במות הרמה

במות מספריים חשמליות יד 2

במות הרמה חשמליות הפכו להיות כלי מרכזי בביצוע עבודות גובה. מדובר על במות שיכולות לעבוד כמעט בכל מתאר, ואם העבודה בגובה שאתם צריכים לבצע היא כזו שניתן להשתמש בה בבמות מספריים, אנחנו ממליצים לכם ללכת על האופציה הזו. במות הרמה יכולות להגיע אליכם גם בתצורה של השכרה, אבל כאן נסביר לכם למה ללכת על במות מספריים חשמליות יד 2.

 

מהן במות הרמה

במות הרמה אלו משטחי עבודה נוסעים. המשטחים נמצאים על גבי רכב קטן שיכול לנוע, כאשר על הרכב עצמו מותקנות זרועות. בקצה של הזרועות יש במה, שהיא משטח קטן עם גדרות. את הבמה ניתן להסיע על גבי המשטח, לעלות עליה, ולהרים אותה עד לגובה הרצוי. הבמה למעשה מייצרת לנו משטח עבודה נוח לעבודות בגבהים. את סוגי במות ההרמה הקיימות ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים.

 

במות הרמה מפרקיות

הסוג הראשון של הבמות אלו במות הרמה מפרקיות. הבמות הללו יושבות בקצה של זרוע בעלת מפרקים, כאשר הזרוע גמישה ויכולה לזוז לא רק כלפי מעלה אלא גם לצדדים. הבמות הללו דומות למנופים שנמצאים על גבי משאיות, ובדיוק כמו המנוף שמרים את הסחורה, כך הן מסוגלות לשים את הבמה במקומות שלא היינו חושבים שניתן להגיע אליהן בצורה כל כך נוחה.

הבמות הללו מונעות בדרך כלל על ידי דיזל, וישנם מקרים שהן הפתרון היחיד שמאפשר להגיע אל אזור העבודה. עם זאת, במקרים פשוטים יש אופציה לבמות מסוג אחר.

 

במות הרמה מספריים חשמליות

הסוג השני של הבמות אלו במות הרמה מספריים חשמליות. הבמות הללו עולות בצורה אנכית בלבד, והשם שלהן נגזר מצורת המספריים שהזרועות שלהן יוצרות. הבמות הללו מתאימות לעבודה במקומות שבהן אזור העבודה נמצא במאונך לקרקע, ולא קיים שום דבר שמפריע לרכב לעמוד מתחת לאזור העבודה. הבמה פשוט עולה עד לגובה המבוקש וכך ניתן לעבוד בלי שום בעיה.

במות מספריים בדרך כלל יהיו על גבי רכב קטן יותר מאשר במות הרמה מפרקיות, מה שמאפשר להכניס אותן לעבודה גם במקומות קטנים יותר. אך ההבדל החשוב יותר בין הבמות נוגע לאופן ההנעה של הרכב שלהן, כפי שנסביר כאן בצורה מפורטת.

 

אופן ההנעה

כאמור, הבמה מונחת על גבי כלי רכב קטן שיכול לנסוע ממקום למקום, וגם להזיז את המשטח כאשר הוא מורם, מה שנותן לנו לעבוד בגובה בצורה יעילה. כדי לשנות מיקום לא צריך לרדת למטה ולשנות את מיקום הסולם או להחליף את המקום שבו החבלים קשורים אלא אפשר פשוט להסיע את במת ההרמה כך שהיא תעמוד בזווית הנכונה. יש שתי דרכים בהן מניעים את הבמות.

 

דיזל

האפשרות הראשונה היא באמצעות מנוע דיזל. מנוע דיזל, כמו כל מנוע בעירה אחר פולט עשן וגם משמיע רעש. היתרון של מנועי דיזל הוא כמובן בעוצמה שלהם, מה שגורם לכך שרוב כלי הרכב הכבדים מונעים באמצעותם. עם זאת, העובדה שהמנוע פולט גזים דורשת מאיתנו להציב את הכלי במקום פתוח, מה שיוצר מגבלה על המקומות בהם ניתן להשתמש בבמות הרמה מהסוג הזה.

 

חשמל

הסוג השני של במות ההרמה אלו במות הרמה שמונעות באמצעות חשמל. חשמל מייצר אנרגיה בצורה שקטה והוא גם לא פולט עשן או גזים. מלבד העובדה שנוח יותר לעבוד כאשר הכלי לא משמיע רעשים, אתם יכולים להנות מכך שהכלי יכול לעמוד גם במקום סגור. אם אתם צריכים לבצע עבודות בגובה בחלל שאינו באוויר הפתוח, במות הרמה חשמליות יכולות להיות פתרון נהדר.

 

מה נותנת לנו במת הרמה מספריים

כאמור, במות הרמה מספריים נועדו למקומות שבהם מקום העבודה הוא במקום שניצב אל הקרקע. אתם בטח שואלים את עצמכם למה לא ללכת על פיגום או פשוט לעבוד תלויים מהגג. התשובה לכך היא שהנוחות שיש בעבודה עם במת מספריים לא תגיע אליכם בשום דרך אחרת.

בניגוד לפיגום שנבנה פעם אחת, ואם אתם רוצים להגיע למקום שכרגע הפיגום לא מגיע אליו אתם צריכים לשנות את המבנה שלו, הבמה שלנו יכולה פשוט לנסוע. עגינה מהגג היא פתרון שמתאים לעבודות קצרות, ולא לכאלו שבהן יש צורך לעבוד עם כלים כבדים.

 

בטיחות

היתרון הגדול ביותר שיש לבמות מספריים חשמליות זו העבודה הבטיחותית. אין עוד דרך שבה תוכלו לייצר משטח עבודה מגודר בגובה. פיגום הוא לא משטח מגודר, וכמובן שעבודה עם סולם או חבלים היא דרך הרבה פחות בטיחותית. הבטיחות שיש בעבודה עם במה היא לא רק באופן פורמלי, אלא גם מבחינת התחושה של העובדים הם כלל לא יהיו מוטרדים מכך שהם נמצאים בגובה רב.

 

למה לקנות יד 2

הסיבה המרכזי שבגינה היינו ממליצים לכם לקנות במת הרמה יד 2 היא המחיר. אם אתם קונים במת הרמה, כדאי לקנות את המוצר הטוב ביותר, ולקנות במת הרמה מספריים חשמליות מיד ראשונה יכול להיות דבר שקשה לכם לעשות בשל המחיר של הבמות הללו. במות מספריים חשמליות יד 2 גם יאפשרו לכם להנות ממחיר נוח, והן יעשו את זה בלי לגרום לכם להתפשר על האיכות.

כל עוד אתם צריכים את הבמות לעבודה שנעשית אחת לזמן מה, אין סיבה להשקיע בקנייה של במה חדשה. כמובן, כל זה נכון בתנאי שאתם בודקים היטב את רמת התחזוקה שבה הבמה טופלה בזמן שהיא לא הייתה אצלכם.

 

תחזוקה

העובדה שאתם קונים במות מספריים חשמליות יד 2 אמנם חוסכת לכם במחיר, אולם עליכם לוודא היטב את רמת התחזוקה של הבמות. מלבד התחזוקה של הרכב עצמו, דבר שניתן לבדוק כמו כל בדיקה של רכב לפני קנייה, עליכם לבדוק את התחזוקה של הזרועות שמרימות את הבמה. למנופים יכולה להיות שחיקה די מאסיבית, ועליכם לבדוק היטב שהזרועות של המנוף לא נשחקו מידי.

 

אל תבחרו רק לפי המחיר

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר הוא בהקשר של המחיר. השוואת מחירים היא תמיד דבר מבורך, ואין סיבה לקנות מוצר יקר כאשר ניתן להשיג מוצר דומה במחיר נמוך יותר. כל זה נכון גם בהקשר של במות מספריים חשמליות יד 2 אולם יש מספר סייגים שחשוב שתדעו. הדבר הראשון הוא לזכור שהתחזוקה של הבמות הוא נתון שאסור לכם להתעלם ממנו, גם אם המחיר אטרקטיבי.

במה שלא תוחזקה כראוי במקרה הטוב תגרום לכם להוצאות נוספות, ובמקרה הרע תסכן את שלום העובדים שלכם. בנוסף, מחיר נמוך בצורה חריגה מהמקובל עלול להצביע על כך שהבמה לא באמת איכותית כפי שנראה לכם. המחיר הוא אמנם דבר חשוב, אבל ברגע שאנחנו מדברים על במות הרמה אסור לתת לו קדימות על פני האיכות של הבמה.

במות מספריים חשמליות יד 2
במות מספריים חשמליות יד 2

לסיכום

במות מספריים חשמליות יד 2 זוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם להנות מבמות ההרמה ששייכות רק לכם בלי להתפשר על האיכות. המחיר של במת הרמה חדשה ואיכותית הינו יקר יותר, לכן הפתרון הנכון הוא לרכוש במות הרמה יד 2. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים במות הרמה מתוחזקות היטב, באיכות הגבוהה ביותר ליפטר במות הרמה הינה החברה הנכונה עבורכם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?