במות הרמה

במות הרמה בקרית ים

במות הרמה בקרית ים משרתות מגוון עצום של צרכים מקומיים: עבודות בנייה ושיפוצים, גיזום ונוי, ניקיון ותחזוקה, התקנות תקשורת, פרויקטים בחשמל, מיזוג אוויר, מכונאות רכב, צבע, גבס ועוד. חברת ליפטר בע"מ שמחה לעמוד לרשות כל החברות והעסקים בקרית ים ולספק לכם את במת ההרמה האיכותית ביותר. אז מה כדאי שתדעו עליה מראש? כל המידע החשוב כאן:

 

במות הרמה בקרית ים למגוון עבודות מקומיות

חברות, מפעלים, ארגונים, בעלי מקצוע וצוותי עבודה זקוקים כיום לכלים תפעוליים מוצלחים שמאפשרים לפעול בסביבה משתנה כאשר דבר אחד משותף לה – העבודה בגובה. במות הרמה עונות על צרכי עבודות הגובה תוך נשיאה פשוטה ונוחה של עובדים, כלי עבודה וציוד רלוונטי עד לנקודת הביצוע, כך שהם יוכלו לעבוד בצורה ממוקדת עד לסיום ובפעימה אחת.

במות הרמה מפרקיות 4X4

אז מי בעצם זקוק לפתרונות הרמה בעיר?

קרית ים היא אחת מערי הקריות השוכנות בין חיפה ודרך עכו-נהריה. העיר גובלת בחוף יפהפה כאשר סביבה כל מתחמי הבילוי, המסחר והתעשייה של הגליל המערבי, נתון שהופך אותה למיקום אסטרטגי למחייה, אך גם למוקד תעסוקתי שזקוק לזמינות מלאה של במות הרמה.

סביב העיר הוקמו לאורך השנים מגוון מתחמי תעסוקה ומפעלים ובתוכה ניתן למצוא בעיקר בנייה גבוהה, חלקה וותיקה וחלקה חדישה יותר, השוכנת בסמיכות לעצים וותיקים, אנטנות וכבלי חשמל, מתחמים ציבוריים גדולים ועוד. בנוסף, מבצעת גם העירייה פעולות תחזוקה לשיפור פני העיר ולשמירה על בטיחות התושבים.

הנסיבות הללו הופכות את קרית ים לעיר שצורכת מגוון רחב של עבודות בגובה, הן לעבודה המוניציפלית שמתרחשת בתוך העיר והן לזו שמתרחשת בתוך מפעלים, מתחמי תעשייה וגם בקרב בעלי מקצוע שונים שנותנים שירות בקרית ים וביתר הקריות.

במות הרמה בקרית ים - ליפטר

כל היתרונות של במות הרמה בקרית ים

אם פעם יכולנו לחלוף בעיר ליד בניינים בהקמה ולראות פיגומים רבים, הרי שכיום חלקם הגדול הוחלפו בבמות הרמה. במות אלו מאפשרות לכל העובדים שנמצאים בגובה לשמור בצורה הדוקה יותר על בטיחותם האישית ולהימנע מסכנות לרבות נפילת חפצים מטה או חלילה נפילת אדם.

השימוש בבמה כמדרך העבודה והן ככלי לנשיאת הציוד הרלוונטי, מעניק ביטחון מוגבר ושקט נפשי בביצוע העבודה גם למנהליה. העבודה כעת יכולה להתבצע ללא כל מפגע בטיחותי וכיום מדובר גם באמצעי העבודה המומלץ ביותר בגובה על פי המשרד לבטיחות ולגיהות.

בנוסף, המפרט הטכני ומאפייני במות ההרמה עונים על מכלול רחב של צרכים קיימים. ישנן במות הרמה בקרית ים שמסוגלות לעקוף מכשולים אפשריים שקיימים בגובה, אחרות שמגיעות עד לגובה מרשים ומשמעותי מאוד, אחרות יכולות לבצע שינוע והרמה יציבים גם על גבי מדרכה בשיפוע ועוד.

 

בחירת במת הרמה בקרית ים

הכלל החשוב ביותר שאליו מתייחסים בעת בחירת במות הרמה הוא ההתאמה בין סוג ומאפייני הבמה לכמה שיותר צרכים ומטרות באופי העבודה עצמה.

הבמות מגיעות במפרט משתנה מבחינה טכנית, כאשר כל אחת מהן מספקת טווח גובה משתנה, משקל נשיאה משתנה, הנעה בבנזין או חשמל, התאמה לעבודת חוץ או פנים, גודל הבמה, יכולת השינוע שלה, תדירות השימוש שתקבע האם יש צורך בבמה מושכרת או קנויה ועוד.

ניתן לומר שהבמה אמורה להתאים להיקף ולדרישות העבודה בצורה כמה שיותר הרמטית. חשוב להתייחס לסוג המנוע שהבמה מגיעה איתו, למשקל המקסימלי לנשיאת גובה בודדת, הגובה המקסימלי ואפילו תנועת ההרמה ומהירותה לפני שמקבלים החלטה.

כדי לייצר את ההתאמה המדויקת, אנו בליפטר מציעים שירות ייעוץ וליווי עד להתאמת הבמה האידיאלית בעבורכם. תוכלו לפרט בנוגע לעבודה הנדרשת ואנו נשאל אתכם שאלות כדי להגיע עד למסקנה בנוגע לבמה שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

סוגים נפוצים של במות הרמה

בעולם פתרונות ההרמה יש שתי קבוצות מרכזיות:

 

במות זרוע מפרקית

במות אלו מספקות יכולת תנועה משתנה, אנכית ואופקית (חלק מהבמות מגיעות גם עם תנועת 360 מעלות) כך שהן יכולות להגיע עד לגובה מקסימלי ואף לעקוף מכשולים שונים שנמצאים בגובה כמו ענפים, צלחות לוויין, מרפסות ועוד.

 

במות הרמה מספריים

במות אלו נעות מעלה ומטה בלבד, דבר שצפוי להתאים לעבודות שבהן הבמה הופכת למשטח הדריכה של בעל המקצוע לטובת ביצוע עבודתו.

 

אז מה ההבדל בין שתי הבמות?

במות הרמה זרוע מפרקית מכילות יכולת תנועה גמישה יותר, לרבות טווח גבהים משמעותי יותר ביחס לבמות המספריים. הדבר הופך אותן לאידיאליות לעבודות חוץ המבוצעות גם בסביבה מסולעת או בלתי מפותחת כמו עפר ואדמה ולא רק מדרכה או אספלט.

במות מספריים לעומת זאת, מתאימות מאוד למתחמים סגורים או לכאלו שמציעים שינוע על גבי משטח ישר וקשיח, כמו שדרה או רחוב, קניון, אולם מופעים וכו'.

במות הרמה בקרית ים
במות הרמה בקרית ים

 

אמרתם במות הרמה בקרית ים – אמרתם ליפטר!

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק פתרונות הרמה מתקדמים ומשוכללים. החברה נמנית עם המובילות בישראל ומציעה מגוון במות במאפיינים טכניים משתנים ועד לשנת הייצור 2017 לכל המוקדם, לרבות בדיקה חצי שנתית לכל במה מטעם משרד העבודה ועמידה בתקנים המחמירים ביותר.

לבחירה מדויקת בפתרון ההרמה, השכרה וקנייה של במות הרמה צרו עמנו קשר ונשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?