במות הרמה

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים שלנו יסבירו לכם כיצד תוכלו לשמור על עבודה חשובה באמצעות במות ההרמה שלנו, גם כאשר מדובר בתנאי שטח.

 

לפני הכל – דגשים חשובים

הנה כמה דגשים חשובים עבור עבודה עם במת הרמה:

גיל העובדים – כל עובד חייב להיות בגיר (מעל גיל 18)

הכשרה מקיפה – כל עובד בגובה שנעזר בבמות הרמה אמור לעבור הכשרה ממוקדת עבור עבודה בגובה.

רענון – בנוסף, כל עובד אמור לקבל הדרכת רענון לפחות אחת לשנתיים. זוהי אחריותו הבלעדית של מנהל העבודה לארגן את ההדרכות האלו, ולוודא כי העובדים שלו נכחו בכל אחת מהן באופן מלא והבינו את ההנחיות היטב.

 

ציוד מגן אישי

עבודות בגובה עשויות להיות מסוכנות בלא מעט מקרים, בטח כאשר מדובר בעבודות המתרחשות תחת תנאי שטח, ולכן כל עבודה עם במות הרמה מחייבת ציוד מגן אישי עבור כל עובד. כל עובד אמור להיות מצויד בקסדה, ביגוד ממוגן ובסוגי אבזור מוגנים נוספים המתאימים לסוג העבודה. נוסף על כך, כל עובד אמור להיות מאובטח במהלך עבודתו באמצעות רתמה או מערכת בלימה ייעודית שאמורות למנוע סכנת נפילה, זאת בהתאם לתקנות הבטיחות של עבודות בגובה.

 

עבודה בתנאי שטח – כללי בטיחות חשובים

תנאי מזג האוויר – במהלך עבודה עם במות הרמה, ובכלל – כזו הנערכת תחת תנאי שטח, כדאי מאוד להימנע מעבודה במקרים בהם מזג האוויר קיצוני ברמה שאינה מאפשרת עבודה בתנאים נוחים. על כן, מומלץ להימנע מעבודה בימים בהם יש מבול וסופות ברקים ומנגד, גם בימים בהם יש שרב כבד.

תאורה – ככלל, מומלץ להשתדל ככל הניתן לבצע עבודות עם במת הרמה בשעות היום, אך אם לא מתאפשר הדבר – חשוב לוודא כי יש באזור תאורה שבזכותה סביבת העבודה ברורה ונראית היטב. חל איסור מוחלט לבצע עבודות בגובה עם במות הרמה במקרים בהם סביבת העבודה חשוכה לגמרי ואינה ברורה.

השגחה – בכל מקרה בו מתבצעת עבודה באמצעות במת הרמה, הבמה אמורה להישאר כל הזמן תחת השגחה, ולכן בכל עת אמור להיות אדם מוסמך שישגיח על הבמה, בשעות השימוש וגם בשעות המנוחה.

 

למה כדאי לעבוד עם במות הרמה?

כאשר מדובר בעבודות בגובה, כדאי לציין כי לעבודה עם במות הרמה יש לא מעט יתרונות. אחד היתרונות הכי משמעותיים הוא השילוב של בטיחות ויעילות. למעשה, במות הרמה ידועות בתור אחד הפתרונות הבטיחותיים ביותר עבור עבודות בגובה, ובנוסף לכך – הן יכולות לזרז משמעותית את תהליך העבודה. באמצעות במות הרמה מתקדמות תוכלו להגיע מנקודה לנקודה בסביבת העבודה שלכם ללא בעיה ומבלי שתצטרכו לעשות הפסקות בדיקה מעת לעת.
לפני תחילת העבודה – חשוב לשים לב

במידה ותנאי השטח סבירים ועונים על כל הדרישות של תקנות הבטיחות המחמירות, הרי שתוכלו להתחיל בביצוע המשימה. במקרים כאלו, כמובן שתצטרכו לשים דגש על הציוד המגן עליו הסברנו קודם לכן (כפפות, קסדה וכדומה) ולוודא כי כל פועל מאובטח באמצעות רתמה על מנת שתוכלו למנוע סכנת נפילה. מעבר לכך, חשוב לוודא כי לא מועמס על הבמה משקל עודף, שעולה על משקל הנשיאה המקסימלי שהוגדר במסגרת הוראות היצרן (כמובן שנפרט לכם עבור כל במה מהו המשקל הזה).

למידע נוסף אודות תקנות לעבודה בגובה, לחצו כאן >>>

 

סביבת עבודה נקייה ובטוחה

חשוב לא פחות לשמור על סביבת עבודה בטוחה ונקייה לכל אורך שעות העבודה. לכן, גם אם תנאי השטח נמצאו סבירים ועונים על כל הדרישות במסגרת תקנות הבטיחות – עליכם לוודא כי המשטח עצמו עליו תעבדו הוא נקי, ואינו כולל שאריות פסולת, שמן וכדומה, מאחר ורק כך תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בסביבת עבודה נקייה ובטוחה עליה תוכלו לעבוד ללא שום חשש.

 

אילו במות יתאימו עבור עבודה בתנאי שטח?

על אף שאנו מציעים לכל הדורש מספר סוגים שונים של במות הרמה, ראוי לציין כי כאשר מדובר בעבודה תחת תנאי שטח, אנו ממליצים לעבוד אך ורק עם במות הרמה זרוע מפרקית, בייחוד אלו שיש להן מנוע דיזל של 4X4. נכון, זרוע מפרקית חשמלית גם תעשה את העבודה פחות או יותר, אך היא תתאים יותר לתנאי שטח "קלים". במקרים בהם מדובר על סביבת עבודה יותר מאתגרת הכוללת בורות, חפירות, קרקע שאינה יציבה וכדו' – ההמלצה שלנו היא לעבוד עם במות הרמה זרוע מפרקית עם מנוע דיזל 4X4 בלבד.

 

למה דווקא זרוע מפרקית?

בניגוד לבמות הרמה מספריים חשמליות הנעות רק בצורה אופקית, במות הרמה מפרקיות עם מנוע חשמלי מסוגלות לנוע בשתי הדרכים – אופקית ואנכית כאחד. בהתאם לכך, באמצעות במת הרמה עם זרוע מפרקית תוכלו להגיע לכל הנקודות שתרצו בסביבת העבודה, גם לאלו הבעייתיות ומאתגרות ביותר. תכונות אלו בעצם הופכות את במות הרמה אלו לאפשרות אידיאלית עבור סביבות מאתגרות כמו אצטדיונים, אולמות אירועים, בניינים ציבוריים וכדומה – בגדול, כל סביבת עבודה שתנאי השטח בה מאתגרים יותר בהשוואה לאחרות.

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח
דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

בשורה התחתונה

בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל, הבטיחות של הלקוחות שלנו היא דבר לו יש ערך עליון – ולכן החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו דגשים חשובים עבור עבודה עם במת הרמה בתנאי שטח, בנוסף לעוד מידע רב ערך באדיבות צוות המומחים שלנו. במידה וגם אתם רוצים להשכיר או לרכוש במות הרמה עבור הפרויקט הבא שלכם ואתם מעוניינים ליהנות מהשירות, המחיר ותנאי האספקה הטובים ביותר – צרו איתנו קשר ואנשי הצוות המקצועיים של "ליפטר במות הרמה" ידאגו לחזור אליכם עוד היום בשביל שיחת אפיון צרכים.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?