במות הרמה

במות הרמה להשכרה בירכא

במות הרמה הן כלי עבודה המתאים למגוון גדול מאוד של עבודות, בענפים שונים, מבנייה ועד חקלאות, מעבודות תשתית שונות ועד למעברי דירה מורכבים. זאת הסיבה שכל ישוב, מועצה מקומית, כפר או עיר קטנה, צריכים במות הרמה נגישות להשכרה – כולל במות הרמה להשכרה בירכא.

 

מגוון של עבודות תחזוקה

במועצה מקומית כמו ירכא, עם אוכלוסייה המתקרבת ל-20 אלף תושבים יש מוסדות חינוך, מוסדות דתיים, מבנים ציבוריים, מבני מסחר וקניונים, בניינים ובתים עם בעיות נגישות, גדרות, מצבות, פסלים וכו' המשותף להם הוא הצורך בעבודות תחזוקה לצורך תיקון פגמים או במסגרת עבודות תחזוקה שוטפות.

במצבים שכאלה אפשר להשתמש בסולמות או פתרונות מאולתרים אחרים אבל רצוי שיהיו במות הרמה להשכרה בירכא בגלל שהן מתאימות למגוון רחב מאוד של עבודות תשתית בגבהים שונים ומבלי להתפשר על בטיחות העובדים ועוברי האורח.

 

מעבר דירה בירכא

רוב בני האדם עוברים דירה לפחות פעם אחת בחייהם, מסיבות שונות: חתונה, שיפוצים, הקמת משפחה וכו'. לעיתים, מעבר דירה זה יכול להיות מאתגר בגלל בעיות נגישות או גודל הרהיטים והציוד. במצבים שכאלה במות הרמה להשכרה בירכא הן פתרון אידיאלי.

במות הרמה יכולות לשנע רהיטים שלא ניתן להוריד דרך חדר המדרגות או מעלית, בגלל גודלם. באותה מידה, בעת מעבר לדירה החדשה ניתן לשנע את הריהוט והציוד לתוך הדירה באמצעות במות ההרמה המתאימות בלי להפריע או לסכן את השכנים או את הבתים הסמוכים.

 

במות הרמה להשכרה בירכא

מיקומה הגיאוגרפי של ירכא בצפון הארץ בגובה של כ-250 מטר מעל פני הים הוא מתכון לחורף מאתגר ולנזקים שעלולים להיגרם במהלך סערה מקומית. במצב שכזה, טיפול מהיר בנזקים שנגרמו אפשרי באמצעות במות הרמה נגישות המתאימות למגוון משימות. כמו כן בישוב הדרוזי יש מגוון רחב של קניונים ומרכזי קניות אליהם נוהרים מכל הארץ.

ריכוז גדול ואינטנסיבי שכזה מחייב שינוע סחורות ועבודות תשתית. במות הרמה נגישות להשכרה יאפשרו לבצע את המשימות השונות במהירות ובבטיחות המרבית, בלי לסכן את העובדים או הלקוחות השוהים באותו זמן במרכז הקניות. בנוסף לכך, במות הרמה הן ניידות וניתן לעבוד איתן מחוץ למרכז הקניות אותו בתוכו, בהתאם לצורך.

במות הרמה להשכרה בירכא
במות הרמה להשכרה בירכא

 

השכרה במחירים נגישים

יש הטועים לחשוב שהשכרת במות הרמה היא עול כספי שרק החזקים והעשירים יכולים להרשות לעצמם. זוהי טעות נפוצה. השכרת במת הרמה ליום עבודה יכולה להסתכם במאות שקלים. המחיר תלוי באופי העבודה ובסוג במות ההרמה.

בנוסף לעלות הנגישה במות ההרמה מיעלות ומזרזות את קצב העבודה בזכות הנגישות שהן מאפשרות במהלך העבודה איתן. פתרונות מאותרים אחרים רק יסבכו את ביצוע המשימה, יאריכו אותה וכך גם ייקרו אותה. זאת בזמן שבמות הרמה מספקות פלטפורמה נוחה מאוד לשינוע ציוד ועובדים. ההבדל בין סולם גבוה ומסורבל לבמת הרמה נוחה הוא גדול.

מה שזול עולה ביוקר. בעת מעבר דירה, למשל, פינוי רהיט גדול וכבד בקומה השנייה יכול להמשך שעה או פחות עם במות הרמה מתאימות ושלוש שעות בלעדיהם. במות הרמה חוסכות כסף גם בגלל שהן חוסכות זמן.

יש במות הרמה להשכרה בגדלים שונים. כמו כן, לבמות הרמה יש יכולת תמרון מרשימה, והן יכולות לנוע בתנאי שטח מאתגרים.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?