במות הרמה

במות הרמה לעבודות אינסטלציה

האם פיצוץ בצנרת שמקורו בקיר חיצוני בקומה ה-4 במבנה מגורים מחייב מהאינסטלטור לטפס מעלה על סולם תלול ומסוכן? בזכות במות הרמה לעבודות אינסטלציה, כבר מזמן לא. מתי נדרש האינסטלטור להשתמש בבמת הרמה וכיצד היא תסייע לו להתקין ולתקן כל אלמנט רצוי? הכל כאן:

 

תקלה בשחקים: במות הרמה לעבודות אינסטלציה

למרות שאנו רגילים להתייחס לצנרת כתשתית שמונחת מתחת לאדמה, קיימות שפע עבודות אינסטלציה המבוצעות דווקא בגובה: קווי ביוב ומרזבים שיורדים מראש הבניין אל התחתית, מאגרי מים וניאגרות שהוקמו על חיפויים, תקלות איטום בצנרת של קומה גבוהה בבניין ועוד.

כל אלו מצריכים שימוש בסוגי במות הרמה לעבודות אינסטלציה, שיציבו את בעל המקצוע בנקודה הנוחה והטובה ביותר לתיקון ויאפשרו לו לטפל בבעיה בקלות ובבטחה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

בעיות אינסטלציה מתרחשות גם בגובה

הטכנולוגיה הביאה לחיינו לא רק מכשירים סלולריים שיאפשרו לנו להזמין אינסטלטור שקיבל דירוג טוב והמלצות, אלא גם שפע כלים שמאפשרים להתמודד ביעילות עם כל תקלה ולטפל בה ללא עיכובים מיותרים והוצאות יקרות. כיום אינסטלטורים מסוגלים לצלם קווי ביוב שלמים, להחליף חלקים ולאטום אחרים ללא פתיחת הצנרת או שבירת קירות וחיפויים. כדי שיוכלו לעשות זאת בהצלחה ללא הסבת נזק, עליהם להימצא בגובה העיניים של פעולת התיקון ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר, דבר שמכניס במות הרמה לתמונה גם כן.

במות ההרמה מאפשרות לאינסטלטור להגיע עד לנקודת התיקון הדרושה ללא קושי. צנרת מים שהתפוצצה בדיוק מעל ראשי העוברים והשבים בחניון, תוכל לזכות בתיקון ראוי בשנייה שבעל המקצוע יעלה באמצעות במת ההרמה שלו עד לאותה נקודה בתקרה. וזוהי כמובן דוגמה אחת בלבד. במות הרמה לעבודות אינסטלציה הן חלק ממערך התיקונים גם כאשר מדובר בנזילה או הצפה מקיר חיצוני, סתימה במרזב על הגג ועוד.

 

יתרונות במות ההרמה

היתרון המשמעותי של במות הרמה לעבודות אינסטלציה הוא המיידיות. אם בעבר נדרש האינסטלטור לאתר את מקום התקלה ולמצוא את הדרך הטובה ביותר להתקרב אליה, הרי שבמת ההרמה מספקת לו את נקודת הגישה המוצלחת ביותר, ללא דיחוי וללא עיכובים, תוך כדי עיקוף מעל או מסביב למכשולים שונים בדרך לנקודת הטיפול.

האינסטלטור לא צריך עוד לטפס על סולמות גבוהים או להיתלות בסנפלינג כדי לבצע את עבודתו ובמת ההרמה מספקת לו משטח דריכה יציב ובטוח, שמתרומם למעלה תוך מספר שניות ובוודאי חוסך בזמן יקר ומפגעי בטיחות קשים.

בנוסף, התאמת במת ההרמה לצורך הספציפי של עבודת האינסטלציה תאפשר לו לבצע את העבודה בזמן קצר וללא תוספת משמעותית של כוח אדם. ניתן לעלות עד לנקודה הרצויה יחד עם כל הציוד וכלי העבודה הנדרשים ולהשתמש בבמה כמדרך נוח ויציב לתיקון הבעיה.

במות הרמה לעבודות אינסטלציה

 

במות הרמה לעבודות אינסטלציה על הגג

חלק מעבודותיו של האינסטלטור מתייחסות לא פעם גם לגג המבנה, או מדויק מכך – למערכת הסולארית שמותקנת עליו, כמו דוד השמש למשל. לעתים מדובר גם בבדיקה או שחרור סתימה במרזב מסוים ובמקרים מסוימים גם טיפול בניקוז ביוב שעובר בנקודה גבוהה.

על מנת לבצע עבודות שדורשות השקה לגג, אך לא בהכרח דריכה עליו, צריך למצוא במות הרמה לעבודות אינסטלציה שמתאימות לשטח פתוח. המגוון הרחב מאפשר לכל בעל מקצוע להשתמש במאפיינים שונים של הבמה כדי לנצל אותה טוב יותר לביצוע העבודה ובחברות כמו ליפטר, תוכלו לקבל שירותי השכרת במות הרמה המלווים בייעוץ מקצועי להתאמת הפתרון הטוב ביותר.

 

בחירת במות הרמה לעבודות אינסטלציה בגובה

כדי לבחור במות הרמה לעבודות אינסטלציה בגובה, יש להתייחס בראש ובראשונה לגובה שבו העבודה מבוצעת. קיים הבדל מהותי בין טיפול בקו צנרת בגובה של כ-3 מטרים לבין תיקון שמבוצע בגובה של 20 מטרים ולכן יש לוודא שהבמה תגיע מעט מעבר לגובה המקסימלי, על מנת לשמור על בטיחותו ולספק לו נוחות טובה לעבודתו.

הפרמטר השני להתייחסות הוא טיב ואופי העבודה. בהנחה וזוהי עבודת אינסטלציה שמבוצעת בשטח פתוח, צריך לזכור שלא כל במות ההרמה מתפקדות בשיפוע או על קרקע סלעית. במות הרמה לעבודות אינסטלציה המבוססות על חשמל למשל, יהיו יעילות מאוד על גבי מדרכה או אספלט, אך במות מפרקיות בעלות מנוע דיזל יתאימו לעיקוף מכשולים מלמעלה תוך נסיעה בשיפוע.

לכן יש לנתח לעומק את שטח העבודה וטיב העבודה כדי לאפיין כראוי את דרישות הבמה. יש להביא גם את משקל הציוד ואת משקל העובד (או העובדים, אם מדובר בצוות) ולדאוג שהמשקל הכולל יהיה שווה או נמוך מזה שהבמה יכולה לשאת בפועל.

 

מתאימים לכם את הבמה האידיאלית

חברת ליפטר בע"מ מתמחה במכירה והשכרת במות הרמה איכותיות ומתקדמות בפריסה ארצית, תוך שירות התאמה מקצועי לדרישות העבודה המקצועיות שלכם. כל במות ההרמה שלנו עוברות בדיקה חצי שנתית ומגיעות רק עד לשנת הייצור 2017. זאת על מנת להבטיח לכם את הפתרונות האיכותיים ביותר בתחום, תוך שמירה מלאה על יעילות העבודה ובטיחותכם. חייגו אלינו ונשמח לתת לכם שירות.

למרות התפיסה הרווחת כי כול עבודות האינסטלציה מתבצעות על הקרקע, ישנן עבודות רבות אשר מתבצעות בתשתית בגובה, כדוגמת קווי ביוב שעוברים דווקא מעל התקרה לעומת מתחת לרצפה. במיוחד בשביל עבודות כאלו, נדרשות במות הרמה.

לעיתים, כאשר אינסטלטור רוצה לטפל בבעיה מסוימת, הוא אינו בהכרח יודע מה העבודה שתידרש על מנת לפתור זאת ונדרש ממנו קודם לכן חיפוש רחב של הבעיה. במות הרמה, מאפשרות תנועה בגובה כך שאפשר לנוע בנוחות בגובה.

כמובן, כול עבודת אינסטלציה בגובה, אפילו אם מדובר על גבי הגג, במות הרמה מאפשרות למתקן להגיע לאן שהוא רוצה בנוחות ובבטיחות, גם אם מדובר בהגעה לגג.

כדאי שתשאירו את בחירת הבמה למקצוענים שמבינים בהבדלים הקטנים בין במה אחת לאחרת אך דאגו גם להסביר טוב את השימוש העתידי שלכם בבמה כדי שהיא באמת תהיה מותאמת לצרכים שלכם.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?