במות הרמה

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס נחשבות לאמצעי הבטוח, הפשוט, המהיר והחסכוני ביותר לביצוע ההתקנה. חברת ליפטר מעמידה לרשותכם את במות ההרמה המתקדמות, האמינות והאיכותיות ביותר להתקנה מלאה של הקיר על פי השיטה שלכם.

 

קירות הטיפוס – כבר מזמן לא סתם טרנד

עם עלייתו של תחום ה-Outdoor Training בכלל והצלחתה של תוכנית הנינג'ה בפרט, הפכו קירות הטיפוס למתקן הספורט והפנאי הנחשק ביותר, כזה שמשלב בין אסטרטגיה, יציבות ותנועה לצד אתגר וזמן מחוץ למסך בקרב ילדים ובוגרים כאחד.

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס

כיום מתקני קיר הטיפוס לא נמצאים רק בסביבה החיצונית, אלא גם במתחמי פנים רבים. משרדי הייטק רבים משלבים אותם כחלק אינטגרלי מהוויי המקומי ובבתי המגורים תפגשו אותם כפתרון לילדים. הצורך בפעילות גופנית אקסטרימית ומקורית הלך והתעצם גם בשל מגפת הקורונה ורבים זיהו את קירות הטיפוס כפתרון איכותי.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס פנימי וחיצוני

כמובן שקירות הטיפוס ובייחוד אלו מביניהם שאינם מסתיימים בתקרת הבית, נבנים בגובה של מעל 2 מטרים. על פי חוק הבטיחות בעבודה, זהו הגובה שממנו יכולים לעבוד רק מי שברשותם הסמכה ורישיון מתאימים לעבודה

במות הרמה לקיר טיפוס

בגובה, כך שרק הם יוכלו לתפעל במות הרמה למתקיני קיר טיפוס לטובת הקמה יעילה של הקיר.

עוד לפני שניגע בכל היתרונות של במות הרמה למתקיני קיר טיפוס, נתעכב לרגע על החומרים הנדרשים להקמת הקיר: משטחי עץ בגדלים אחידים המיוצרים במפעל, קרשי חיזוק וחיבור,

פלטות לחיבור על גבי משטחי העץ וכמובן ידיות טיפוס מתאימות.

את עבודת ההתקנה מבצעים תוך כדי מדידות עקביות הן של נקודות החיבור והן של התקנת ידיות הטיפוס. כמו כן, קיימות אפשרויות שונות לבניית הקיר בהתאם לעובי שלו, רמת השיפוע והקהל שעתיד לטפס בהנאה על הקיר.

 

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס ויתרונותיהן

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס צפויות לסייע על ידי ביצוע החיבורים והמדידות מקרוב, מבלי להשתמש בעזרים אחרים כמו סולמות או פיגומים, שעשויים להיות גם בלתי בטיחותיים. מעבר לכך, כל עוד הקיר איננו הוקם וככל שהוא מצוי בשטח פתוח, פתרון ההקמה היחידי הוא אך ורק במות הרמה להתקנת קיר טיפוס.

הבמה תנתב את המתקינים לכל נקודה רצויה בגובה, תאפשר להם לבצע קידוח והתקנת עוגנים בחלקים העליונים, לכוונן את השיפוע וגם תסייע בהמשך ככל שישנו צורך בהחלפת אומים או ידיות.

 

כיצד פועלות במות ההרמה?

במות הרמה למתקיני קיר טיפוס מספקות בראש ובראשונה מענה נקודתי אל מול הקיר הרלוונטי. בדרך כלל מי שמשנע את הבמה הוא בעל המקצוע עצמו, כך שהמתקין בפועל הוא זה ששולט בתנועת הבמה, בהרמה או ההורדה לגובה הנדרש וגם בשינוע שלה על פני השטח.

הדבר חוסך זמן יקר ביותר, שבו המתקין יכול להמשיך לבצע את עבודתו בצורה רוחבית ומלאה לאורך כל נקודות הקיר הנדרשות וזאת מבלי לרדת ולעלות לטובת איסוף של כלים ואלמנטים נוספים, או כדי לכוונן מחדש את עלייתו.

בנוסף, במות הרמה למתקיני קיר טיפוס מאפשרות להתבונן בצורה טובה על "התמונה הכוללת", כלומר על הקיר בשלמותו כדי לאבחן אותו, את טיב העבודה ואת הנקודות שדורשות טיפול, חיזוק או תיקון.

 

במות הרמה למתקיני קירות טיפוס לפי סוג

לבמות ההרמה כשלעצמן יש מספר סוגים עיקריים. הסוג הנפוץ הוא במת הרמה מספריים, שנעה למעלה ולמטה בצורה אנכית ומחוברת בקצה שלה לסל הרמה. את הבמות הללו קל לזהות מתחומי הגינון והנוי שבהן משתמשים על מנת לגזום ענפים לקראת החורף למשל.

מלבד במת המספריים, קיימת האפשרות להשתמש גם בבמת זרוע מפרקית ששולחת זרוע גדולה וארוכה עד לנקודת הביצוע, תוך עיקוף של מכשולים אפשריים בדרך. כך, אם יש לכם קיר טיפוס הממוקם בזווית או בשיפועים בחלקים מסוימים ממנו, במה זו תאפשר לכם לעקוף את אותם המכשולים ללא שום קושי.

ההבדל המרכזי בין שתי הבמות הוא תוואי השטח שבו הן מתפקדות: במות המספריים זקוקות למדרך יציב וקשה כמו אספלט, PVC או מדרכה מרוצפת, בעוד שהבמה המפרקית יודעת לנוע גם בדרכי עפר, בין אבנים ובשיפועים. כמו כן, היא מגיעה עם מנוע דיזל או טעינה חשמלית, בעוד שבמת המספריים נטענת במצבר חשמלי בלבד.

 

צוות ליפטר לרשותכם בכל דרישות ההתקנה

אז יש לכם קיר טיפוס נפלא, ססגוני ומאתגר שהותקן בצורה פשוטה, מהירה, בטוחה וחסכונית על ידי במת הרמה מתקדמת. כעת ניתן להשתמש בבמת ההרמה גם בהמשך, למשל לטובת ריווח ידיות האחיזה באזור מסוים, שינוי מראה הקיר, תוספת גובה, תוספת של קיר טיפוס נוסף באותו המתחם ועוד. ניתן לעשות זאת תמיד על ידי השכרת במות הרמה למתקיני קיר טיפוס, או רכישת במה שכזו.

אנו בחברת ליפטר מתמחים כבר שנים רבות בפתרונות הרמה מתקדמים ונשמח לספק לכם ליווי וייעוץ לבחירת הבמה המתאימה ביותר לדרישות העבודה הרצויות לכם. אנו מעמידים לרשותכם ידע מקצועי עשיר, במות אמינות וחדישות (משנת הייצור 2017 והלאה בלבד) ואחריות מלאה. צרו עמנו קשר ונשמח לענות לכל שאלה נוספת.

כיצד במות הרמה למתקיני קיר טיפוס יקצרו את עבודת ההתקנה?

  • הרמת הבמה או פתיחת הזרוע עד לגובה המקסימלי תוך פחות מדקה אחת
  • שינוע ותזוזה באופן עצמאי מצד המתקין בעודו בגובה, ללא צורך לעלות ולרדת
  • עלייה מעלה מראש עם כל הציוד הנדרש לעבודת ההתקנה

כל אלו מהווים יתרונות שצפויים למנוע עיכובים שמתרחשים בדרך כלל בעבודות התקנה, ככל שהן מיושמות באמצעות פיגומים או מנוף. במות ההרמה שתומכות מטבען בכל עבודה המיושמת כלפי מבנים גבוהים, תוכל להביא לביצוע בטיחותי ומהיר, ללא שום עיכובים בדרך.

אם אתם חברה שמתמחה בהתקנת קירות טיפוס, סביר להניח שתעדיפו כלים ואמצעים משלכם, המשמשים בשוטף לביצוע העבודה שהוזמנה מכם. במקרה כזה, נמליץ בחום על רכישת במת הרמה שתשרת אתכם ואת צוות העובדים בכל התקנה, תיקון או תוספת שתיושם על גבי קיר קיים. 

אם אתם בעלים של קיר טיפוס או מתחם נינג'ה ונדרשים מעת לעת לעבודות תחזוקה ותיקונים בגובה, תוכלו לשקול להשכיר במה בהתאם לצורך התקופתי שלכם. כך או כך, נשמח לסייע לכם בתהליך בחירת הבמה המתאימה ביותר. 

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?