במות הרמה

במות הרמה לאולמות אירועים

במת הרמה היא פתרון טכנולוגי, המאפשר לתעשיות רבות ולמקומות עבודה מגוונים לבצע עבודות בגובה. אם כאשר אתם קוראים את המושג "עבודה בגובה" אתם חושבים על עובדי חברת החשמל שמתקנים קו מתח פגוע, או על חברת ניקיונות שמנקה גורדי שחקים בגובה, תופתעו לשמוע שגם במקומות שלא מעוררים קונוטציה של גבהים משתמשים בבמות הרמה. במות הרמה לאולמות אירועים הפכו לדבר שכל בעל אולם אירועים זקוק לו, בסיטואציות שונות. במאמר הבא נסביר מדוע.

 

עבודה באולמות אירועים

כשאתם קוראים את צמד המילים "אולמות אירועים", על מה אתם חושבים? מאחורי כל המוזיקה, השירים, המזון, השתייה והתפאורה, מסתתרת עבודת הפקה מורכבת. לפני שהאירוע מתחיל באולם, עובדים רבים עומלים על הכנת כל אלו, כדי ליצור את האווירה ואת הסביבה הטובה ביותר שאפשר להעניק לחוגגי האירוע.

כחלק מההכנות לאירוע, מבצעים עוד פעולות, פרט למיקום השתייה, הכנת המזון והצבת העובדים השונים. אולמות אירועים יכולים להכיל אירועים שונים, כמו בר מצוות, חתונות, הופעות, שמחות או כנסים. לכל אירוע מתבצעת עבודה הפקה אחרת, שיכולה לכלול גם  התקנה והצבה של מערכות שמע, תאורה ואפקטים ויזואליים נוספים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה שונות

במת הרמה היא פתרון טכנולוגי, המאפשר לאדם לבצע פעולות בגובה הצורה יעילה, בטיחותית ונוחה. במקום שאדם יצטרך לתפס לגובה ולהיות תלוי בעצמו, תוך כדי ביצוע עבודה, באמצעות במת הרמה ניתן להתנשא לגובה משמעותי ולבצע פעולה כלשהי, כמו ניקוי, תיקון, התקנה או ריתוך בעמידה, כאשר מבצע הפעולה שומר על ביטחונו.

במת ההרמה מתופעלת על ידי יחידת שליטה שנמצאת במקום נגיש למבצע הפעולה. התפעול של במת ההרמה פשוט, כך שבמידה ומכניסים פתרון טכנולוגי זה לשורות חברה כלשהי, אין זאת בעיה שהעובדים השונים שצריכים לבצע פעולות בגובה ילמדו להשתמש בבמה הזאת ביעילות. במות הרבה מגיעות בדגמים שונים, בעלי מאפיינים שונים.

 

מה עושים עם במות הרמה לאולמות אירועים?

במות הרמה לאולמות אירועים מאפשרים לבעל האולם לבצע, באמצעות עובדיו השונים, פעולות שונות שדרושות באולם בגובה. למשל, כאשר רוצים להתקין מערכת חדשה, כמו מערכת שמע או מערכת תאורה, ניתן לעשות זאת באמצעות במת רמה. גם פעולה של תיקון למערכות אלו הנמצאות בגובה אפשר לעשות עם במות הרמה לאולמות אירועים.

 

שימוש מגוון לבעלים

אדם שמחזיק ברשותו במת הרמה כלשהי, לא מחויב לבצע שימוש דווקא למערכות השמע או התאורה של אולם האירועים. הוא יכול לבצע שימושים שונים, שנראים לו לנכון באולם האירועים שלו. כמו כן, הוא יכול לבצע עוד פעולות, כמו תיקון מערכות שלא קשורות לאולם האירועים אך ממוקמות בגובה.

במות הרמה לאולמות אירועים
במות הרמה לאולמות אירועים

 

מחירים של במות הרמה לאירועים

המחיר של במות הרמה לאולמות אירועים תלוי בצורה בה רוצה בעל האולם לקבל את הבמה. אם הוא רוצה להשכיר את הבמה, הוא צפוי לשלם כמה מאות שקלים על כך, בעוד שמחיר קנייה יתחיל מאלפי שקלים ויגיע עד לעשרות אלפי שקלים.

ת: ישנם מספר דגמים לבמות הרמה. במת הרמה מספריים חשמליות היא במת הרמה רחבה יותר, שפעולת העלייה והירידה של הבמה מתבצעת באופן חשמלי. במת הרמה מפרקית לעומת זאת, היא במה קטנה יותר, שיכולה להגיע בדגמים העובדים באמצעות מנוע דיזל או באמצעות מנוע חשמלי.

ת: לא כל עובד יכול לעבוד על במות הרמה לאולמות אירועים. גם אם העובד הוא עובד של אולם האירועים, החוק מחייב מעובד על במת הרמה הדרכה של עבודה בגובה. ההדרכה צריכה להיות תקפה ביום בו העובד על במת ההרמה מבצע את עבודתו. על העובד קיימת האחריות לעבוד על פי התקנות שלמד בהדרכה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?