במות הרמה

במות הרמה לגדרות

עבודות תשתית יכולות להיות מתסכלות אם אין את הציוד והכלים המתאימים לביצוע הפרויקט. בניית גדרות גבוהים עם סולמות, עלולה לגרום לעיכובים בלתי נסבלים, לכן במות הרמה לגדרות הן פתרון מצוין עבור משימה מסוג זה. בנוסף לנגישות, במות הרמה מזרזות תהליכים ומאפשרות לעבוד עם צוות עובדים מצומצם יותר. והמחיר? שווה את זה.

 

בניית גדרות

גדר, בכדי שתהיה אפקטיבית, צריכה להבנות לגבוה מסוים. אם מטרת הגדר היא לבודד מתחם מסוים מהצצות של סקרנים גובה הגדר חייב להתחיל בסביבות ה-180 ס"מ. אם מדובר בגדר לסימון גבול ומניעת מעבר מסתננים או הברחת סחורות – הגדר חייבת להיות גבוהה בהרבה ולהגיע לכ-300 ס"מ לפחות ולעיתים אף יותר בהתאם לתוואי השטח.

לעיתים הגדר הנבנית היא גדר חכמה שבנוסף לגובהה יש צורך לשלב אמצעים טכניים או לחשמל אותה. במצבים שכאלה, עבודה עם סולמות לא יעילה בכלל. היא מסכנת את העובדים ומעייפת אותם. לעומת זאת, במות הרמה לגדרות מאפשרות לשאת הן את העובדים והן את כלי העבודה.

 

במות הרמה לגדרות

בעת בניית גדרות, במיוחד גבוהות ומסיביות יש צורך לעבוד עם כלי העבודה והמכשור המתאימים. במת הרמה ניידת היכולה להגיע לגבהים הנדרשים, לשאת ציוד ואת בוני הגדרות תצמצם משמעותית את כוח האדם הנדרש על כל חלק גדר ומאפשרת לפרוס את כוח האדם לאורך הגדר. במות הרמה מספקות גישה ללא פשרה על סוגיות בטיחות.

אם העבודה מתבצעת בגבול עוין, ציוד המגן של עובדי התשתית לא יכביד עליהם לאור העובדה שבמת ההרמה מאפשרת לבצע את העבודה בנוחות יחסית, בלי החשש מנפילה מסולם. ישנם מצבים בהם בוני הגדרות יעשו שימוש במשאית גבוהה כפלטפורמת העבודה של העובדים. אך פתרון זה יהיה יעיל רק אם תנאי השטח יאפשרו זאת ובהתאם לגובה הגדר.

 

חשמול ואמצעים מיוחדים

כאשר בונים גדר טיפשה, כלומר גדר שלא שלבו בה אמצעים לגילוי פריצות או איתור מגע. הפרויקט מתמקד בהצבת התשתית לגדר ואז הוספת הגדר עצמה. לעיתים, גדרות מסוג זה יהיו מסיביות יותר כדי לחפות על המחסור במכשירי התרעה.

כתוצאה מכך יש צורך בכלים המתאימים לתמרן את הגדר המסיבית. מנגד, כאשר בונים גדר חכמה המחייבת התקנת אמצעים אלקטרוניים רגישים יש צורך בפלטפורמה יציבה ונוחה שתאפשר למתקינים להתקין ולכייל את המכשור. בשני המצבים במות הרמה לגדרות הן הפתרון הרצוי למשימה.

במות הרמה לגדרות
במות הרמה לגדרות

 

שווה את ההשקעה

אחת הטעויות הנפוצות בפרויקט תשתית, כמו בניית גדרות, היא החשש מבזבוז כסף על מכשור וכלים יקרים מתוך מחשבה שהסתמכות על כלים זולים וכוח אדם הם הפתרון היעיל ביותר. לכן יש צורך לשנות גישה. שימוש בבמות הרמה היא השקעה נבונה ולא בזבוז. מעבר לכך שהשכרה או רכישה שלהן היא הוצאה שניתן לעמוד בה, במות ההרמה חוסכות את הצורך בכוח אדם גדול ומיעלות את הפרויקט בזכות קצב העבודה הגבוה שהן מאפשרות.

במת הרמה מתאימה יכולה לשאת ציוד ועובדים לגובה רצוי ומאפשרת להם לעבוד בקצב עבודה גבוה בגלל יציבות הכלי בלי להתפשר על בטיחותם.

כן, יש מגוון גדול של במות הרמה. ביניהם יש גם במות הרמה עם רמת ניידות ותמרון גבוהים, המתאימות לתנאי שטח קשים. במות אלה יכולות גם לעבוד בגבהים נדרשים ולספק עמדה יציבה לעובדי התשתית

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?