במות הרמה

במות הרמה בפתח תקווה

עולם הבניה והשיפוצים, הוא עולם שמלא בפיתוחים ובטכנולוגיה חדשניים, שתופסים מקום ברחבי העולם במהירות רבה. אחד מהפיתוחים הפופולאריים ביותר שקיימים בתחום, הוא במות ההרמה. במות ההרמה, הן פתרון יעיל וחדשני, שנועד לתת מענה לפועלים העובדים בגובה, בפרויקטים של בניה ושיפוצים. במאמר זה, נפרט אודות סוגי במותה הרמה השונים, ואף נמליץ על חברה להשכרת במות הרמה לפרויקטים. חשוב לציין, כי במיוחד באזור המרכז, העיר פתח תקווה היא עיר שמלאה במיזמי בניה, כך שמאמר זה רלוונטי במיוחד לקבלני שיפוצים ולמנהלי פרויקטים של בניה באזור פתח תקווה.

 

מהן במות הרמה?

במות הרמה, הן מעין מנוף, המחובר למערכת שינוע, שלרוב מורכבת מגלגלים או מהתקנים דומים. בקצהו של מנוף זה, ישנה מעין במה מוגבהת, או כלוב מגודר, שעליה יכול לעמוד אדם אחד או יותר, יחד עם כלי עבודה, ולבצע את העבודה בגובה לה הוא נצרך בצורה מאובטחת וטובה. הגובה אליו יכולה להגיע במת ההרמה משתנה בהתאם לסוג במת ההרמה אתה שוכרים, ובאותה מידה גם יכולות התמרון של במת ההרמה משתנות בהתאם לסוג במת ההרמה בה נעשה שימוש.

לרוב, במות ההרמה מתופעלות ומתוחזקות על ידי חברות השכרה ייעודיות, שדואגות לשנע את במת ההרמה הישר למקום בו אמורה להתבצע העבודה בגובה. חשוב לציין, כי על אף הבטחון הרב שמספקות במות ההרמה לעבודה בגבוה, חובה לנקוט במשנה זהירות בעת הפעלת במת ההרמה ובעת העבודה על המשטח המוגבה.

 

סוגי במות הרמה

ישנם כמה סוגים מרכזיים של במות הרמה, בהן ניתן להשתמש ועליהן נפרט. ניגע בעיקר בבמות הרמה שיכולים לבצע בהן שימוש באזור העיר פתח תקווה, על פרויקטים בתחום הבניה והמפעלים הרבים שיש בה.

במות הרמה מספריים

במות הרמה אלו, עובדות במנגנון שמזכיר מספריים גדולות. במת ההרמה מגיעה הישר מתחת לאוזר בו צריכה להתבצע העבודה בגובה. לאחר מכן, על ידי שימוש בכפתורי כיוונון ובמנגנוני השליטה הייעודיים, במת ההרמה מתרוממת יחד עם העובד והציוד שלו בצורה אנכית, עד שהוא מגיע לאוזר העבודה המיועד. במות הרמה מסוג זה, מיועדות לצורת עבודה בה הבסיס של במת ההרמה יכול להגיע הישר אל מתחת למקום העבודה המיועד, וכאשר אין מכשולים שמקשים על הגישה לאותו מקום. בבמות אלו, ייעשה שימוש בעיקר באזורי תעשייה בעיר פתח תקווה, או במפעלים, מחסנים ומוסכים גדולים. כאשר הבמה מתרוממת, המנוף שמרים את המשטח מתארך בצורה המזכירה מספריים גדולות, וזוהי הסיבה שהקנתה לבמות אלו את שמן.

למידע נוסף בנושא במות הרמה מספריים חשמליות, לחצו כאן >>>

במות הרמה מפרקיות

במות הרמה אלו, בנויות מבסיס, משטח מתרומם ומזרוע רובוטית ענקית. זרוע זו, בנויה ממספר מפרקים, כאשר כל מפרק יכול להתכוונן ולהסתובב בצורה עצמאית, מה שנותן לאותה במת הרמה את היכולת להגיע כמעט לכל מקום. המבנה של זרוע רובוטית זו, מאפשר לה להרים את העובד למקום העבודה בגובה, גם כאשר אין דרך להביא את בסיסה של במת ההרמה אל מתחת למקום העבודה. לכן, בבמות הרמה מסוג זה, נעשה שימוש בעיקר באזורי בנייה מלאי מכשולים ומתקנים שמקשים על גישה ישירה למקום העבודה בגובה. במות ההרמה מסוג זה יכולות אף להתארך ולהגיע לגבהים גבוהים יותר מבמת הרמה בסגנון מספריים.

למידע נוסף בנושא במות הרמה מפרקיות מנוע חשמלי, לחצו כאן >>>

למידע נוסף בנושא במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4, לחצו כאן >>>

במת הרמה טלסקופית

במת הרמה טלסקופית, כשמה כן היא, מזכירה מעין טלסקופ ענקי שיכול להתארך בצורה אנכית היישר למקום העבודה המיועד בגובה. בניגוד לבמת ההרמה בעלת הזרוע המפרקית, במת הרמה בסגנון מספריים בעלת יכולות תמרון צידיות נמוכות יותר, אך מצד שני היא בעלת יכולת התארכות משמעויות יותר במות הזרוע המפרקית, והיא בעלת נגישות גבוהה יותר לעבודות בגובה מבמות ההרמה בסגנון מספריים. בבמות הרמה אלו נעשה שימוש באזורי בניה ובאזורים בהם נעשים שיפוצים, והפונקציה המרכזית של במה זו, דומה הרבה יותר לבמות ההרמה המפרקיות מאשר לבמות ההרמה בסגנון מספריים.

חברה מומלצת להשכרת במות הרמה

החברה המומלצת על ידינו להשכרת במות הרמה, היא חברת "ליפטר". חברה זו, בעלת מוניטין מקצועי ביותר בתחזוקה ובשמירה על בטיחות של במות ההרמה שלה. לחברה, מספר רב של לקוחת מרוצים, והיא מומלצת על ידי מנהלי פרויקטים רבים בתחום הבניה.

מה שנשאר לכם לעשות, הוא ליצור קשר ולהזמין את במת ההרמה שלכם.

במות הרמה בפתח תקווה
במות הרמה בפתח תקווה
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?