במות הרמה

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית

בתעשיות שונות, ישנם אמצעים שונים המסייעים ליעילות העבודה. בין תוכנות המחשב שמשפרות את הביצועים ובין שיטות עבודה עם יעילות מוכחת, ניתן למצוא מתקנים מסוימים שהם בגדר חובה.

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית יכול לשמש את העובדים השונים בפעולות מסוימות, ובכך להעצים את היעילות של המקום העבודה. במאמר הבא נסקור את המתקן הזה, נבין מהם היתרונות והשימושים שלו ונענה על שאלות הכרחיות.

 

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית – מה זה אומר

כדי לבצע פעולות שונות המצריכות נשיאה של ציוד כבד, שינועו ממקום למקום והשמתו במקומות גבוהים, דרושים אמצעים טכנולוגיים. ציוד בעל משקל רב ממה שאדם מסוגל לשאת באופן בטיחותי או בכלל, הנמצא בגובה, מחייב את האדם להשתמש בציוד הטכנולוגי הזה. מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית הוא אמצעי המאפשר לבצע את הפעולות הללו.

מתקן הרמה אנכי הוא בעל גלגלים, ניתן לניוד על ידי מפעיל המתקן. המתקן מסוגל לעלות לגובה ולרדת בחזרה לקרקע, כאשר העובד יכול להעמיס על רצפת המתקן ציוד שונה ממקום אחד, ובאמצעות יכולות המתקן לנייד אותו למקום אחר. ישנם דגמים שונים של מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית, כאשר הדגמים שונים במאפיינים כמו משקל, יכולות נסיעה ונשיאה, רוחב משטח ומפרט טכני.

 

יתרונות

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית כולל מספר יתרונות. ראשית, הוא מאפשר עבודה יעילה יותר, באמצעות ביצוע פעולות שאינן מתאפשרות בקלות על ידי אנשים. בנוסף, העובדה כי מפעיל המתקן יכול לבצע מספר פעולות לבדו, כמו העמסת הציוד על המתקן, ניוד המתקן ושליטה בפונקציות השונות שלו, מהווה יתרון משמעותי.

יתרון נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא הגיוון בדגמים השונים. מכיוון שישנם תעשיות שונות, אותן נסקור בהמשך, שמשתמשות במתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית, השוני בין אותן תעשיות מצריך מהן מתקנים שונים. לכן, יצרני מתקנים אלו יצרו דגמים שונים, שמאפשרים בחירה דינמית לכל תעשייה.

 

שימושים שונים

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית משומש בתעשיות שונות, כאשר השימוש העיקרי בין התעשיות נשאר זהה: שינוע ציוד הממוקם בגובה ממקום למקום. בין המקומות שבהם ניתן למצוא מתקן כזה הם מספנות, מחסנים, מפעלים וחדרי ציוד.

 

עמידה בתקן

כאשר מבצעים רכישה של מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית, חשוב לוודא שרוכשים מתקן כזה העומד בתקן. מכיוון שמדובר במכשיר טכנולוגי שהשימוש בו מתבצע בגובה, חשוב להקפיד על עניין זה.

מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית
מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית

 

בטיחות לפני הכל

כל עוד עובדים לפי התקנות השונות, עבודה עם מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית היא בטוחה. עובדים שלא יקפידו על כללי הבטיחות השונים, עשויים לסכן את עצמם ואת הזולת שבסביבתם. הסכנות שעשויות להגרם הן נפילה, הקרסה של עצמים בסביבה או פגיעה פיזית באנוש. כדי להבטיח עבודה בצורה בטוחה, שתמנע נזק באדם ובציוד, יש לעבוד לפי תקנות עבודה בגובה.

ת: המחיר של מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית משתנה בהתאם לדגם שקונים. רכישה של מתקני כאלו יכולה להגיע למחירים של אלפי שקלים, לדגמים קטנים ופשוטים, בעוד שדגמים חדשים וגדולים יכולים לעלות גם עשרות אלפי שקלים. מי שזקוק למתקן כזה לזמן מוגבל יכול לבצע השכרה, שמחירה הוא כמה מאות שקלים ליום בממוצע.

ת: בחירת דגם של מתקן הרמה אנכי בנסיעה עצמית תתבצע לפי סוג העבודה או הפעולה שאתם צריכים לעשות. אם אתם יודעים שאתם זקוקים למתקן שישנע ציוד בעל נפח גדול, תצטרכו לחפש דגם גדול. כמו כן, אם תהיו זקוקים למתקן שמבצע עבודה בצורה מהירה, בחרו דגם שהפרמטרים הטכניים שלו מעידים על ניידות מהירה ביחס לדגמים אחרים.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?