במות הרמה

דגשים לעבודה נכונה עם במת הרמה במקום סגור

במות הרמה מוסיפות המון כשזה נוגע לתחום של עבודה בגובה, ולמעשה מדובר באחת השיטות היעילות והבטיחותיות ביותר. אולם, עדיין יש לא מעט דגשים לעבודה נכונה אותם כדאי שנכיר בתור מקצוענים. במאמר הבא, המומחים שלנו ירחיבו לכם על דגשים לעבודה נכונה עם במת הרמה במקום סגור.

 

עבודה יעילה יותר

במות הרמה הן בחירה מצוינת מאחר והן הופכות כל עבודה בגובה להרבה יותר יעילה, הרי בזכות אותן במות אין צורך בכמות גדולה של עובדים. למעשה, עובד או שניים יספיקו כאשר העבודה מתבצעת באמצעות במות הרמה – בגלל שהבמה כבר עושה בשביל העובדים את החלק הכי מורכב בעבודה עצמה. אמנם, רוב הלקוחות שלנו בעיקר עוסקים בתחומי הבנייה, שיפוץ ותחזוקה – אבל בזכות כל היתרונות שלהן, במות הרמה יכולות להיות אפשרות די אידיאלית גם עבור תחומים אחרים כמו חקלאות, גינון ואפילו ניקיון.

 

מהירות זה שם המשחק

בניגוד למתקני הרמה ישנים ומסורתיים, עבודה בגובה שנערכת עם במות הרמה היא הרבה יותר מהירה ויעילה. לדוגמא, אחת הלקוחות הקבועים שלנו, אחמד מנצרת סיפר לנו כי הוא נהג עד כה לעבוד עם פיגומים וסולמות. לא רק שעבודה עם במות ההרמה שלנו היא הרבה יותר בטוחה – אלא גם היא הרבה יותר מהירה, וכך בעצם ניתן לעבור מנקודה לנקודה בזמן קצר – הכל בזכות יכולת הניידות העצמית של אותן במות.

 

סוגי במות הרמה מומלצים

הנה כמה דוגמאות של סוגי במות הרמה מומלצים, אותם תוכלו למצוא אצלנו:

במות הרמה מספריים חשמליות

במת הרמה חשמלית זו בעצם במת הרמה המבוססת על מצבר חשמלי, אותו הלקוחות שלנו מטעינים באמצעות שקע 220V פאזה אחת. לקוח די חדש שלנו, אלון מחיפה משתמש קבוע בבמות הרמה כאלו עבור עבודות הבנייה שלו, והוא לא מפסיק להגיד לנו עד כמה מדובר בפתרון מדהים שמקל עליו. ובכן, בהחלט מדובר בפתרון נהדר עבור שטחים בנויים. אולם, כדאי לדעת כי במות הרמה מספריים חשמליות יכולות להיות פתרון טוב לא פחות גם עבור עבודות חוץ.

למידע נוסף אודות במות הרמה מספריים חשמליות, לחצו כאן >>>

 

במות הרמה מפרקיות (מנוע דיזל ומנוע חשמלי)

במות הרמה שבהשוואה לבמות הרמה מספריים חשמליות – מציעות יותר שימושים. במות אלו כוללות זרוע מפרקית, בזכותה מתאפשרת תנועה אנכית ואופקית, ולכן בעצם מדובר בבחירה מתאימה יותר עבור עבודות באזורים מסורבלים וקשים מבחינת גישה. זרוע מפרקית מאפשרת לכם לעבוד בגובה בצורה גמישה, והיא מביאה איתה לשולחן יכולת תמרון מצוינת.

למידע נוסף אודות במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל, לחצו כאן >>>

למידע נוסף אודות במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי, לחצו כאן >>>

 

מה ההבדלים העיקריים בין הסוגים?

ההבדל העיקרי בין במות הרמה מספריים חשמליות לבין במות הרמה מפרקיות בא לידי ביטוי בעיקר ביכולת התמרון והנגישות שלהן. במות הרמה מספריים תוכננו מראש לנוע בקו ישר, ובצורה אנכית – ולכן הן יתאימו בעיקר עבור שימוש על משטחים שטוחים. מנגד, במות הרמה מפרקיות ידועות בזכות יכולת תמרון טובה הרבה יותר, בזכותה הן יכולות לשמש בתור פתרון יעיל גם עבור סביבות עבודה מורכבות יותר – וזאת בזכות הזרוע המפרקית שלהן.

 

התנאים הנדרשים עבור הפעלת במות הרמה

עובד המעוניין להפעיל במת הרמה יכול לעשות זאת רק בהינתן התנאים הבאים:

• בן 18 ומעלה

• בעל רישיון נהיגה (של דרגה 1)

• העובד קיבל כתב מינוי תנאים עבור עבודה בגובה על במת הרמה, וכמובן עבר גם הדרכה

 

ניהול סיכונים לפני תחילת השימוש

דגש נוסף וחשוב לא פחות הוא לבצע ניהול סיכונים, שזהו בעצם תהליך בו מעריכים את הסיכונים הטמונים בשימוש במכונה לפני תחילת העבודה. במסגרת ניהול סיכונים, צריך לתת את הדעת בין היתר על הנושאים הבאים:

יציבות הקרקע – תנאי הקרקע עליה העובדים. חשוב להתייחס לכל משתנה כמו אדמה בוצית, חפירות, שיפועים וכדומה.

תנאי מזג האוויר – חשוב לא פחות להתייחס לתנאי מזג האוויר ביום העבודה. גשם, ערפל, רוחות – כל אלו ועוד עשויים להשפיע על תנאי העבודה, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון.

התקנים עיליים – התקנים עיליים כמו קווי חשמל, עצים, קורות פלדה ועוד גם הם יכולים להשפיע על רמת הסיכון בכל פרויקט, ולכן חשוב להתייחס אליהם במסגרת ההערכה המקדימה שלכם.

 

כללי בטיחות במהלך העבודה עצמה

ציוד – במהלך העבודה חשוב מאוד להקפיד להשתמש בציוד מגן, כמו אפוד זוהר, רתמת בטיחות, נעלי בטיחות וכמובן כובע מגן.

איסור על הדלקת אש – חל איסור מוחלט להדליק אש, לעשן וכדומה בסמוך לבמת ההרמה.

הקפדה על העומס הרשום על גבי הסל – עליכם להקפיד שלא לחרוג מהעומס המקסימלי, אותו תוכלו לראות רשום על גבי הסל.

השגחה ופיקוח – חל איסור מוחלט להשאיר במת הרמה ללא השגחה ופיקוח.

 

איזו הכשרה נדרשת?

תקנות הבטיחות עבור עבודה בגובה רלוונטיות כמובן גם עבור עבודה עם במות הרמה, והן קובעות כי כל עובד המבצע עבודה שכזו אמור להשתתף בקורס עבודה בגובה עם דגש על במות הרמה ופיגומים ממוכנים. בקורס העובדים ילמדו אודות נושאים כמו מבנה במות הרמה, סוגי במות הרמה שונים, שימוש נכון ברמת בטיחות, הצבה נכונה של במת הרמה ועוד. לאחר סיום הקורס, כל העובדים יקבלו אישור הדרכה בגובה, עם תוקף של שנתיים, אותו צריך לחדש לאחר מכן באמצעות הדרכת ריענון.

דגשים לעבודה נכונה עם במת הרמה במקום סגור
דגשים לעבודה נכונה עם במת הרמה במקום סגור

כמה מילים לסיכום

במות הרמה הן פתרון נהדר עבור מגוון סוגים שונים של עבודות בגובה. מדובר בפתרון איכותי, יעיל, מהיר והכי חשוב – בטוח. אמנם, חשוב להבין כי אחרי הכל – עדיין מדובר בעבודות בגובה, ולכן יש לא מעט תקנות בטיחות שחשוב להתייחס אליהן, זאת על מנת לוודא שכל העובדים שלכם נשארים בטוחים ומקטינים ככל הניתן את רמת הסיכון בפרויקט – ובדיוק על זה המומחים שלנו החליטו להסביר לכם במאמר זה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

4 סיפורי מקרה על רכישת במות הרמה

אחת הנקודות שהכי חשובות לנו כחברה בליפטר, היא האפשרות להתאים לכל לקוח שלנו את במת ההרמה הטובה ביותר למצבו. במסגרת העבדוה שלנו כחברה, פונים אלינו

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?