אחרים? 5 יתרונות מנצחים

  1. ניתן לעצב את הפיגום העשוי מאלומיניום לתצורות מורכבות. אלומיניום הוא חומר שקל לעבד אותו ולכן קל ליצור עם המתכת צורות שונות שיהוו את מטרת הפיגום. לכל מטרה הפיגומים צריכים להיות בתצורה שונה ושימוש בחומר האלומיניום יוכל להבטיח זאת.
    ככל שיהיה קל יותר לעבוד עם המתכת, כך הפיגום יוכל לשרת את מטרתו ולהיות יציב יותר דבר המוביל לבטיחות מרבית בשימוש בכלי.
  2. פיגום אלומיניום נייד בעל משקל מאוד נמוך. אחת ממטרותיו המרכזיות של הפיגום היא התמיכה והיעילות המתאפשרת ממנו לאנשי המקצוע. הפיגום מעניק בכל זמן וכלפי שורה ארוכה של בעלי מקצוע, פתרונות מהירים וזריזים לבעיות העולות בשטח. משקלו הקל של הפיגום עוזר בהעברתו ממקום למקום ביעילות ובמהירות.
  3. יתרון נוסף במשקלו הקל של האלומיניום הוא הבטיחות מפני פגיעות בשטח. תאונות עבודה מתרחשות למרבה הצער בתדירות יחסית גבוהה ולעיתים כלים וציוד עשויים לעורר פציעה לא מכוונת אך קשה ואף מסוכנת במיוחד.
    בשל משקלו הקל של פיגום האלומיניום, מקרה של נפילה או חבטה באחת הקורות לא תהווה פגיעה קשה וכמובן לא תהווה סיכון חיים ופגיעה קשה במקרה של התמוטטות הפיגום.
  4. פיגום אלומיניום נייד עמיד לאורך זמן. מתכת האלומיניום מאוד חזקה והחומר אינו מחליד, סיבות אלו גורמות לכך שהכלים המיוצרים באמצעות האלומיניום עמידים ונשארים לאורך זמן.
    זהו יתרון עצום מאחר ועובדים ובעלי מקצוע אינם צריכים להוציא כסף רב על קניית פיגומים ניידים בזמן קצר יותר. בנוסף, העמידות של החומר גורמת לכך שהוא יישאר בטיחותי וחזק – עובדה החשובה מאוד כאשר מעורבים עובדים שמשתמשים בפיגום באופן קבוע.
  5. פיגום אלומיניום נייד עמיד גם בפני נזקי הסביבה. כאשר מדובר על אמצעים לעבודות גובה ובמיוחד פיגומים, הם כנראה יהיו רוב שעות היום באוויר הפתוח בעקבות תהליכי העבודה ונחשפים לא מעט לנזקי הטבע והסביבה. ידוע כי גשמים חזקים או קרינה חזקה של השמש עלולים לגרום נזק רב לציוד, בסוגים שונים של חומרים גם לגרום לאיבוד החוזק של החומר ואיבוד המרקם.
    חומר האלומיניום הוא חומר חזק שעמיד בפני נזקי הסביבה ולכן שימוש בפיגום העשוי מאלומיניום יבטיח כלי חזק שיישאר עמיד ובטיחותי גם לאחר שנים של חשיפה לנזקים של הסביבה.

 

הכלל החשוב ביותר בעבודה – בטיחות

תאונות עבודה עלולות לגרום לנזק רב וקשה שלא ניתן להתאושש ממנו. לכן, כל עובד וכל מעסיק חייבים להבטיח כי הציוד והכלים שבהם הם משתמשים יהיו הבטיחותיים ביותר וכי העובדים ידעו מהם כללי הבטיחות בעבודה עם אותם האמצעים. כמובן שחלק גדול מאוד מההנחיות נובעות מחוקי העבודה בגובה ומתקנות שונות, לגביהן מוכרחים מנהלי העבודה להתעדכן בצורה שוטפת.

ציינו כי פיגומים הם מבניים זמנים שמסייעים לעובדים בעיקר בעבודות גובה, עובדה זו מחייבת את הפיגום להיות יציב וחזק ככל הניתן. לאור היתרונות הרבים ניתן לראות כי פיגום האלומיניום הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

אך מלבד סוג החומר, עליכם לוודא כי החברה שממנה אתם קונים את הפיגום אכן עומדת בתנאים וכי יש לפיגום תו תקן, כאשר תו התקן המחמיר ביותר והרצוי ביותר הוא תו תקן אירופאי, המתקבל בשילוב לכל התקנים המחמירים והקפדניים של מכון התקנים הישראלי. בנוסף, בדקו לפני תחילת העבודה כי הפיגום יציב וכי אין בו כשל או תקלה, תדרכו את הצוות העובד אתכם והזכירו להם את הוראות הבטיחות.

 

בחירת הפיגום הנכון

אמנם במאמר הצגנו את יתרונותיו הספציפיים של פיגום אלומיניום נייד, אך חשוב לזכור שישנם דגמים וסוגים רבים בעולם הפיגומים. חומר האלומיניום נחשב לחזק והעמיד מכולם, אך אנו ממליצים לבחון את התאמתו המדויקת למטרות העבודה, מאפייני העבודה, דרכי הביצוע וכל פרמטר אפשרי נוסף שניתן להפיק ממנו תובנות לעניין רכישת או השכרת הפיגום.

ככל שתמפו לעומק יותר צרכים ומטרות שיש לממש תוך כדי העבודה, כך תוכלו לבחור את הפיגום המתאים ביותר עבורכם. אנו בחברת ליפטר נדאג ללוות ולסייע לכם מקצועית עד לקבלת החלטה מדויקת, בהתאם למכלול הצרכים ומאפייני העבודה בשילוב התכונות המדויקות של הפיגום הרצוי.

פיגום אלומיניום נייד
פיגום אלומיניום נייד

 

פיגום אלומיניום נייד – בחירה מנצחת

לאור היתרונות הרבים של פיגומי האלומיניום, שבאים בד בבד עם אלו שמתקבלים מעצם ניידותו של הפיגום, ניתן להבין מדוע פיגום אלומיניום נייד מהווה את הבחירה הראשונה של רוב בעלי המקצוע ובעלי חברות הבנייה במשק.

כבעלי העסק, עליכם למצוא את הפיגום האיכותי, החזק, היציב והעמיד ביותר בנמצא כדי להבטיח לכם עבודה חלקה ובטוחה, שמייצרת תפוקה גבוהה והימנעות מפיגור בתהליך העבודה בשל קשיים או אתגרים שניתנים לפתירה באמצעות שורת הפתרונות הקיימים בשוק.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהניסיון, המקצועיות וגם הפתרונות השונים שאנו מציעים לרכישה או השכרה ולבצע מולנו תהליך של התאמה מדויקת לצרכי העבודה, המאפשרת בחירה אופטימלית באמצעי ההרמה שיתאים לכם. חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק של פתרונות לעבודה בטיחותיים לעבודה בגובה על כל התקנים המחמירים ביותר. מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

פיגום נייד מאפשר שינוע ותנועה של הפיגומים ממקום למקום אחר וכך לא מצריך מהעובד לרדת בכל פעם מהפיגום כדי להזיז אותו ולעבור למקום אחר.

פיגום אלומיניום ניתן לעיצוב יותר מאשר פיגומים אחרים, נוסף על כך הוא מאוד קבל ולכן ניתן להעברה בצורה מהירה מה שתורם ליעילות העבודה בשטח.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?