במות הרמה

השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

עם הצורך בבמות הרמה נוצרו המון דגמים וסוגים שגורמים לבלבול אצל מנהלי אתרים רבים כיצד לבחור את הבמה הנכונה ואיזו לבחור. במאמר הקרוב נערוך השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל. מעבר לבמות אלו, אנו מציעים מגוון רחב של במות נוספות ולכן אם לא מצאתם בדיוק מה שחיפשתם, כדאי ליצור איתנו קשר כדי שנוכל להתאים אליכם את הבמה.

 

במות הרמה

על מנת להגיע לגובה פעמים רבות משתמשים במנוף, אך זאת רלוונטי ומסייע להעמסת ציוד או להעברת ציוד. הרמת בני אדם דורשת פתרונות אחרים. אחד מהפתרונות הללו הוא בניית פיגומים, אך אלו דורשים השקעה רבה ובשביל עבודה חד פעמית בגובה לפעמים פיגומים יכולים להיות די מטרד. הפתרון החדשני והטוב ביותר כיום הוא במות הרמה. מדובר בבמה אשר מונפת לגובה ועליה ויכולה לשאת משקל רב מה שנותן מענה גם לנשיאת אנשים וגם לציוד הנדרש.

 

במות הרמה מפרקיות

במות הרמה מפרקיות הן סוג אחד של במות הרמה ומדובר אכן בבמה, בסיס ומפרק. הבסיס נשאר מקובע לרצפה ועליו מחוברת הבמה עם המפרק. התנועה של המפרק היא הדבר העיקרי שמבדיל אותו מבמות המספריים שנפרט עליהן בהמשך. מצד אחד המפרק מאפשר תנועה הרבה יותר חופשית – אופקית ואנכית כאחד, אך מצד שני תנועה זאת פוגעת לדוגמא ביכולת הנשיאה של הבמה. כדאי לבחון לעומק אילו במה אתם באמת צריכים לפי העבודה העתידית.

 

במות הרמה מספריים

בדומה לבמה מפרקית גם במות מספריים מורכבות מבמה ובסיס, אך מה שמחבר ביניהן הן מעין מספריים ענקיות אשר יכולות להיפתח ולהיסגר ובעצם הן נותנות את הגובה. צורה זאת מאפשרת לבמה תנועה אנכית בלבד ולכן היא נחשבת מוגבלת יותר. מצד שני, הרבה מהבמות יכולות לשאת יותר ולאף להגיע לגובה גבוה יותר, ולכן אם יותר חשוב הגובה והנשיאה מאשר התנועה החופשית, יכול להיות שבמות הרמה מפרקיות הן פחות בשבילכם.

 

במות הרמה מנוע דיזל

מעבר לחלוקה בין במות הרמה מפרקיות לבמות מספריים, ישנה גם חלוקה לפי סוג המנוע. במות ההרמה אשר נדבר עליהן בהמשך הן כאמור במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל, והן בדומה למכונות אחרות, דורשות תדלוק מדי פעם כדי להפעיל את המנוע וזאת נדרש לקחת בחשבון בתחילתו, או אפילו בסופו של יום עבודה כדי שהליך העבודה לא יפגע.

 

במות הרמה מנוע חשמלי

נוסף לבמות ההרמה מנוע דיזל ישנן גם במות הרמה חשמליות. למנוע זה יש יתרונות על המנוע שמונע בדלק מעבר לכך שמדובר באנרגיה ירוקה יותר, אך לפעמים הבמות דיזל הן דווקא מה שמתאים וזה לגמרי בסדר. כמו כן, המנוע החשמלי הוא שקט יותר, אך באתר בנייה יש כל כך הרבה רעש שהרעש של תנועת הבמה הוא לא מה שיעשה את ההבדל, אך בכל זאת מדובר ביתרון.

 

השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

אנחנו בליפטר מציעים כמה דגמים של במות הרמה מפרקיות. חלק מהבמות שלנו פועלות על דיזל וחלק על מנוע חשמלי. בהמשך נתמקד בביצוע השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל, אך אם עדיין לא קראתם על הסוגים האחרים, ודאו שאתם בודקים גם אותם ובוחרים בסוף את מה שהכי מתאים לכם לאחר חשיבה ובחינה מעמיקה של כל הסוגים.

 

גובה הרמה

ההבדל הראשון והעיקרי בתוך השוואה בגין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל הוא הגובה שאליו הבמה מסוגלת להרים. ישנה במה המגיעה ל-16 מטרים ו-במה המגיעה ל-20 מטרים. על פניו מדובר רק ב-4 מטרים ולכן ההחלטה לא משנה, אך גובה ההרמה משפיע על עוד אלמנטים בבמה וכן אם אתם יודעים שהעבודה שלכם לא תעבור את 16 המטרים, או בהכרח תעבור אותם, אז יש לכם כבר החלטה באיזו במה לבחור.

 

משקל העמסה

כל במה יכולה לשאת משקל אחר וכמובן שמבחינה בטיחותית ישנה הגבלת משקל העמסה אשר חובה לקחת ברצינות. הבמה אשר מגיעה ל-16 מטרים יכולה גם לשאת יותר במשקל של 230-300 קילוגרמים, בעוד הבמה שמגיעה גבוה יותר מוגבלת ב-230 קילוגרמים. ניתן לשים לב כבר לכך שהיתרונות והאפשרויות באות אחת על גבי השניה מבחינת המשקל והגובה, ולכן חשוב לצפות ולתכנן את העבודה שלכם היטב כדי לבחור את הבמה הנכונה.

 

אורך הבמה

בגלל שיש עבודות שדורשות מהבמות להיות במקומות צרים, או לדוגמא ממש ברחוב מה שמונע מאנשים לעבור בצורה נוחה, אורך הבמה הוא תכונה חשובה שצריך לשים לב אליה כאשר עושים השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל. מבחינת הדגמים שיש לנו בליפטר, אורך הבמה הגבוהה יותר הוא 8.8 מטרים והבמה הנמוכה יותר ברוחב 6.75 מטרים. מדובר כמובן באורך של הבמה כאשר הזרוע לא יוצאת החוצה, שכן אורך זה משתנה כאשר הבמה נעה באופן אופקי.

 

רוחב הבמה

רוחב הבמה הוא גם אלמנט חשוב כאשר בוחרים במה. מבחינת השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל כאן לא תמצאו הבדל משמעותי שכן הבמה הנמוכה יותר גם קטנה יותר ורוחבה 2.3 מטרים, בעוד הגבוהה יותר די דומה לה עם רוחב של 2.42 מטרים. יכול להיות שה-12 סנטימטרים הללו משמעותיים לכם, אך במידה ולא תוכלו להתעלם משיקול זה.

 

יציאת מפרק אופקי

כפי שציינו לעיל, הבמות נעות באופן אופקי ואנכי, ובמות הרמה מפרקיות מנוע דיזל נעות גם וגם ולכן גם יוצרות תנועה באלכסון. מעבר להתייחסות לגובה ההרמה חשוב גם להתייחס ליציאת המפרק באופן אנכי וזאת משתנה מאוד בין שני הסוגים. בסוג הנמוך יותר אנכית (16 מטרים) היציאה היא 7.7-8.3 מטרים ובסוג הגבוה יותר אנכית (20 מטרים) היציאה היא 12.2 מטרים. כלומר יש התאמה גם ביחס הגבהים האופקיים, אך שוב, אם זאת לא נדרש לכם בהחלט אפשר להסתפק בבמה הנמוכה יותר.

השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל
השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

 

השכרת או מכירת הבמה שנבחרה

ביצוע השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל הוא שלב חשוב בדרך להזמנת הבמה שהכי תייעל ותטיב עם העבודה שלכם בגובה. גם אם מדובר בגובה יחסית נמוך וגם אם יש צורך בנשיאה לגובה של 20 מטרים. השלב הבא הוא להחליט האם אתם רוצים לבצע השכרה או מכירה של במות הרמה. אם אין לכם שימוש עתידי בבמה יכול להיות שיהיה עדיף לכם פשוט לשכור, אך לעיתים דווקא להחזיק בבמה שלכם ייתן לכם את החופש להשתמש לעבודות עתידיות ולדעת שהיא אופציה נוחה עבורכם לשימוש.

לאחר שביצענו השוואה בין דגמים של במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל אתם מוכנים לבחור ולהזמין את הבמה שמתאימה לכם. אנחנו מתחייבים לספק את הבמה במהירות כדי שתוכלו כבר להתחיל לעבוד. כמו כן, אם עוד לא התייעצתם איתנו לגבי הבמה שמתאימה לכם ביותר אז כדאי לעשות זאת כבר עכשיו, עם הניסיון שלנו נוכל להתאים לכם את הבמה כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות שלה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?