במות הרמה

במות הרמה לעבודות נקיון

עולם שירותי הניקיון, הוא עולם שכמו שאר התחומים בתקופה המודרנית, התקדם מאוד בזכות פיתוחים טכנולוגיים שונים. אחד התחומים שהתפתח אף יותר מאחרים, הוא תחום הניקוי בגובה. בדרך כלל, היה קשה ומורכב ביותר לנקות קירות או חלונות של מבנה גבוה, או לתחזק את הטיפוח והאסתטיקה של קירות של בניינים גבוהים מבחוץ. אך לאחרונה, פיתוח טכנולוגי חדש, שנקרא במות הרמה, נכנס לשימוש בעולם הניקיון. במות ההרמה מביאות איתן בשורה משמעותית לעובדים בניקוי של מקומות גבוהים, ובמאמר זה נפרט כיצד ומדוע.

 

מהן במות הרמה

במות הרמה, הן מעין מתקן עליו יכול לעמוד עובד הניקיון, יחד עם ציוד הניקוי שלו ועם צינורות השטיפה להם הוא נצרך לעבודת הניקוי בגובה. לעיתים, על במות אלו, יכולים לעמוד אף כמה עובדי ניקיון במקביל, יחד עם מכשירי ניקיון מסיביים. אותו המשטח, עליו עומדים הפועלים עם הציוד שלהם, מחובר למנוף מתוחכם, שיכול להרים על ידי טכניקות שונות את העובד עם ציוד הניקוי שלו לגובה רב. המנוף, מחובר אף הוא לבסיס נייד, שמתנייד באמצעות גלגלים.

 

שירותי השכרת במות ההרמה

את הבמות הללו, מתחזקות בדרך כלל חברות מקצועיות, שמחזיקות צוות של מומחים טכנולוגיים ועובדי תחזוקה יעודים לבדיקה ותיקון של במות ההרמה בעת הצורך. על מנת לבצע את העבודה בגובה. עובדי הניקיון יוצרים קשר עם חברת ההשכרה של במות ההרמה שמניידת את במת ההרמה למקום העבודה.

 

חברת השכרת במות הרמה מומלצת

מכיוון שבמות אלו בסופו של דבר מעלות את עובד הניקיון לגובה רב, חשוב מאוד לשכור את במות ההרמה מחברה מוכרת ומקצועית, כמו חברת "ליפטר", חברה בעלת מוניטין מקצועי מאוד של השכרת במות הרמה לכל צורך.

 

יתרונות השימוש בבמות הרמה

במות הרמה מספקות כמה יתרונות מרכזיים למשתמשים בהם. נציג אותם בפניכם כעת.

בטיחות

עד לאחרונה, על מנת לנקות מבנים גבוהים, קירות, חלונות ותקרות, היה על עובד הניקיון לעלות יחד עם ציוד הניקיון שלו על סולמות, לרתום את עצמו בחבלים לנקודות אחיזה בגובה, ולהשתמש בסוגים שונים של פיגומים על מנת להגיע למקום אותו הוא נדרש לנקות. צורת עבודה זו, לבד מהיותה מורכבת ביותר מבחינה טכנית, חשפה את העובד לסכנות רבות של אובדן שיווי משקל, נפילות, חבטות ומכות. כעת, עם השימוש בבמות ההרמה, יכול העובד להרים את עצמו למקום העבודה המיועד בלחיצת כפותר, ללא חשש וללא סיכון, מכיוון שהוא מיוצב על פלטפורמה בטיחותית שנועדה בדיוק על מנת למנוע ממנו להיות חשוף לסכנות כאלו.

יעילות ואיכות עבודת הניקיון

כפועל יוצא מהסכנות ומהמורכבות הטכנית אליהן היה חשוף עובד הניקיון בגובה בו הוא היה נדרש לנקות, איכות העבודה הייתה לרוב לא טובה במיוחד, והזמן שנדרש מעובד הניקיון בגובה על מנת לבצע את עבודות הניקיון השונות היה רב מאוד. אך כעת, בעקבות השימוש בבמות ההרמה, יכול עובד הניקיון לבצע את העבודה שלו ביעילות ובמהירות, כאשר כל מה שעליו להתרכז בו, הוא רק בעבודת הניקיון שמוטלת עליו, ולא בשיווי המשקל שלו במקום הגבוה בו הוא תלוי.

סוגי במות הרמה מרכזיים

ישנם שני סוגי במות הרמה מרכזיות אודותיהן נפרט

במות הרמה מספריים

במות הרמה אלו, מיועדות לעבודות מסוג כזה, שניתן להגיע ישר מתחת למקום העבודה. מנגנון ההרמה של במות ההרמה הללו מזכיר בצורתו מספריים ענקיות, מה שהקנה לבמות הרמה אלו את שמן. השימוש העיקרי של במות ההרמה הללו לניקיון, הוא במפעלים ובבתים גדולים, בהם אין מכשולים שיכולים להפריע לבסיס של במת ההרמה להגיע אל מתחת למקום המיועד לניקוי.

למידע נוסף בנושא במות הרמה מספריים חשמליות, לחצו כאן >>>

 

במות הרמה מפרקיות

במות הרמה אלו, מיועדות לשימוש באזורי תעשייה, אתרי בניה ומקומות שלא ניתן להביא את בסיס במת ההרמה אל מתחת למקום המיועד לניקוי. במצבים כאלו, נדרשות במות הרמה בעלות יכולות תמרון גבוהות, ובדיוק לשם כך פותחו במות ההרמה המפרקיות  – מנוע דיזל ובמות הרמה מפרקיות – מנוע חשמלי, שמזכירות בצורתן מנוף רובוטי ענקי בעל זרוע מלאת מפרקים, וכן במות ההרמה הטלסקופיות, שיכולות להתארך בצורה משמעותית הישר אל מקום העבודה בגובה, כאשר הבסיס של במת ההמרה מרוחק יחסית.

למידע נוסף בנושא במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל, לחצו כאן >>>

למידע נוסף בנושא במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי, לחצו כאן >>>

כל מה שנשאר לכם, הוא להזמין את במת ההרמה המתאימה לעבודת הניקיון בגובה לה אתם נזקקים.

במות הרמה לעבודות נקיון
במות הרמה לעבודות ניקיון
על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

דגשים לעבודה עם במת הרמה בתנאי שטח

כל עבודה בגובה הופכת להיות הרבה יותר יעילה, בטוחה ופרקטית באמצעות במות ההרמה אותן אנו מספקים לקבלנים בכל רחבי המרכז והצפון. במהלך הכתבה הזו, המומחים

במות הרמה בקלנסוואה

יש לא מעט תעשיות בהן נצטרך לשלב עבודות בגובה, וכאשר זהו המקרה – מעטים הפתרונות שיביאו לנו את אותה מידת יעילות כמו במות הרמה. אז

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?