במות הרמה

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על סולם, לעיתים צצה עבודה אשר דורשת במות הרמה בקריית ים. עוד לפני שאתם מוותרים על העבודה מתוך מחשבה כי אין ביכולתכם לבצע אותה, חשוב שתכירו את במות ההרמה שלנו ואם מצאתם משהו שמתאים לכם? הרימו אלינו טלפון והבמה כבר בדרך אליכם.

 

השכרת במות הרמה בקריית ים לעבודה חד פעמית

את במות ההרמה שלנו אנחנו מאפשרים להשכיר לתקופות קצרות של יום אחד או לתקופות ארוכות לפי הצורך של הלקוחות שלנו כל זאת מתוך הבנה כי אנשי מקצוע לעיתים צריכים לבצע עבודות חד פעמיות בגובה וקנייה של במות הרמה בקריית ים אינה משתלמת להם. בהמשך לכך, אם אתם כבר עתידים להשכיר במה, ביחד נוודא שהיא המתאימה ביותר. תוכלו לקרוא עוד באתר שלנו אך נערוך כעת סקירה קצרה של סוגי הבמות.

 

במות מספריים

במות הרמה מסוג מספריים מתאימות בעיקר לעבודות פנים בגלל שהמשטח עליהן הן מונחות מובנה על גלגלים שאינם מתאימים לשטח ובגלל שמדובר בבמות הרמה בקריית ים שעולות באופן אנכי לחלוטין הן דורשות את הצבתן על משטח ישר. במות המספריים שלנו מגיעות ל-3 גבהים שונים. כמו כן, בהתאמה לגובה של הבמה משתנה גם יכולת הנשיאה שלה, ולכן חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים את הבמה, לא רק את הגובה אלא גם את הגבלת משקל הנשיאה שלה כמו גם כמות האנשים וכמות המשקל שהיא מסוגלת לשאת.

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה מספריים בקריית ים <<<

 

במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל

בעוד במות המספריים עולות באופן אנכי, הבמות המפרקיות עם מנוע דיזל, כוללות מפרק ולכן מאפשרות תנועה אנכית וכן אופקית. תנועתיות זו מאפשרת הגעה למקומות שבמת מספריים לא תגיע אליהן כמו גם פיגומים או סולם מאוד גבוה. במות ההרמה המובנות עם מנוע דיזל כוללות משטח הנעה 4X4 מה שמאפשר באמת להגיע איתן לכל מקום. התנועתיות הרבה מתאימה לדוגמא לעבודות בהן חניית הבמה רחוקה מהעבודה שפיזית צריך לבצע בגובה כמו עבודת גיזום עץ ברחוב.

 

במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי

בדומה לבמות המפרקיות העובדות על מנוע דיזל, יש לנו גם במות הרמה בעלות מנוע חשמלי, מה שמאפשר עבודה שלא תלויה בתדלוק וכן כתוצאה משינוי המנוע גם שקטה יותר. הבמה אמנם לא 4X4 אך היא נותנת את כל היתרונות מבחינת התנועה של הבמה המובנית על מנוע דיזל. הבמה שאנו מציעים להשכרה גם מגיעה משמעותית גבוה יותר ביחס לבמת המספריים ובפתיחה מלאה תוכלו להגיע לגובה של 15 מטרים.

במות הרמה בקריית ים
במות הרמה בקריית ים

 

מחירים הוגנים ותחרותיים

אנחנו בליפטר מספקים את הבמות במחירים הוגנים ותחרותיים, וכן מציעים השכרה, מכירה ושינוע של במות הרמה בקריית ים. תוכלו לעיין במחירון שלנו כדי לגלות את מחירי ההשכרה שלנו. במידה ותרצו שינוע של הבמה ישירות אליכם התמחור מתבצע לפי המרחק מאיתנו אך הובלה אל קריית ים בהחלט אפשרית. על מנת לקבל הצעה מותאמת צרו איתנו קשר.

במות הרמה בקריית ים ובכל רחבי הארץ הן המומחיות שלנו, החל משלב התאמת הבמה, דרך השינוע ישירות אליכם (במידה ותצטרכו זאת) ועד השינוע בחזרה אלינו כשתסיימו את כל מה שתכננתם. עם מגוון של במות המגיעות בכל מיני גבהים, סוגי מנועים וסוגי משטחי הרמה, אנחנו בטוחים שתמצאו מה שאתם צריכים ותפתחו לעולם חדש של יעילות ובטיחות בגובה. צרו קשר עם Lifter – מתמחים בבמות הרמה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת.

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה?

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה.

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

במות הרמה בטירת כרמל

אם אתם רוצים להשכיר או אפילו לקנות במות הרמה בטירת כרמל לעבודה מידית הגעתם למקום הנכון, אנחנו בליפטר נותנים מענה מידי לקריאות מתוך הבנה כי

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?