במות הרמה

במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית

עם אוכלוסייה של כ-25 אלף תושבים ומרכז הייטק גדול וחשוב, עיר כמו יקנעם עילית צריכה גישה לכלי עבודה ומכשור מגוונים לצורך טיפול במגוון רחב של תקלות, עבודות תחזוקה או מעברי דירה מאתגרים. במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית הן הפתרון לצרכים אלה.

 

צילי וגילי עוברים דירה

לאחר שצילי וגילי התחתנו הם החליטו לבצע מהפך בחייהם ולעבור מהכרך התל אביבי הגדול לסביבה כפרית יותר. למזלם הגדול הם הצליחו למצוא עבודות מתאימות בחברות ההייטק הפועלות באזור יקנעם. בתוך זמן קצר הם רכשו דירה בעיר ותכננו את המעבר. הבעיה שהכי העיקה עליהם הייתה פסנתר הכנף של צילי.

האם יש במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית, כמו שיש בתל אביב? הם תהו, כי רק באמצעותם הם יצליחו להעלות את הפסנתר לקומה השלישית, שם נמצאת הדירה החדשה שלהם. מעבר דירה עם רהיטים או כלי נגינה גדולים שאינם יכולים להיכנס למעלית או דרך חדר המדרגות מחייבים שימוש בבמת הרמה מתאימה. השימוש בה מזרז את תהליך האכלוס או הפינוי של דירה.

 

במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית

בעבר הלא רחוק התחושה הייתה שאם גרים מחוץ לאזור המרכז יש צורך להתפשר על מגוון דברים, כמו הנגישות לבמות הרמה וכלים הנדסיים אחרים. אבל ימים אלה חלפו להם. בעיר מצליחה עם אוכלוסייה מבוססת כמו זאת של יקנעם עילית אין סבלנות להמתין 4 ימי עבודה לבמות הרמה.

אזור תעשיה מפותח עם חברות הייטק ותעשיות מסורתיות זקוקות שתהיה להם גישה לבמות הרמה למגוון רחב של צרכים כמו שיפוץ מבנים או ביצוע עבודות תחזוקה יזומות.

כמו כן, מיקומה הגיאוגרפי של יקנעם עילית, בין הכרמל לעמק יזרעאל בגבהים הנעים בין 150 לכ-250 מטרים מעל פני הים חושף אותה לתנאי מזג אוויר מתגרים בחורף שעלולים להוביל לשיטפונות או לעבודות תשתית באזורים בלתי נגישים. במצב שכזה, במות הרמה הן פתרון אידיאלי למגוון סיטואציות אפשריות.

 

יש יש יש מסיבה

מעבר לשימוש הנעשה בבמות הרמה בתחום התעשייה, במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית יכולות להתאים גם לאזרחים פרטיים, כמו במעבר דירה. בנינים משותפים המעוניינים לבצע הרחקת יונים או התקנת רשתות עשויים לשכור במת הרמה מתאימה לצורך כך. יש גם מצבים בהם מארגנים אירוע חברתי כמו חתונה הוא מסיבה גדולה על גג זקוקים לכלי מתאים לשינוע ציוד ועובדים. במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית הן הפתרון המתאים ביותר.

במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית
במות הרמה להשכרה ביקנעם עילית

 

השכרת במות הרמה במחיר תחרותי

השימוש התעשייתי הנרחב בבמות הרמה יוצר רושם שעלות השכרתו נגישה רק לגופים חזקים כלכלית ולא לעסקים קטנים או לקוחות פרטיים. האמת היא שהשכרת במות הרמה אפשרית במגוון מחירים נגישים, גם לצורך שימוש פרטי, כמו שפוץ או מעבר דירות. ניתן לעשות בהם שימוש גם לאירועים פרטיים מתוך ידיעה שהשימוש בהם הוא בטיחותי.

במעבר או שיפוץ דירה בין אם היא בבניין משותף או כאשר מדובר בבית פרטי, לפעמים עולה הצורך בבמת הרמה להשכרה ביוקנעם עילית. כמו כן, ניתן להשכיר במות הרמה לצורך הרחקת יונים והצבת רשתות בבניינים משותפים או לצורך אירועי פרטיים, כמו הקמת אוהל למסיבה.

השימוש בבמות הרמה מחייב עמידה בתקנות שנקבעו על ידי משרדי ממשלה שונים. מפעיל הבמות חייב לעבור הכשרה והשתלמויות בכדי לשמור על כשירותו. כמו כן, השימוש בהם מצריך ציוד מגן.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?