במות הרמה

במות הרמה בעכו

במות הרמה בעכו משמשות את מפעלי האזור, מחסנים לוגיסטיים וכן את כל השירותים המקומיים ובעלי המקצוע שזקוקים לפתרונות לעבודה בגובה ולשינוע של כוח אדם, ציוד וכלי עבודה. אנו בליפטר ערוכים לספק לכם מגוון פתרונות הרמה מתקדמים ואיכותיים על פי הצורך וסוג העבודה הרלוונטיים בכל חלקי העיר ובסביבה הקרובה.

 

שימוש נרחב בפתרונות הרמה בעכו והסביבה

אם בעבר יכולנו להסתובב בעיר ולפגוש פיגומים על גבי פיגומים, הרי שכיום תפסו את מקומם במות הרמה רבות ומשוכללות. מי מכם שישוטט בעיר, יגלה שמרבית הפרויקטים החדשים של הבנייה בעיר מבוצעים תוך כדי שימוש ענף בבמות הרמה ושכל המפעלים והמחסנים הלוגיסטיים הממוקמים באזור התעשייה שבדרום העיר עורכים בהם שימוש יומיומי רב.

במות הרמה מפרקיות 4X4

צרכים ושימושים של במות הרמה בעכו

עכו היא עיר מעורבת שנהנית מרצועת חוף יפה ורחבה, עיר עתיקה תיירותית ותוססת ומיקום אסטרטגי מוצלח בין נהריה לקריות. העירייה משקיעה בטיפוח העיר, בפעולות גיזום ותחזוקה ובאזור יש שורה של בעלי מקצוע הזקוקים גם הם לפתרונות לעבודה בגובה, או לשינוע אמצעים לגובה כמו מערכות מיזוג אוויר, צמיגי מכוניות ועוד.

בנוסף, ההטבות שניתנות כאן למפעלים ולתעשיות שונות משכו לאזור עסקים רבים כמו טמבור, שטראוס ומילועוף – לכולם יש צורך בפתרונות הרמה איכותיים ומתקדמים על בסיס קבוע או לפי פרויקט.

במות הרמה בעכו - ליפטר בע"מ

אז מהי בעצם במת הרמה ואת מי היא משרתת?

במת הרמה היא למעשה כלי מכאני, שמתבסס על רכב קטן ומשוכלל שאליו מחובר מנגנון הגבהה. בקצה אותה הגבהה, קיימת במה שאפשר להעמיס עליה ציוד או לשנע אדם לעבודתו בגובה. כמובן שתפעול הכלי וכן העבודה הפיזית בגובה מחייבים בהיתר כחוק.

כידוע, כל עבודה בישראל שמבוצעת בגובה של שני מטרים ומעלה מחייבת בהיתר לעבודה בגובה וככל שהדבר נוגע לציוד ההרמה, לעתים גם עולה הצורך בהסמכה או רישיון ספציפיים לתפעול סוג האמצעי שנועד לגובה.

 

יתרונות במות ההרמה

לבמות ההרמה שפע יתרונות: הכלי קטן וקומפקטי כך שאפשר לנייד אותו בקלות מאתר לאתר ולפיכך גם להשכיר אותו, דבר שצפוי לחסוך כסף וזמן יקר. בנוסף, על פי המשרד לבטיחות וגיהות זהו אמצעי ההרמה הבטיחותי ביותר לעבודה בגובה כיום, המאפשר מגוון רחב של אפשרויות עבודה, נשיאת משקלים, טווחי גובה, אפשרויות שינוע, התאמה לסוגים ספציפיים של עבודות ועוד.

 

סוגים אפשריים של במות הרמה

לבמות ההרמה קיימים מספר סוגים נפוצים שכדאי להכיר, דבר שצפוי להקל על בחירתכם בפועל באמצעי המתאים ביותר:

במת הרמה מספריים

מדובר בבמות הפופולריות ביותר בישראל, שמתאימות לעבודות קלות כמו צביעה, התקנות, עבודות חשמל שונות, גבס ועוד. הבמה מרימה את העובד עד לגובה הדרוש תוך שהיא מתפקדת כמשטח העבודה שעליו הוא נמצא. ניתן לראות בכך תחליף בטיחותי ונוח בהרבה לסולם המיתולוגי, שגם מאפשר הנחה של כלי העבודה ושימוש נוח בהם לאורך העבודה.

במות הרמה ניידות

במות שיתאימו לעבודות שיש להן צורך בשינוע, למשל גיזום שדרת עצים או חיפוי חיצוני סביב מבנה. במות אלו מגיעות עם גלגלים שערוכים לנסיעה גם באזורים חיצוניים ועם טווח גבהים ויכולת נשיאה משתנים.

במות הרמה טלסקופיות

במות המכילות זרוע שתאפשר דילוג מעל מכשולים כמו עצים, חומות או מרפסות כדי להגיע ליעד המדויק בקלות רבה. לרוב מדובר בבמות בעלות זרוע מפרקית, אם כי ישנם גם סוגים של זרוע ישרה וארוכה במיוחד.

במות הרמה בעכו
במות הרמה בעכו

 

האם אפשר לשכור במות הרמה בעכו?

כמובן. אמנם בחלק מהמפעלים או המחסנים ישנו צורך לשימוש קבוע ולכן המלצתנו תהיה לרכוש במת הרמה מתאימה שתשרת כראוי את העבודה במקום. אך ככל שמדובר בעבודה חד פעמית, תקופתית או נדירה למדי, ניתן להשכיר מאיתנו במת הרמה איכותית ומתקדמת ואף ליהנות משירות מקצועי הכולל ליווי והתאמה לפתרון ההרמה שאתם זקוקים לו ומערך טכני שיגיע לשטח לתפעול תקלות או בעיות במידת הצורך.

במות הרמה בעכו משמשות כתחליף לפיגומים על גבי מבנה לצורך עבודה בגובה. ניתן להניח את הבמה היכן שרוצים כך שהיא תאפשר את ההגעה לגובה מבלי הצורך בבניית הפיגומים וכמובן בפירוקם לאחר מכן.

הצורך בבמות הרמה הוא צורך בלתי פוסק בשל כך שהבנייה תמיד ממשיכה ועל כן הצורך בהגעה לגובה רב ללא פיגומים או טיפוס על המבנה מבחוץ. צורך בבמות הרמה הוא בעיקר בענף הבנייה והשיפוץ, אך ניתן לראות במות בשימוש בכול מיני תחומים אחרים גם כן.

במת הרמה היא מתקן מתכוונן אשר עולה לגובה. ישנם כול מיני סוגים של במות הרמה אשר יוצרים התאמה טובה יותר לכול סוג של עבודה. הבמה בנויה הן מרכב אשר מניע אותה או מבסיס שניתן לדחוף, ומהבמה עצמה אשר עולה ויורדת על גבי מנוף כלשהוא.

הסוגים הנפוצים של במות הרמה הם במות הרמה מספריים אשר כוללות מספריים מכניות המאפשרות לעלות לגובה רב בצורה בטיחותית, והן במותה רמה ניידות אשר ניתן להזיז ממקום למקום כך שניתן להשתמש בבמה אחת לצורך עבודה סביב כול המבנה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?