במות הרמה

במות הרמה בקרית ביאליק

במות הרמה בקרית ביאליק מסייעות לביצוע של מגוון עבודות גובה מקומיות, תוך קיצור משמעותי של זמן העבודה והתייעלות ארגונית מוצלחת. כיצד הפכו במות ההרמה לפתרון האידיאלי בקרב מפעלים, עסקים ושירותים בקריה המטופחת? חברת ליפטר עם כל מה שאתם חייבים לדעת על פתרונות ההרמה המתקדמים של 2021:

 

שלל עבודות מבוצעות עם במות הרמה בקרית ביאליק

קרית ביאליק היא אחת מערי הקריות וגם הצפונית שבהן. היא מונה כ-50,000 תושבים ומדורגת במקום ה-49 מבחינת צפיפות האוכלוסין בערי המדינה, נתון שהופך אותה לאטרקטיבית למגורים. העיר נהנית ממיקום אסטרטגי, שכן היא שוכנת בסמוך לעכו מצפון ולחיפה מדרום ומציעה נגישות גבוהה לכל נקודה מרכזית באזור הגליל המערבי.

בשנים האחרונות ניתן לפגוש בתוך העיר מגוון עצום של במות הרמה, המופעלות עבור עשרות תחומי עבודות בגובה: הובלות, גינון ונוי, חקלאות, מפעלים ומחסנים, עבודות תחזוקה וניקיון, בנייה ושיפוצים, חשמל, תקשורת ועוד המון.

במות הרמה מפרקיות 4X4

עיר מפותחת שזקוקה לכלים מפותחים

קרית ביאליק כוללת מגוון רחב של נותני שירות ובעלי מקצוע. נוסף על עבודות הבנייה שבהן נדרשים אמצעים לעבודות גובה, ניתן לפגוש בה גם את השירותים המוניציפליים שמבצעים באופן שוטף עבודות גיזום ונוי, שיפור חזות העיר וגם ארגונים, מפעלים ובעלי מקצוע שזקוקים לדרך יעילה לבצע את עבודתם ומבלי לגרוע מאיכות הביצוע וזמני הסיום של כל פרויקט.

במות הרמה בקרית ביאליק - ליפטר בע"מ

כל היתרונות בבמות ההרמה בקריות

במות ההרמה בקרית ביאליק נחשבות לדרך הפופולרית וגם הבטיחותית ביותר לבצע עבודות בגובה. לכל במה יש מפרט טכני משלה, יחד עם נתונים ומאפיינים המאפשרים לבעלי הפרויקט להחליט בתבונה לגבי הבמה המתאימה ביותר לביצוע כל עבודה.

כאשר הבחירה בסוג הבמה היא מדויקת למכלול השיקולים הקיימים בכל עבודה, כך היא תוכל להגשים אותה בצורה טובה יותר, ללא בעיות, עיכובים או חלילה פגיעה בביטחון העובדים.

כמובן שבאזורי הקריות אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של במות הרמה, מאלו שמשתמשים בהן קבלני חשמל או טכנאי מיזוג אוויר ועד לאלו של קבלני הבניה שנוטים להשתמש בהם היכן שניתן, כדי להימנע מהפיגומים המסורתיים שחושפים עובדים וגם עוברי אורח לסכנות ממשיות.

הנתונים המשתנים מבמה לבמה הם בעיקר טכניים: גובה מקסימלי, נשיאת משקל מקסימלי, אפשרות ההנעה (חשמלי או מנוע בנזין), יכולת השינוע, טווח התנועה של הבמה, אפשרויות התפעול ועוד.

 

כיצד לבחור במות הרמה בקרית ביאליק?

במת ההרמה האידיאלית היא תוצר של מספר שיקולים שנלקחו בחשבון, לאור העבודה המתוכננת, כמות העובדים שעתידים להשתמש בבמה בגובה, הציוד שנדרש להעלות לגובה, תנאי השטח באתר, משך זמן העבודה ועוד.

מענה על כמות גדולה יותר של שיקולים תניב פתרון אידיאלי יותר ותביא לכך שהעבודה בשטח תהיה איכותית ותשיג את מטרותיה במקסימום ערך ובמינימום זמן.

מבחינה עקרונית, ישנן שתי קבוצות של במות הרמה נפוצות מהן יהיה צורך לבחור. הקבוצה הראשונה היא במות הרמה מספריים (על שם צורת מתקן ההרמה הדומה בצורתו למספריים) – במות אלו נעות בצורה אנכית מעלה ומטה, כך שהן יתאימו לעבודה מול אובייקטים כמו חומות, קירות, עצים, מרפסות וכן הלאה.

הנעתן של הבמות הללו חשמלית בעיקר, כך שהן יתאימו לעבודות פנים או לכאלו שמבוססות על תוואי שטח ישר וקשיח.

הקבוצה הראשונה היא של במות הרמה בקרית ביאליק בעלות זרוע מפרקית – אלו במות שהזרוע שלהן בנויה ממספר מפרקים שנמתחים עד לגובה מקסימלי ובאפשרותן לנוע גם לצדדים או אפילו ב-360 מעלות, כך שניתן לעקוף מכשולים שונים בגובה וכנגד אובייקטים משופעים כמו גגות, עצים וכדומה.

במות אלו מטבען מתאימות יותר לעבודות בתוואי שטח משתנה לרבות דרכי עפר או שיפועים והן מגיעות עם מנוע דיזל או חשמלי בהתאם לצורכי העבודה.

במות הרמה בקרית ביאליק
במות הרמה בקרית ביאליק

 

האם אפשר להשכיר במות הרמה בקריית ביאליק?

בוודאי! חברות, מפעלים, ארגונים, מרכזים לוגיסטיים וגם בעלי מקצוע שפועלים בגובה זקוקים לבמות ההרמה באופן שוטף ולכן הם נוהגים לרכוש במה מתאימה המשרתת בעת ובעונה אחת מספר צרכים אפשריים.

יחד עם זאת, ישנם נותני שירות מקומיים שזקוקים לבמת הרמה מעת לעת, כאשר יש צורך בפרויקט מסוים. לכן אנו בליפטר מציעים השכרת פתרונות הרמה מגוונים לכל מטרה קיימת – כולם בטיחותיים ואיכותיים, עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומבוצעת להם בדיקה חצי שנתית מטעם משרד העבודה.

כמו כן, כל הבמות שברשותנו מגיעות עד לשנת ייצור 2017 לכל המוקדם. בנוסף אנו מפעילים מעבדת תיקונים ניידת שתגיע עד אליכם ותמנע עיכובים בביצוע עבודתכם.

צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לתת לכם שירות וייעוץ לגבי במת ההרמה המתאימה ביותר לעבודה הרצויה לכם, בין אם לקנייה ובין אם להשכרה. אנו מחויבים לשירות ולרמה מקצועית גבוהים ולכן נשמח לענות על כל שאלה ובקשה שתהיה לכם.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?