במות הרמה

במות הרמה לעבודות ריתוך

אחד היתרונות הבולטים של במות הרמה הוא גיוון המשימות שכלי זה יכול לבצע. הנגישות שהוא מאפשר היא מצרך חשוב במגוון רחב מאוד של תחומים. כאשר יש צורך לבצע עבודת ריתוך בגובה ובמיקום לא נגיש, במות הרמה לעבודות ריתוך הן פתרון אידיאלי לאור היכולת שלהן לשאת גם את הציוד הנדרש וגם את הרתך, מבלי להתפשר על סוגיות בטיחות.

 

להנגיש את עמדת העבודה

אחד המאפיינים של עבודת רתכות היא הצורך בכלי עבודה מסוימים, שחלקם מופעלים באמצעות כוח חשמלי. לכן בעת עבודה רתך חייב לעבוד מעמדה שתאפשר גישה עם הציוד שלו. אך לפעמים יש צורך לבצע עבודות רתכות חיוניות במקום שאינו נחשב לנגיש ביום יום.

על עמוד גבוה, מחוץ לאחת הקומות של בניין משרדים או בית מגורים, בעת בניית שלד של חממה גדול וכו'. במצב שכזה הרתך צריך גישה ישירה לנקודה בה הוא צריך לעבוד, ביחד עם הציוד שלו. במות הרמה לעבודות ריתוך הן הפתרון המתבקש. במת הרמה תנגיש לרתך את עמדת העבודה שלו ביחד עם הציוד המתבקש וללא צורך להתפשר על סוגיות בטיחותיות

 

במות הרמה לעבודות ריתוך

היתרון הבולט של במות הרמה הוא שילוב של מספר מאפיינים חשובים. הראשון הוא הגיוון: יש במות הרמה חשמליות ויש שעובדות באמצעות דיזל, יש במות הרמה מספריים עם משטח יציב שעשוי, בדרך כלל, מפלדה. ניתן להתאים לבמות אלה גלגלים בהתאם לתנאי השטח. השימוש בהם, לרוב, הוא לצורך מגוון פעולות תחזוקה או לצורך אחסון סחורה ובעבודות גננות וחקלאות.

במות זרוע מופעלות לרוב לצורך שינוע עובדים. לבמות מסוג זה יש זרוע כשבקצהו יש סל ממנו פועל העובד או העובדים. במות הרמה נגררות מובלות מנקודה לנקודה על ידי רכב אליו הם מחוברות ויש גם במות הרמה טלסקופיות. מגוון גדול זה מאפשר לבחור את הבמה המתאימה ביותר למשימה הנדרשת.

 

בטיחותי וקל לתפעול

מאפיין חשוב שני של במות הרמה היא קלות התפעול של הכלי לצד העובדה שהעבודה איתו מצריכה הכשרה, שנועדה למנוע תאונות עבודה. הפעלת במות הרמה, כולל במות הרמה לעבודות ריתוך, מוסדרת באמצעות תקנות שונות, כולל תקנות הבטיחות בעבודה (עבודה בגובה) משנת 2007, ובסך הכול שישה תקנות שונות עוסקות בהפעלת הבמה.

מפעיל במת הרמה חייב אישור לעבודה בגובה, רישיון נהיגה B ולאחר השלמת הכשרתו הוא יקרא להשתתף בהשתלמויות לצורך ריענון. דרישות אלה נועדו להבטיח כי עבודה עם במות הרמה תתבצע באופן הבטוח ביותר מבלי לסכן עוברי אורח או עובדים.

במות הרמה לעבודות ריתוך
במות הרמה לעבודות ריתוך

 

מחיר תחרותי

מאפיין שלישי חשוב הוא המחירים הנגישים בהשכרת כלי מסוג זה. בלעדיהם זה לא היה משתלם להשתמש בהם. מעבר לעובדה שהשכרת במות הרמה לא מרוששות את העסק השוכר, השימוש בהן חוסך כסף בכך שהוא לא מצריך כוח עבודה גדול. הרתך עולה עם הציוד ומבצע את עבודתו. יש במות הרמה שמסוגלות גם יותר מרתך אחד.

ישנם סוגים שונים של במות הרמה. במות הרמה לעבודות ריתוך יכולות לשאת הן את הרתך והן את ציודו ולהציב אותם בנקודה נוחה בה יבצע את עבודתו ללא התפשרות על סוגיות בטיחותיות.

השכרת במות הרמה שווה את המחיר גם בגלל שהיא חוסכת בכוח אדם ובזמן. וגם כי ניתן להשכיר את הכלי במחירים נגישים. סולמות או פתרונות אחרים לא נחשבים לבטוחים או יעילים יותר, אלא להפך.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?