במות הרמה

במות הרמה להשכרה במעלות-תרשיחא

כל ישוב עירוני, לא משנה גודלו, חייב שיעמדו לרשותו כלי עבודה הנדסיים לצורך מגוון שימושים. לעיתים השימוש הוא יזום ולעיתים הוא הכרחי עקב תקלה או צורך לשפץ. במצבים שכאלה, במות הרמה להשכרה במעלות-תרשיחא הן פתרון הגיוני וזול.

 

איתני הטבע ואיומי נסראללה

מעלות תרשיחא, על כ-23 אלף תושביה, היא ישוב החשוף לאיתני הטבע בחורף ולסיכונים ביטחוניים מגזרת לבנון שבצפון. בעוד שרוב הזמן שורר שקט ביטחוני באזור, במהלך מלחמת לבנון השנייה נורו כ-600 רקטות לעבר העיר.

ובמהלך החורף, הישוב הנמצא כ-520 מטרים בממוצע מעל לגובה פני הים, חשוף לפגעי מזג האוויר כולל גשמים ורוחות עזות. במצב שכזה, עם איום ביטחוני פוטנציאלי ומזג אוויר סוער בחורף במות הרמה להשכרה במעלות תרשיחא יכולות לסייע במצבי קיצון.

 

במות הרמה להשכרה במעלות תרשיחא

אך ביום יום מעלות תרשיחא היא ישוב עירוני עם צרכים ובעיות האופייניים לישובים באותו גודל ובאותה סביבה גיאוגרפית. הצורך בבמות הרמה יכול לבוא בעת מעבר דירה או כאשר עושים שיפוץ כללי לבניין מגורים משותף.

לפעמים מועצת העירייה יוזמת שיפוץ של מבנים ציבוריים, כמו בתי ספר וגנים. לעיתים יש צורך לבצע עבודות תחזוקה במתנ"ס המקומי או בהיכל התרבות המארח הופעות ואירועים ללא הפסקה. במות הרמה, בזכות יכולתן לסייע במגוון מצבים, הן הכלי האידיאלי לשימוש במצבים אלה.

 

כלים רב שימושיים

יתרונן הגדול של במות הרמה להשכרה במעלות תרשיחא הוא שמדובר בכלים שהפעלתם קלה יחסית והם מתאימות למגוון רחב מאוד של מצבים. כמו כן בגלל הפלטפורמה הנוחה שהיא מעניקה לעובדים איתה וליכולת לשאת עימה גם ציוד, במת הרמה חוסכת כסף בזכות היכולת לצמצם את כוח האדם הנדרש. ובזכות הזמן שהיא חוסכת בגלל קצב העבודה הגבוה יחסית.

 

בטיחות מעל הכול

לאור השימוש היום יומי בבמות הרמה, ישנן תקנות בטיחות שונות המתייחסות לאופן העבודה איתן ולהכשרה הנדרשת לצורך הפעלתן. מפעיל במת הרמה צריך לעבור הדרכה המתמקדת בעבודה בגובה. כמו כן עליו לעבור השתלמויות אחת לשנתיים. בנוסף, בעת עבודה על במת הרמה אסור להיות חולה או להרגיש חולשה כלשהי.

למפעיל במת הרמה גם אסור ליטול תרופות מטשטשות בעת העבודה. על במת הרמה לעבור בדיקה כל 14 חודשים או כל חצי שנה אם היא מוצבת באתר בניה. עובד המשתמש בבמת הרמה חייב להשתמש בציוד מגן ולפעול על פי תקנות הבטיחות. בנוסף לכך ישנן תקנות המתייחסות להפעלת במות הרמה במרחב הציבורי כדי למנוע פגיעה אפשרית בעוברי אורח.

במות הרמה להשכרה במעלות-תרשיחא
במות הרמה להשכרה במעלות-תרשיחא

 

נגיש גם מבחינת המחיר

במות הרמה להשכרה במעלות תרשיחא הן כלי עבודה נגיש גם מבחינת המחיר. אזרחים פרטיים הנזקקים במת הרמה יכולים לעשות זאת במחיר משתלם. הפעלת הבמה מצמצמם את הצורך בכוח אדם גדול והיא מייעלת את העבודה באופן משמעותי בגלל הגישה המהירה והישירה שהיא מאפשרת. בהתאם לשימוש הנדרש, השכרת במת הרמה מתחילה בעלות של מאות שקלים.

כן, מפעילי במות הרמה להשכרה במעלות תרשיחא מחויבים לפעול על פי תקנות בטיחות המתייחסות גם לפעילות במרחב ציבורי. במצב שכזה יש חובת גידור והצבת שלטים או עובדים כדי להרחיק עוברי אורח.

יש מגוון רחב של במות הרמה. לחלקן יש יכולת תמרון מרשימה וניידות גבוהה מתוך הבנה שיש לפעמים תנאי שטח קשים ובלי היכולת לתמרן בהן לא ניתן יהיה להשתמש בכלי זה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?