במות הרמה

במות הרמה לבניית סככות

במות הרמה לבניית סככות משרתות לקוחות רבים בעלי צורך משתנה בתחום הקמת המבנים הקבועים והניידים. מהן יתרונות הבמה וכיצד לרתום אותה לפעולת הבניה הפשוטה והמשתלמת?

 

מי נדרש לבניית סככות ומתי?

מבני תעשייה, מבנים זמניים, מחסנים, מתחמים חקלאיים ועוד – כל אלו זקוקים למתקינים שיבנו עבורם סככות. ממה הסככה עשויה ומה גודלה? התשובה כמובן משתנה בין לקוחות, ענפים, דרישות נקודתיות וגם טעמים גיאוגרפיים שונים. בכלליות ניתן לומר שמבני תעשיה נוצרים מחומרים כמו פרופילי פלדה, ברזל או מתכת שנחשבים לעמידים יותר.

יש גם מבנים העשויים מבטון וכמובן גם סככות בנייה קלה או מיריעות, שנועדו לסוכך מפני תנאי מזג האוויר או לווסת את התאורה בלבד, מבלי להשפיע על רמת הטמפרטורה, האיטום או הגישה.

מעבר למאפיינים כמו חומר הבנייה, סככות דורשות גם רכיב חשוב במיוחד והוא הצורך במתקין בעל רישיון לעבודה בגובה. סוככים, גגות, פרגולות, פרופילים ותקרות מכל סוג נבנים כידוע לכולנו בגובה, כך שהם מצריכים טכניקת עבודה רציפה, אפקטיבית אך לא פחות חשוב – גם בטיחותית מאוד.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה לבניית סככות – הפתרון האידיאלי למלאכה

במות הרמה לבניית סככות נחשבות כיום לפתרון המוצלח ביותר בהקמת מבנים. הן מאפשרות לשנע למעלה גם חומרים כבדים ומגוונים לרבות עץ או בטון וביחד עם המקימים עצמם. מדרך הבמה מאפשר לפועלים להימצא על שטח קשיח ומיושר לדריכה, כך שהם יכולים לפעול ממנו בקלות ולטפל בחיבורים, ריתוכים, מדידות, חיתוך וקיבועים שונים.

עבודות אלו מבוצעות כמובן ללא צורך באמצעים שמגבילים את משך השהות בגובה כמו סולמות ומתרחשות גם במרחבים פתוחים, בהם לא ניתן להשתמש באמצעים אחרים כמו פיגומים או סנפלינג.

במות הרמה לבניית סככות

במות הרמה לבניית סככות

סוגים ושימושים של סככות מבנים

במבני תעשיה ומפעלים רבים ישנו צורך להקים סככות שישרתו את המתחם עצמו, לא פעם כמחסן מאולתר העשוי מחומרי בניה מגוונים. דרישות ההתקנה לא בהכרח מסתכמות בגג של אותו מחסן או מבנה ולעתים נדרשת להם גם עבודת מסגרות או רתכות, על מנת לבנות האנגר גדול או מתחם מבטון תוך שימוש במוטות פלדה.

בנוסף, במות הרמה לבניית סככות יתאימו גם להקמת מבנים ניידים שונים, שאותם אפשר להוביל לאחר מכן לאזורים אחרים כמו משרדים, צימרים, יחידות דיור, מבני מגורים לעובדים, חנויות ועוד. את המבנים הללו ניתן להציב גם כתוספות בנייה על מבנים וגגות קיימים, מה שדורש תפעול ייחודי ומקצועי כדי לעשות זאת ולהתאים את ההתקנה לכל הדרישות הקונסטרוקטיביות.

כיום נהוג להשכיר או לרכוש במות הרמה לבניית סככות, ככל שישנו צורך מעמיק ואינטנסיבי יותר מבעל המקצוע או החברה לייצור של סככות בהתאם לדרישות אישיות. תפעול הבמה מקצר ומייעל משמעותית את תהליך הבנייה, חוסך כסף למתקינים עצמם וכפועל יוצא גם ללקוחותיהם.

שביעות רצון הלקוחות אף מאפשרת להם להזמין את החברה בהמשך לעבודות בנייה נוספות וכמובן לספק המלצה לקולגות או למתחמים נוספים שזקוקים לסוכך מכל סוג שהוא.

החברה תצטרך לבחור במות הרמה לבניית סככות בהתאם ליתרונות, המאפיינים והנתונים הטכניים של כל במה בנפרד, אם כי קיימת האפשרות להיעזר בנו כדי למצוא במה אחת שתשרת את כל דרישות העבודה שלכם.

 

יתרונות נוספים של במות ההרמה

במות הרמה נחשבות לאמצעי עבודה בגובה שנועד לשנע עובדים, אביזרים וכלי עבודה כבדים לנקודת העבודה הנדרשת מעל 2 מטרים.

בעבור בניית הסככות, מדובר ביתרון גם ברמה הבטיחותית. במות ההרמה נחשבות כיום לאמצעי הבטיחותי ביותר בעבודות הגובה על פי המשרד לבטיחות ולגהות ומונעות פציעות מסוכנות הן של העובדים במקום והן של עוברים ושבים לרבות עובדי הלקוח.

 

במות הרמה לבניית סככות גדולות ומורכבות

בונוס נוסף הוא יכולת התמרון של האמצעי. במות הרמה לבניית סככות מסוגלות לנוע מעלה ומטה, אך גם לצדדים ובתנועות עוקפות או סיבוביות כדי להימנע ממכשולים. כיצד ניתן להתקין פרופיל בקצה המבנה אם בנקודת ההצבה של הבמה קיים מכשול כמו גדר, בור או אפילו רכוש וכלים כבדים של מזמין העבודה?

במת ההרמה המתאימה תדע לעקוף את המכשול כך שהעובדים ימוקמו בנקודת הביצוע ללא צורך בהתניות. הבמה תבצע תנועה פשוטה ומהירה שנמנעת ממורכבות בתהליך כולו.

בשוק במות ההרמה ניתן למצוא כמה וכמה סוגי פתרונות לעבודה בגובה, כל אחד מהם מתאים לעבודות שונות, דרישות, מאפיינים בשטח ועוד. כל במה תתאים גם במפרט הטכני שלה לסט צרכים אחר, כך שכל שנותר הוא למצוא את הבמה שתספק את המענה השלם והממצה ביותר.

 

זקוקים לפתרון הרמה מושלם? אנחנו שם!

אנו בחברת ליפטר מתמחים בייבוא ושיווק במות ההרמה האיכותיות, האמינות והמתקדמות ביותר בשוק הגלובאלי וערוכים לספק לכם ליווי וייעוץ לבחירת הבמה המתאימה. תוכלו לבחור אם לשכור או לקנות מאיתנו במת הרמה וליהנות גם מאחריות הכוללת מעבדת תיקונים ניידת בשטח וממקצועיות ברמה גבוהה ביותר, שתאפשר לכם לפעול באופן בטוח מבחירת הבמה ועד לתפעול השוטף שלה.

חברת ליפטר בע"מ צברה במשך שנים את הניסיון והידע שמסייעים לה לפעול מול מרקם עצום, רחב ומשתנה של לקוחות הזקוקים לפתרונות הרמה מעולים ונשמח להציג לכם את המפרט הטכני והיכולות של כל במה ולמנוע מכם לבזבז זמן יקר בחיפושים והיסוסים. צרו קשר לפרטים נוספים ולקבלת קטלוג במות ההרמה שלנו.

על מנת לבחור את הבמה המתאימה ביותר, תוכלו להשתמש בטבלה הבאה:
סוג הסככה פתרון ההרמה המומלץ
סוכך זרועות (נפתח ומתקפל באמצעות מנגנון)  במה מפרקית או טלסקופית עם זרוע ארוכה. במה זו תגיע עד לנקודת ההתקנה תוך עיקוף מכשולי גובה כמו עצים, מרפסות, עמודי תאורה וכו'. 
סוכך מרקיזה  במת מספריים שתעלה בצורה ישרה עד לנקודת הגובה הנדרשת ושמתאימה הן לקיבוע הסוכך והן לאיטום בינו לבין הקיר. 
סוכך קבוע זרוע מפרקית המבוססת על מנוע דיזל, תוכל להתמודד עם התקנה של סוככים גדולים ומאסיביים בשטחים מרוצפים ופתוחים.
סוככים מסוגים נוספים (מספריים, כבלים ועוד) בהתאם לדרישות הפרויקט וסביבת העבודה, נשמח להתאים את במת ההרמה האידיאלית.

על פי חוקי עבודת הגובה בישראל, כל עבודה בגובה של מעל 2 מטרים מגובה הקרקע מוגדרת כעבודת גובה. ככזו, עליה להתבצע רק עם פתרון מותאם (פיגום, סולם, במת הרמה וכו'), בלבוש מותאם ועם רתמות בטיחות כנדרש. בבניית סככות מכל סוג, מתווספות לדרישות הבסיס גם כמה הוראות בנוגע להרמת חומרי הגלם להתקנת הסככה בגובה, עיגון היתדות בעומק וזווית הנדרשים ותהליך הקיבוע או הריתוך של קצוות הסככה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?