במות הרמה

מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה

מתקני הרמה לעבודה בגובה הם כבר מזמן לא נחלתם של מפעלים ואתרי בנייה בלבד. עם כל כך הרבה שימושים שונים בסקטור הציבורי, המסחרי והתעשייתי, כל שנותר הוא להכיר את היתרונות של מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה, ולנצל אותם על הצד הטוב ביותר

מכשירי הרמה משמשים בתעשיות ויישומים שונים להרמה והנעה של משאות, ציוד וחומרים כבדים. מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה אמנם היו נפוצים בעבר רק במפעלים או באתרי בנייה, אבל זה מזמן לא ככה.

 

הבדלים בין מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה

בנוסף, רוב האנשים לא מכירים את היקף השימוש המגוון במתקני הרמה או לא בטוחים כיצד לבחור אותם. לכן הפתרון הוא לראות את ההבדלים בין מתקני ההרמה ולהבין איך הם משפיעים על פרויקטים שונים.

אתרי בנייה

מכשירי הרמה כגון מנופים, מנופים ופיגומים משמשים באתרי בנייה להעברת חומרים כבדים כגון קורות פלדה, קוביות בטון וצינורות.

 

מחסנים

מכשירי הרמה כגון מלגזות, שקעי משטחים ומעליות מספריים משמשים במחסנים להעברת משטחים כבדים של סחורות וחומרים למקומות שונים בתוך המתקן.

 

מתקני ייצור

מכשירי הרמה כגון מנופים עיליים, מנופי גג ומערכות מונורייל משמשים במתקני ייצור להרמה והנעה של ציוד וחומרים כבדים במהלך תהליך הייצור. נמלי ים ותעופה מכשירי הרמה כגון עגורני מכולות, מנשאים משטחים ומערמים, משמשים בנמלי ים ותעופה כדי לטעון ולפרוק מכולות משלוח מאוניות, מטוסים ומשאיות.

 

אתרי כרייה ומיצוי

מכשירי הרמה כגון קווי גרירה, אתים ומחפרים משמשים באתרי כרייה ומיצוי כדי להעביר כמויות גדולות של אדמה, סלעים וחומרים אחרים.

 

הפקת נפט וגז

מכשירי הרמה כגון יחידות קוויות, יחידות עבודה הידראוליות ויחידות צינורות מפותלים משמשים בהפקת נפט וגז כדי להרים ולהוריד ציוד וחומרים לתוך בארות נפט וגז. אמנם בישראל פרויקטים של הפקת נפט וגז פחות נפוצים לעומת מקומות אחרים בעולם, אבל אפילו בלב הים ניתן לראות את השימוש במתקני הרמה מתוחכמים.

 

איך בוחרים מתקני הרמה לעבודה בגובה?

באופן כללי, מכשירי הרמה המשמשים במפעלים, כגון מעליות מספריים או במות עבודה אוויריות, מיועדים בדרך כלל לשימוש בגבהים נמוכים, אם כי כמה עיצובים מיוחדים עשויים להיות מסוגלים להגיע גבוה יותר. ההתמקדות בהגדרות המפעל היא לרוב במתן גישה בטוחה ויעילה לאזורים מוגבהים לעובדים לביצוע תחזוקה, תיקונים או משימות אחרות.

לעומת זאת, מכשירי הרמה המשמשים באתרי בנייה מתוכננים בדרך כלל להגיע לגבהים גדולים יותר, שכן אופי העבודה כולל לרוב בניית מבנים או ביצוע משימות בגבהים שיכולים לעלות על 100 מטר או יותר.

מנופים, למשל, יכולים לשמש להרמת חומרים כבדים לגובה רב במהלך פרויקטים של בנייה, בעוד שניתן להקים פיגומים שיהוו פלטפורמה בטוחה ויציבה לעובדים לביצוע משימות בגבהים בקומות נמוכות יחסית.

הגובה שאליו מכשירי הרמה מסוגלים להגיע במפעלים ובאתרי בנייה יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג הספציפי של מכשיר ההרמה שבו נעשה שימוש, כמו גם לעיצוב וקיבולת המתקן. בסך הכל, הגובה שאליו מכשירי הרמה מסוגלים להגיע תלוי בסוג הספציפי של מכשיר ההרמה שבו נעשה שימוש, כמו גם במטרה ובסביבה שבה הוא נמצא בשימוש.

מכשירי הרמה הם כלים חיוניים הנותנים מענה בטוח ויעיל להרמה והובלה של משאות וחומרים כבדים בתעשיות ויישומים שונים. הם משפרים את הבטיחות, היעילות והפרודוקטיביות, מה שהופך אותם לחלק הכרחי מפעולות תעשייתיות ומסחריות רבות.

מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה
מתקני הרמה לעבודה בכל מקום ובכל גובה
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?