במות הרמה

במות הרמה להשכרה בבית שאן

אחת הבעיות העיקריות בעבודה בגובה היא רמת הנגישות. סולמות הינם מגושמים ויכולים  להגיע עד גובה מסוים. ניתן לאלתר פתרון באמצעות שימוש במשאית גבוהה, אך הפתרון המתאים ביותר הן במות הרמה להשכרה בבית שאן ובשאר חלקי הארץ. באמצעותן ניתן לבצע מגוון רחב של עבודות.

 

במות הרמה לכל שימוש

לפני השכרת במת הרמה חשוב מאוד לוודא כי היא מתאימה למשימה. ישנו מגוון רחב של במות הרמה: במות הרמה מספריים, במות זרוע, במות טלסקופיות, במות נגררות ואחרות. לכל אחת מהן מאפיינים שונים. לבמות שונות יש יכולת להעמיס משקל שונה של ציוד ועובדים. כמו כן, יש במות הרמה המונעות בדיזל וכאלה הפועלות באמצעות מנוע חשמלי. לכן חשוב לדעת מהו הצורך שלכם ובעזרת אנשי מקצוע לבחור את במת ההרמה המתאימה לכם.

 

בית שאן והשבר הסורי-אפריקני

כישוב עירוני, בית שאן על כ-20 אלף תושביה, מתמודדת עם בעיות המאפיינות ערים אחרות בגודלן: תמהיל של פרויקטים יזומים לצד צורך להתמודד עם המציאות בשטח. לעיתים עולה הצורך לתקן מבנים מסוימים בעקבות נזק ולפעמים נוקטים יוזמה לבעיה כלשהי שהתעוררה.

בעיה ייחודית הניצבת לפני העיר קיימת בגלל מיקומה הגיאוגרפי, בצמוד לשבר הסורי-אפריקני. במות הרמה להשכרה בבית שאן יכולות לסייע בטיפול הבעיה. המיקום יוצר חשש מפני רעידות אדמה חזקות. במצב שכזה, הנתפס כתרחיש קיצוני אך אפשרי, יהיה צורך בבמות הרמה לטיפול בנזקים.

 

במות הרמה להשכרה בבית שאן

במציאות היום יומית של בית שאן עוסקים פחות בסכנה האפוקליפטית של רעידת אדמה ויותר בצרכים היומיים. השימוש הנפוץ ביותר של במות הרמה הוא נדל"ני ותעשייתי. במות הרמה הן כלי עבודה מצוין באתר בנייה ובתפעול שוטף של מחסנים לוגיסטיים. אך ניתן לעשות בהן שימוש פרטי או אזרחי.

מעבר לדירה או יציאה מדירה מהווה אתגר לוגיסטי במיוחד כאשר יש בעיות של גישה לדירה. במצב שכזה במת הרמה יכולה לייעל משמעותית את פינוי הדירה דרך המרפסת, ממנה יורידו את הרהיטים והציוד ללא צורך בגדוד של מובילים שיסחבו אותם דרך חדר המדרגות.

במות הרמה להשכרה בבית שאן
במות הרמה להשכרה בבית שאן

 

מחיר נגיש

מחיר שכירת במות הרמה להשכרה בבית שאן ייקבע בהתאם לבמת ההרמה שנבחרה ומשך הזמן של העבודה. בניגוד לדימוי התעשייתי והיקר של במות ההרמה, מחיר השכרה של במת הרמה אינו יקר. עם נקודת התחלה של כמה מאות שקלים ליום. יתרונן הגדול הוא כי, בדרך כלל, עבודה עם במת הרמה חוסכת זמן רב ומאפשרת צמצום כוח האדם הנדרש למשימה.

שכן במת ההרמה עושה את מרבית העבודה. זאת הסיבה שהשימוש בבמות הרמה נפוץ במעברי דירה מורכבים. תמורת מחיר סביר, במת ההרמה מונעת את הצורך להיעזר במובילים רבים לצורך העברת רהיט מסורבל מנקודה א' לנקודה ב'. עוד יישום מעניין לבמות הרמה הוא בעת ארגון אירועי ספורט או תרבות המוניים.

במקור נעשה בה שימוש לצרכים תעשייתיים ובאתרי בנייה אך בשנים האחרונות, יש יותר ויותר שימוש בהן לצרכים אזרחיים. לדוגמא, עם במות הרמה להשכרה בבית שאן ניתן להקים חממות או מבנים ארעיים לצורך אירוע מסוים.

מפעילי במת הרמה מחויבים לעבוד על פי תקנות שונות המתייחסות להפעלת במות הרמה להשכרה בבית שאן. כמו כן, מפעיל במת הרמה חייב לעבור הכשרה והשתלמויות כדי לשמור על כשירותו. התקנות והנהלים כוללים גם הנחיות לגבי אופן הפעלת במת הרמה בשטחים ציבוריים, כדי לצמצם למינימום את הסיכון לעוברים ושבים.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?