במות הרמה

במות הרמה בקרית אתא

במות הרמה בקרית אתא נחשבות לשותפות המלאות של כל התהליכים והפרויקטים שמתרחשים לאחרונה בעיר. מעוניינים שגם העבודה או העסק שלכם יהפכו ליעילים ומהירים יותר? עם ליפטר תוכלו להגיע לגובה, תרתי משמע. מהם יתרונות במות ההרמה ומדוע הן צפויות להשפיע לטובה על שוק העבודה המקומי?

 

זהו עולם משוכלל, מהיר ויעיל יותר

הטכנולוגיה שיפרה את חיינו במובנים רבים, כאשר התחום המשופר ביותר הוא מהירות, או קיצור הזמנים אם תרצו. היכולת שלנו לבצע פעולות במקסימום מהירות ויעילות הפכה תחומים מקצועיים רבים לנוחים וזמינים יותר לעבודה, כך שכל אחד יוכל לרכוש או להזמין אותם ללא מורכבות.

קחו לדוגמה עירייה שמעוניינת להיערך לחורף ומעוניינת להזמין גיזום מקצועי שיבצע טיפול לענפים סוררים בשכונת מגורים שלמה. או את חברת התקשורת שמרכזת מספר עבודות מול האנטנות באותו האזור. כל אחת מהן זקוקה לכלים תפעוליים לעבודה בגובה שיקצרו את זמן העבודה, ימקסמו את היעילות וכמובן ישמרו היטב על בטיחות העובדים, העוברים והשבים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה בקרית אתא משרתות מגוון בעלי מקצוע

הפתרון הזה הוא כמובן במות הרמה בקרית אתא, המאפשרות למגוון ענפים מקצועיים לבצע כראוי את עבודתם. זו יכולה להיות עבודת תחזוקה, ניקיון, הובלות, מפעל תעשייתי או אפילו בנייה. כל אחד מהם זקוק לפתרון מודולרי ובטיחותי לביצוע עבודות שונות בגובה. כיום משתמשים בבמות הרמה מגוון בעלי מקצוע, חברות, נותני שירות שונים וארגונים כמעט מכל סוג.

במות ההרמה מגיעות כל אחת עם מפרט טכני משלה, דבר שמאפשר לה ליצור התאמה מעולה לצרכי וסוג העבודה באופן נקודתי ולשרת את מטרות העבודה בצורה אידיאלית.

במות הרמה בקרית אתא - ליפטר בע"מ

שימוש בבמות הרמה בקרית אתא והסביבה

קרית אתא היא עיר מפותחת ומתפתחת. היא נחשבת לאחת הערים האהובות ביותר בקריות הודות לקרבתה הגיאוגרפית לחיפה ומתהדרת במחייה איכותית ונוחה, שבחלק מאזוריה נחשבת אפילו לפסטורלית מאוד. מדובר בעיר גדולה וחזקה, הזקוקה לכלים תפעוליים באופן שוטף – מקבלני בנייה מקומיים ועד בעלי מקצוע כמו חשמלאים, טכנאי מיזוג אוויר, צבעים ועוד.

 

יתרונות, מאפיינים והבדלים בין פתרונות ההרמה הקיימים

ציינו שכל במות ההרמה שונות במאפייניהן ובהספקים שלהן, אך יש להן גם מספר נתונים משותפים. ראשית, היכולת להרים לגובה עובדים שונים יחד עם כלים וציוד, באופן שבו ניתן גם להגיע לנקודה המתאימה וגם לעבוד מתוך סל ההרמה, כאשר הבמה מהווה את משטח הדריכה.

רמת הבטיחות של במות ההרמה גבוהה ולמעשה, מדובר במתקן הגובה המומלץ ביותר על פי המשרד לבטיחות ולגיהות. כיום מחליפות במות אלו גם את הפיגומים והסולמות המסורתיים ברוב המקרים.

הסוגים נבדלים זה מזה בעיקר מבחינה טכנית, לרבות גודלו של מתקן ההרמה ואפשרויות השינוע המסוימות שלו, גובה ההרמה המקסימלי, משקל מקסימלי, יכולת השיפוע, סוג המנוע (חשמלי או דיזל) ועוד.

 

כיצד לבחור במת הרמה מתאימה?

כדי לבחור במות הרמה בקרית אתא בצורה נכונה, חשוב להיכנס למספר שיקולים מקדימים: מהו אופי העבודה הנדרש? בכמה עובדים בגובה מדובר? מהו הגובה המקסימלי עד לנקודת העבודה שהבמה אמורה להגיע אליה? באילו תנאי שטח במת ההרמה אמורה לפעול?

ככל שפתרון ההרמה יענה על יותר שיקולים, מאפיינים וצרכים, כך תיווצר התאמה איכותית יותר. אנו בליפטר מספקים שירות של ייעוץ והתאמה להשכרה או קניית במות הרמה בקריות ונוכל להתאים גם עבורכם את הבמה היעילה ביותר, המספקת מקסימום ביצוע איכותי במינימום זמן.

 

סוגי במות הרמה נפוצים בקריות

במת הרמה בקריית אתא תוכל להגיע ממספר סוגים, אם כי קיימים שני דגמים נפוצים ומרכזיים:

במות הרמה מספריים

מדובר בבמות שנעות מעלה מטה בצורה אנכית, בדומה למעלית. מדובר בבמות איכותיות ובטיחותיות מאוד, אידיאליות לכל סוגי העבודות ומגיעות עם משטח דריכה קשיח שעליו בעל המקצוע יכול לעמוד בנוחות יחד עם הציוד לצידו ולבצע את העבודה הנדרשת ממנו.

 

במות אלו מתאימות בעיקר לעבודות פנימיות, למשל במחסנים לוגיסטיים, מתחמי אחסון, אולמות ספורט וכן הלאה, שכן הן מבוססות על מנוע חשמלי בדרך כלל ומבצעות עבודה טובה בשטחים ישרים וקשיחים.

 

במות הרמה בקרית אתא עם זרוע מפרקית

מה עושים כאשר צריך לטפל בענף מסוכן בגובה, אם ניצב מולנו בית שחוסם אליו את הגישה? בדיוק לשם כך הומצאו במות הרמה מפרקיות. מדובר בבמות הכוללות זרוע משופעת וזוויתית, שיכולה להיפתח גם לצדדים וגם להגיע לגבהים משמעותיים מאוד.

 

במות אלו נועדו כדי לעקוף מכשולים ואובייקטים שונים כמו למשל מרפסת במבנה, ענפים או חומות על מנת להגיע לנקודת העבודה המדויקת. זהו סוג הבמה שאידיאלי יותר לעבודות חוץ ולשטחים משופעים או דרכי עפר והן מגיעות עם מנוע חשמלי או דיזל, בהתאם לצורך ומאפייני העבודה הנדרשים.

במות הרמה בקרית אתא
במות הרמה בקרית אתא

 

במות הרמה למכירה והשכרה – רק בליפטר!

חלק מבעלי המקצוע כמו מחסנים לוגיסטיים, מפעלים ומוסדות שונים זקוקים לבמות הרמה בקריות באופן שוטף ורציף, אך חלקם יזדקקו בוודאי לבמות הרמה באופן נקודתי בלבד. לשם כך ליפטר מציעה לכל בעלי המקצוע ובעלי החברות בקרית אתא וסביבתה שירותי השכרה של במות הרמה על פי הצורך והדרישה, גם בהתראה מהיום למחר!

כל פתרונות ההרמה שלנו חדשניים בלבד (מגיעים עד לשנת הייצור 2017 לכל המוקדם) ועומדים בתקנים המחמירים ביותר, לרבות בדיקת תקינות חצי שנתית כנדרש על פי חוק.

פנו אלינו ונשמח לתת לכם שירות מקצועי, מסור ואיכותי לבחירת במת ההרמה המדויקת לרכישה או השכרה, כולל מעבדה ניידת עד לאתר המבוקש במידת הצורך.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?