במות הרמה

במות הרמה לעבודות גבס

בענף הבניה ובתחום השיפוצים, עושים שימוש בפלטות גבס למגוון עבודות. לעיתים, בפרויקטים יותר מורכבים עולה הצורך לעבוד בנקודה שאינה נגישה ביום יום, גם בגלל גובהה. במצבים שכאלה, במות הרמה לעבודות גבס הן פתרון שימושי ויעיל מאוד. כלי שכזה יכול לשאת ולשנע ציוד ומספר מצומצם של עובדים, שיעשו את העבודה כשהם נתמכים בבמה יציבה ובטוחה.

 

מה עושים כשהתקרה גבוהה?

זה קורה לפעמים, כאשר פרויקט מסוים מצריך עבודה בגובה לא שגרתי. במקרה של הנמכת תקרה גבוהה במיוחד, או התקנת תקרת גבס אקוסטית, לדוגמה. סולם, גם אם הוא מגיע לגובה הנדרש, לא מעניק לשיפוצניק סיוע רב בגלל שהוא אינו יכול לשאת גם את הציוד שלו.

לשם כך, השיפוצניק או עובד הבניין זקוקים לגישה ולמקום עבור פלטות הגבס וציוד נוסף. הפתרון היעיל ביותר לצורך כך הן במות הרמה לעבודות גבס שמאפשרות שינוע של ציוד ושל עובדים שיכולים לעבוד ללא חשש לביטחונם.

 

כמו כפפה ליד

היתרון של עבודת גבס הוא המחירים הנמוכים וזריזות העבודה בהשוואה לשימוש בחומרי בניה אחרים. אך כאשר יש בעיית נגישות, העבודה עלולה להתעכב וקצב העבודה עשוי להיפגע. לכן השימוש בבמות הרמה לעבודות גבס הן כמו כפפה ליד. לא רק שכלי זה מאפשר גישה מהירה ובטוחה, הוא גם מזרז את קצב העבודה ומצמצם את הצורך בסיוע מצד אחרים שיכולים להתפנות למשימות אחרות.

 

במות הרמה לעבודות גבס

אחד היתרונות של במות הרמה היא העובדה שיש מגוון רחב מהן ובגדלים שונים. רובנו ראינו שימוש בבמות הרמה במהלך מעבר דירה או באתר בניה כלשהו. לכן ההנחה היא שכולן גדולות ומסיביות ובלי יכולת תמרון מיוחדת. אבל למעשה ישנן גם במות הרמה קומפקטיות וניידות שמתאימות יותר לחללים קטנים וסגורים.

אלה הבמות שיאפשרו גישה לתקרות או לחלק העליות של קירות במהלך עבודה עם הגבס. במקום סולמות גבוהים ולא יציבים עם יכולת תמרון מוגבלת, במות ההרמה ניידות יותר ומספקות לשיפוצניק פלטפורמה נוחה להניח את פלטות הגבס לצידו. ואם צריך לצבוע אותן לאחר מכן, בבמות ההרמה יש מספיק מקום לצבע ולצובע מבלי הצורך לשבת בתנוחה לא נוחה בקצה הסולם.

במות הרמה לעבודות גבס
במות הרמה לעבודות גבס

 

יתרונות וחסרונות העבודה עם גבס

לשימוש בגבס יש יתרונות רבים: עבודת ההתקנה מהירה ובמקרה הצורך קל גם לפרק עבודות גבס, מדובר בחומר קל משקל וגמיש, שיכול לבודד מחום ורעש ואם רוצים לצבוע אותו או עליו, הגבס נוח ומשתף פעולה. מנגד, הגבס אינו יכול להחזיק משקל רב, הוא פגיע בהרבה מקירות בטון ורוב הסוגים של גבס לא עמידים במים.

לכן, בעת עבודה בגבס יש להיזהר ולא להישען עליו. במות הרמה מאפשרות לבצע את עבודות הגבס בנוחות. בלי לסכן את העבודה ובלי חשש לבטיחות האישית בגלל יציבות הבמה וציוד המגן שנועד למגן את העובד במקרה של נפילה.

יש במות הרמה עם יכולת תמרון מרשימה והם קטנות מספיק בכדי להכניסן לתוך חללים סגורים. במת הרמה מספריים, לדוגמה, מתקפלת לתוך עצמה.

משתלם מאוד. במות הרמה אינן הוצאה מוגזמת אם מדובר בהשכרה של במת הרמה אחת. לא רק שהן לא מהוות בזבוז כסף, מדובר בהשקעה מצוינת שמאפשרת עבודה מהירה ומייתרת את הצורך לתגבר את מצבת העובדים, אלא להפך.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?