במות הרמה

במות הרמה בקרית מוצקין

מעוניינים בהשכרה או רכישה של במות הרמה בקרית מוצקין? חברת ליפטר מתמחה בפתרונות ההרמה המתקדמים בישראל ותשמח לייעץ ולכוון אתכם לעבר במת ההרמה האידיאלית לכל מטרה וסוג עבודה נדרשת. אז מה חייבים לדעת לפני שמחייגים אלינו? הנה כמה עובדות על במות ההרמה שאנו מייבאים ומשווקים:

 

במות הרמה – מה זה בעצם?

במת הרמה מוגדרת ככלי מכאני שמתאים לתנועה עצמאית וגם לשינוע ממקום למקום. היא מבוססת על מעין רכב שיכול לנוע באמצעות פקודה מרחוק ואליו מחובר מנגנון הגבהה עם משטח. על אותו המשטח, המהווה למעשה את הבמה, ניתן לעמוד, להניח ציוד וחפצים ולבצע בגובה את העבודה הנדרשת.

הבמה מתפקדת באופן מהיר ויעיל, כך שהיא משרתת צורך בתפוקה מהירה אך מבלי לגרוע מאיכות הביצוע או מהבטיחות של העובדים הנמצאים בגובה.

במות הרמה מפרקיות 4X4

מי רשאי לתפעל במת הרמה בקרית מוצקין?

כידוע, כל עבודה שמבוצעת בגובה של שני מטרים ומעלה מחויבת על פי חוק ברישוי והסמכה מתאימים לעבודות בגובה. ככל שמעורבים בעבודה גם פתרונות הרמה שונים, ייתכן שיהיה צורך גם ברישוי מתאים לתפעול הכלי והפונקציות הטכניות שלו. אנו בליפטר נדאג לספק לכם מידע מקיף עבור כל אחת מבמות ההרמה, כך שתדעו מראש ובמדויק מי רשאי לתפעל את סוג הבמה שאתם זקוקים לה.

 

במות הרמה בקרית מוצקין משרתות מגוון בעלי מקצוע

קרית מוצקין נחשבת לאחת הערים האיכותיות למחייה באזור חיפה והקריות. היא מציעה מגוון רחב של פעילות מסחרית, אזורי בילוי וקניות, פארקים וגם פרויקטים טובים למגורים. כיום העיר מציעה גם שכונות חדשות בבנייה, בשיטוט בהן תוכלו לפגוש במות הרמה רבות.

גם מפעלים ומחסנים לוגיסטיים מקומיים ואפילו השירותים המוניציפליים המעורבים בתחזוקה ושיפור פני העיר משתמשים באופן שוטף בבמות הרמה ומבצעים שורה של עבודות גובה נדרשות.

בנוסף, בקרית מוצקין ובסביבתה פועלים מגוון בעלי מקצוע שונים שימצאו את פתרונות ההרמה שלנו כאיכותיים ביותר עבורם: חשמלאים, גננים, צבעים, גגנים, קבלני שיפוצים, טכנאי מזגנים, מתקיני תאורה ומערכות סולאריות, הובלות שירותי ניקיון חיצוני ועוד המון.

 

מלאי עצום של יתרונות

במות הרמה בקרית מוצקין מתהדרות בשורה של יתרונות אידיאליים, כולם צפויים להתאים למרבית תחומי עבודות הגובה. יחד עם זאת, כל במה מגיעה עם מפרט טכני אחר ברמת סוג השינוע, אופן ההרמה או תנועת ההרמה, משקל מקסימלי שונה, גובה מקסימלי שונה, גודל במה, מנגנון ההפעלה (מנוע דיזל או חשמלי) ועוד.

עקרונית, כל הבמות מסוגלות לבצע עבודות באזורים פתוחים וסגורים כאחד, אם כי הסוגים עצמם ערוכים למתווה ממוקד יותר של תוואי שטח כפי שמיד תקראו.

לבמות ההרמה בקרית מוצקין יש גם יתרונות מנצחים לעניין הבטיחות. אם בעבר היה צורך להתבסס על פיגומים מסוכנים או אפילו סולמות מעורערים, הרי שהיום ניתן להשתמש בסלי הרמה סגורים מכל צדדיהם ולפעול רק מתוכם. הדבר כמובן מונע מפגעים חמורים וקשים ואף מסלק חלק גדול מאוד מהעיכובים שמונעים מהעבודה להסתיים בהתאם לזמנים שנקבעו.

 

קנייה והשכרה של במות הרמה בקריות

ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק של במות הרמה ממיטב היצרנים ועד לשנתון ייצור 2017 לכל המוקדם. הדבר הופך את כל במות ההרמה שברשותנו לכלים חדשים, תקינים וזמינים לעבודה בכל עת, גם אם תהיו מעוניינים להשכיר אותם מעכשיו לעכשיו.

השירות שלנו מתבסס על מתן ייעוץ בהתאמת הבמה האידיאלית ביותר, הן לטובת רכישה שתתאים למי שזקוק לביצוע שוטף בעבודתו והן לטובת השכרה פר פרויקט או לעבודות שונות מעת לעת. מטרתנו היא לספק לכם במה שתענה על כל צרכי העבודה באופן המקיף והאמין ביותר.

 

שני סוגי במות ההרמה המרכזיים שאנו מציעים

 

במת הרמה מספריים

במות אלו מבוססות על הנעה חשמלית ולכן מתאימות בעיקר לעבודות פנים ובתוואי שטח מישורי וקשיח. הבמה עולה ויורדת בקלות ובמהירות בצורה אנכית, תוך שהיא משמשת כמדרך העבודה של בעל המקצוע המצוי בגובה. במות אלו יתאימו גם למי שמעוניין בביצוע רוחבי, כלומר תזוזת הבמה לאורך הביצוע, כמו למשל בסיוד קירותיו של אולם ספורט גדול.

 

במות הרמה זרוע מפרקית

במות אלו מגיעות עם מנוע חשמלי או דיזל, בהתאם לצורכי העבודה ומטרות העבודה. במות אלו נעות מעלה מטה אך גם לצדדים, כך שהן מצליחות גם לעקוף מכשולים שונים בדרך לנקודת הביצוע כמו ענפים, מרפסות או גגות. מנועי הדיזל ערוכים גם לעבודות חיצוניות בתוואי שטח מאתגר, לרבות דרכי עפר ושיפועים שונים.

סוג נוסף הוא במות טלסקופיות, שמכילות זרוע ארוכה במיוחד.

במות הרמה בקרית מוצקין
במות הרמה בקרית מוצקין

 

במות הרמה בקריית מוצקין – רק בליפטר!

חברת ליפטר בע"מ נמנית מבין החברות המובילות בישראל המתמחות בפתרונות הרמה מגוונים. פעילותה של החברה באזור קריית מוצקין וכל אזור הקריות תבטיח לכם שירות וליווי מקומיים ללא דופי, מבלי שתאלצו לפעול מול חברה מטווח רחוק ולקבל שירות באיחור משמעותי. הבמות שלנו עוברות בדיקה חצי שנתית של משרד העבודה ומגיעות עם אחריות הכוללת מעבדת תיקונים ניידת.

צרו קשר ונשמח להציע לכם את במת ההרמה האידיאלית.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?