במות הרמה

במות הרמה למתקיני חדרי קירור

האם במות הרמה למתקיני חדרי קירור מסוגלות להשפיע על איכות התוצאה? כמובן! מיד תגלו כיצד השכרה או רכישה של במת הרמה צפויה למקסם את ביצוע ההתקנה ולחסוך גם לכם וגם ללקוח כספים רבים:

 

עלייה בדרישה לבניית חדרי קירור

חדר קירור (או: בית קירור) הוא מתחם המיועד לקירור והקפאה תעשייתיים. בתוכו מרכיבים שטחי אחסון מתאימים לטובת מוצרים ופריטים שזקוקים לקירור או להקפאה באופן שוטף.

תעשיית הבשר והחלב משתמשות בחדרי קירור וכך גם מקומות לאחסון ירקות ופירות, חברות פארמה ותעשיות התרופות, מעבדות רפואיות לשימור מרכיבים ביולוגיים או כימיקליים, בתי חולים, סופרמרקטים, קצביות ואפילו משתלות השומרות בקירור את הפרחים כדי להאריך את חיי הזרים היוקרתיים.

במות-הרמה-למתקיני-חדרי-קירור1

מלבד הצורך בקירור ובהקפאה במדינה כה חמה ולחה כמו ישראל, צריך להתייחס גם לצורך ההולך וגובר במקומות אחסון. ריבוי המוצרים, המגוון, הפתרונות המקומיים לצד אלו שמיובאים מחו"ל – כל אלו זקוקים למקומות גדולים שבהם ניתן לשמור על הסחורה עד להעברתה לקמעונאות או למכירה ללקוחות הקצה, מה שדורש כמובן בנייה של יותר חדרי קירור בצורה יעילה ובמינימום זמן.

לאור דרישות התחום ההולכות ומתפתחות, יש צורך לפעול באמצעות במות הרמה למתקיני חדרי קירור, שיוכלו לסיים את הבנייה על כל דרישות החדר תוך זמן קצר ולהשיג עוד שורה של יתרונות רלוונטיים – הן ללקוחות המשתמשים בחדר והן למתקיני החדר עצמו.

במות הרמה מפרקיות 4X4

איך מתקינים חדרי קירור עם במות הרמה?

בנייה של חדר קירור היא כמובן פעולה מקצועית, שמביאה בחשבון לא רק את תנאי הקונסטרוקציה הנדרשים, אלא גם שנעים, מתגים, מערכת חשמלית ובקרים לוויסות טמפרטורת החדר והשמירה הסטרילית על רמת הקירור, האיטום של החדר, המערכות המגנות שלו ועד לאפשרויות הפתיחה והסגירה של דלת המחסן.

זוהי עבודה שמבוצעת אך ורק על ידי בעלי מקצוע מתחום הקירור התעשייתי ועל ידי התאמה מלאה לצרכים האישיים של כל לקוח. בעבודה זו, המתקין ייצור תכנון מקדים לבניית החדר על ידי היכרות מקדימה עם כל הצרכים המפורטים על ידי הלקוח, לרבות סוגי המוצרים המאוחסנים, גודל המקום ואופן האחסון הנדרש עבורו.

לרוב מוקמים חדרי הקירור לגובה, כך שניתן להקים אותם באמצעות במות הרמה למתקיני חדר קירור כדי לייעל את שלבי ההתקנה המבוצעים בחלק העליון של המבנה ולהימנע מעלויות שנובעות מהתמשכות העבודה, או מהצורך בשימוש באמצעים אחרים ויקרים יותר.

שלבי ההקמה של חדרי קירור כוללים תחילה את הקמת התשתיות במקום שבו ייבנה חדר הקירור, דבר שדורש עבודה בגובה ממילא. על ידי במות הרמה למתקיני חדרי קירור, ניתן לבצע את הבנייה על כל היבטיה, לרבות החיזוקים לתשתית, האיטום, הצבע, התקנת גופי הקירור המיושמים לרוב בתקרת המבנה, הטמעת מערכות הפיקוד והבקרה ועוד.

 

במת הרמה מספריים לחדר קירור

במות הרמה למתקיני חדרי קירור ויתרונותיהן

היתרונות שבבנייה עם במות הרמה למתקיני חדרי קירור הם בראש ובראשונה התייעלות מדהימה בפרק זמן העבודה הכולל: המתקין של החדר משמש גם כמפעיל הבמה, כך שהוא מצויד בבמה שעונה על צרכי עבודתו באופן מקיף ומתופעלת בהתאם לצרכיו בביצוע ההתקנה.

המתקין יכול לבחור את הגובה הנדרש לו כדי לבצע פעולה מסוימת ולעלות למעלה כבר מהרגע הראשון יחד עם כל הציוד הרלוונטי לעבודה. אם מדובר במספר מתקינים, ניתן יהיה לבחור במת הרמה למתקיני חדרי קירור שניתן להעלות עליה כמה אנשי צוות יחד עם כמות הציוד הרצויה.

כמו כן, כל במת הרמה מגיעה עם מאפיינים שונים שיתאימו לצרכי השטח המשתנים, כמו למשל גודל הבמה, משקלה, הצורך לשנע אותה בשטח בנוי, עפר או שיפוע, הנעת הבמה בדיזל או טעינה חשמלית, טווח הגובה המקסימלי, פעולת זרוע ההרמה ועוד.

 

איך בוחרים את הבמה המדויקת?

הקמת חדר הקירור אמורה להתרחש ללא פשרות, שכן חוסר ניצול מקסימלי של אותו חלל מקורר או קפוא יגרום לנזקים כלכליים משמעותיים ללקוח של המתקין ופגיעה במוניטין האישי שלו כבעל מקצוע. לכן, במת ההרמה אמורה להיבחר לא רק בהתאם למאפיינים שלה שעונים על צרכי העבודה בפועל, אלא גם בהתאם לסוג הבמה עצמה.

בתחום במות ההרמה קיימים שני סוגי במות מרכזיים, כל אחד מהם צפוי לשרת מתקינים של חדרי קירור והקפאה בצורה כזו או אחרת:

 

במות הרמה מספריים

במות אלו נעות על גבי זורע אנכית העולה ויורדת בהתאם לצורך, מה שיתאים מאוד לעבודת ההתקנה בחללים סגורים ובכל גודל ובייחוד כאשר כבר ישנה דרך להשתמש בבמה חשמלית, אם כי קיימת האפשרות להשתמש גם בבמה דיזל. במות אלו מגיעות עם סל הרמה מאובטח, שבו המתקין מוגן לחלוטין ויכול לפעול מתוכו בכל נקודות הגובה.

 

במות הרמה זרוע מפרקית

במות שתנועת הזרוע שלהן נעה גם לצדדים, כך שהן מסוגלות לעקוף מכשולים שונים ולהציב את המתקין בנקודה הרצויה. במות הרמה למתקיני חדרי קירור מהסוג הזה פועלות על בסיס חשמלי או מנוע דיזל ומתאימות גם לעבודה בשטחי חוץ משופעים ודרכי עפר.

 

הוזמנה מכם התקנת חדר קירור? בואו לבחור פתרון הרמה מתקדם!

כל מפעל או מוסד יכול להשתמש כיום בשירותי התקנת חדרי הקירור שלכם וליהנות מהתקנה מהירה התואמת את כל צרכיו, נמנעת מטעויות ומנזקים ומביאה בחשבון את כל שלבי העבודה מרמת התכנון, דרך הקמת התשתיות ועד התקנות הגופים הפנימיים. אצלנו בליפטר תוכלו למצוא את במות ההרמה המתקדמות והאמינות ביותר למטרה – בהשכרה או במכירה. צרו עמנו קשר ונדאג להתאים לכם את הבמה האידיאלית.

חדרי קירור הם אזור עבודה שבו במות ההרמה נחשבות חיוניות במיוחד למגוון רחב של מצבים: התקנת מידוף, ניקיון, טיפול ביחידות קירור, נפילת משטחים שיש להעלות מחדש, טיפולים תקופתיים, אחסון, ליקוט ועוד. מכיוון שעבודת הבמה עשויה להיות רציפה מאוד, כדאי לשקול רכישת במת הרמה מתאימה, בייחוד כאשר מדובר במחסן גדול.

בהתאם לגודל המחסן והמרווחים שלו, יהיה מוטב להשתמש בבמת הרמה בחדר הקירור להבדיל משימוש תכוף במלגזה. הסיבות לכך הן הבטיחות המוגברת לעובד במהלך עבודתו עם במת ההרמה ויכולתו לשלוט בה באופן עצמאי לחלוטין, מבלי להסתמך על אדם נוסף ובכך גם לחסוך בכוח אדם. בנוסף, טווחי הגובה של במות ההרמה גבוהים מאלו של המלגזה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 57 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?