במות הרמה

היתרונות בבמות הרמה מספריים חשמליות

העובדה שבישראל רוב הבנייה נעשית היום לגובה, הובילה לכך שאנחנו צריכים למצוא פתרונות נוחים לעבודה שלא נעשית במקום שאפשר לעמוד בו. אחת האופציות שעומדות לרשותכם היא במת הרמה, כאשר יש שני סוגים של במות הרמה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל היתרונות בבמות הרמה מספריים חשמליות, ואיך הן יוכלו לעזור לכם להתמודד בנוחות עם עבודות גובה.

 

במות הרמה

במות הרמה הן פתרון נפוץ לעבודה בגובה. מדובר על משטחי עבודה שנמצאים על גבי מנוף שיכול להעלות אותן לגובה מסוים וכך לאפשר לעובדים שנמצאים על הבמה לעבוד בצורה נוחה. בעוד שבעבר עבודה בגובה הייתה נעשית בעזרת ירידה מהגג, במות ההרמה מאפשרות לנו לעבוד בצורה נוחה יותר. העובדים נמצאים על גבי משטח יציב ולא תלויים באוויר, מצב שכמובן נוח יותר לעבודה.

ישנם מקרים שבהם לא ניתן לעבוד עם במות הרמה, ואז יש כמובן פתרונות אחרים, אולם בכל מקום שבו זה אפשרי, במות הרמה הפכו להיות הפתרון הראשון שאליו פונים. ישנם שני סוגים עיקריים של במות הרמה, ובתור התחלה כדאי שתכירו אותם.

 

במות הרמה מפרקיות

הסוג הראשון של במות הרמה אלו במות הרמה מפרקיות. הבמות הללו מחוברות למשטח נוסע ואופן הרמה שלהם הוא באמצעות זרוע שמדמה את המפרקים בגוף האדם ומכאן השם שלהן. הבמות הללו יכולות להגיע לגובה רב, והשימוש שלהם הוא בעיקר במקומות פתוחים שבהם אנחנו צריכים גישה לאזורי עבודה מורכבים יותר. הגמישות של הזרוע מעניקה לנו תנועה חופשית יותר.

הבמות הללו נבדלות זו מזו באורך המפרק שלהן, ביכולת הגמישות שלו וכמובן בגודל משטח העבודה שיש להן. אופן ההנעה של הבמות הללו משתנה בין במות חשמליות לבין במות שפועלות באמצעות דיזל. למרות היתרונות הרבים שיש לבמות הללו, ישנם מקרים שבהם הבחירה הנכונה תהיה במות מספריים.

 

במות הרמה מספריים

במות הרמה מספריים אלו במות שעולות בקו אנכי בלבד. הבמות הללו עומדות בדיוק במקום שבו נמצא אזור העבודה, הפועלים עומדים עליהן והן מתרוממות לגובה הנדרש. הבמות הללו פשוטות יותר מבחינה הנדסית מאשר הבמות המפרקיות כיון שאפשרויות התנועה שלהן הן למעלה ולמטה בלבד, בלי יכולת תנועה לצדדים. השם של הבמות מגיע מצורת המספריים של צירי ההגבהה.

במות הרמה מספריים צריכות לעמוד על גבי משטח ישר, וההבדל היחיד בין הבמות הוא הגובה שאליו הן יכולות להגיע. במות הרמה מספריים מונעות בדרך כלל באמצעות חשמל, וזה סוג הבמות שעליו נדבר כאן.

 

היכן מתאים לעבוד עם במות הרמה מספריים

במות הרמה מספריים מתאימות לעבודה בכל מקום שבו אנחנו צריכים להרים עובדים אל אזור עבודה שנמצא במאונך לקרקע. האזור שמתחת למקום העבודה צריך להיות פנוי כיון שהבמה הולכת לעמוד בו, ומהקרקע שתחתיו היא צריכה להתרומם. בעוד  שבמת הרמה מפרקית יכולה לעמוד במרחק מסוים מאזור העבודה, בבמות הרמה מספריים אנחנו חייבים להיות בדיוק מתחת למקום.

 

מה היתרונות בבמות הרמה מספריים חשמליות

במות הרמה מספריים חשמליות פועלות בעזרת חשמל מה שאומר שהעבודה שלהן שקטה לגמרי. במה שמונעת באמצעות מנוע בעירה משמיעה רעש תמידי, וזה עוד בלי לדבר על הרעש שיש בעבודה עצמה. זו הסיבה שגם בחללים סגורים אנחנו יכולים לעבוד עם הבמות הללו ללא כל הפרעה.

יתר על כן, מנוע בעירה פולט גזים שמחייבים אותנו להציב את הבמה בשטחים פתוחים בלבד. ברגע שאתם זקוקים לעבודות גובה בתוך חלל סגור, רק במה חשמלית תוכל לעזור לכם. יתרון נוסף הוא בתחושת הבטיחות שיש לעובדים על הבמות הללו, כיון שהן נמצאות ביחס מאונך לגמרי אל הקרקע.

 

הקפדה על כללי הבטיחות הנדרשים

בניגוד לעבודה שנעשית בירידה עם חבלים מהגג, במות הרמה מייצרת לנו סביבת עבודה שגם מרגישה בטוחה יותר. דווקא בגלל זה אסור לכם לשכוח שבסופו של דבר אתם עובדים בגובה רב על כל המשתמע מכך. עליכם להקפיד על כל כללי הבטיחות הרגילים שיש בעבודות גובה. קסדה, ציוד מתאים ובדיקות תקינות הם דברים שאסור לכם לשכוח, על אף הנוחות הרבה שיש בבמות הרמה.

 

עובדים מוכשרים לעבודה בגובה

לפי החוק בישראל, לא כל אחד יכול לבצע עבודות בגובה. ההגדרה של עבודות בגובה קבועה בחוק, אבל ברגע שאתם מבצעים עבודה שעונה להגדרה הזו עליכם לוודא שהעובדים שלכם מחזיקים ברישיון מתאים לעבודה בגובה. עבודה של עובד שאינו מוסמך לעבודות גובה בעבודה שעונה להגדרה הזו לא רק מסכנת את שלומו אלא גם עלולה לגרור על המעביד קנס והפסקה של העבודות.

 

השכרת במות הרמה מספריים חשמליות

זה לא סוד שציוד עבודה הוא דבר יקר, וכאשר מדברים על במות הרמה הדבר הזה נכון שבעתיים. במות הרמה עולות הרבה מאוד כסף, וזה עוד בלי לדבר על עלויות התחזוקה הגבוהות שלהן, שנועדו להבטיח את הבטיחות של העובדים. זו הסיבה שאם אתם צריכים לבצע עבודות בגובה באופן חד פעמי, כנראה שהבחירה שלכם תהיה לשכור במות הרמה ולא לקנות אותן בשל המחיר הגבוה.

כיום ישנן לא מעט חברות שמאפשרות לכם להשכיר אצלן במות הרמה. מלבד הבדיקות הרגילות שאתם צריכים לעשות לפני ההשכרה, יש עוד כמה נתונים שהיינו מציעים לכם לבדוק. במות הרמה מספריים חשמליות שייכות לסוג מיוחד של ציוד לעבודה בגובה, ולא כל חברה שמציעה לכם להשכיר אותן היא חברה שכדאי לכם לקבל ממנה שירות.

 

תחזוקה שוטפת

הנתון הראשון שאותו אתם צריכים לבדוק הוא רמת התחזוקה של הבמות. כל ציוד עבודה, במיוחד כזה שמשמש לעבודות גובה צריך להיבדק מידי פעם כדי לבדוק שאין סכנה בטיחותית בשימוש בו. הבמות הללו זקוקות לתחזוקה שוטפת כיון שיש סכנת שחיקה לזרועות ההנפה. החברה שממנה אתם משכירים את הציוד היא זו שאחראית על התחזוקה הזו, כך שעליכם לבדוק את זה היטב.

 

איזו במה אנחנו צריכים

במות הרמה מספריים זו קטגוריה כללית של במות הרמה, ובתוכה יש הבדלים בין הבמות שנוגעים לגובה אליו הן יכולות להגיע, עומס העבודה וגודל במה ההרמה. עליכם להבין מה בדיוק העבודה שאתם צריכים לבצע ובעזרת אנשי המקצוע של החברה לראות האם יש להם במה שיכולה לענות על הצרכים שלכם. אל תניחו שלכל חברה שמשכירה במות הרמה מספריים תהיה את הבמה המתאימה.

 

מחירים נוחים

כאמור, במות הרמה זה ציוד שבדרך כלל משכירים ולא קונים אותו בשל המחיר הרב שהוא עולה. לפני שאתם סוגרים מול החברה על הבמות שאתם צריכים, בדקו כמה הצעות מחיר כדי להגיע להצעה הנוחה ביותר. שימו לב שהצעת מחיר שבה המחיר נמוך בצורה חריגה מהמחיר המקובל עלולה להצביע על רמת שירות לקויה, וכדאי לבדוק היטב את החברה שהציעה את המחיר הזה.

היתרונות בבמות הרמה מספריים חשמליות
היתרונות בבמות הרמה מספריים חשמליות

לסיכום

בעת ביצוע עבודות בגובה אנו זקוקים למשטח אשר הפועלים יוכלו לעמוד עליו מאחר וזה הופך את העבודה ליעילה יותר, קלה יותר ובטוחה יותר ובכך חוסך לכם עלויות. הבחירה בליפטר במות הרמה היא הבחירה הנכונה, אצלנו אנו מוודאים כי הבמות עוברות תחזוקה על בסיס קבוע מה שיוודא שהעבודה תהיה בטוחה הרבה יותר, אנו נותנים מענה מיידי לקריאה, ברגע שהתקשרתם אנו נוציא את הבמה לכיוונכם ואנו דוגלים במחירים הוגנים ותחרותיים.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?