במות הרמה

במות הרמה בסח'נין

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין? אילו אפשרויות של במות הרמה אנחנו מציעים? כמה עולה להשכיר במה ליום אחד? על שאלות אלו ונוספות נענה לכם כעת. נשארתם עם שאלות נוספות ללא מענה? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם תוך שירות אדיב ומקצועי, זאת המומחיות שלנו!

 

כיצד בוחרים במות הרמה בסח'נין?

ישנם יתרונות וחסרונות במגוון רחב של במות הרמה בסח'נין שאנחנו מציעים. מצד אחד כל אחד יכול למצוא במה אשר תתאים לו ותענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלו, אך מצד שני אפשר גם ללכת לאיבוד בתוך כל האפשרויות ולבצע בחירה לא נכונה רק לפי קריטריון אחד שהוא לא בהכרח הקריטריון המשמעותי ביותר. כדי לבחור את הבמה המתאימה ביותר בצעו אפיון מעמיק של סוג העבודה שאתם רוצים לבצע ובדקו את הבמות לפי אפיון זה. זקוקים לעזרה? אנחנו כאן גם בשביל זה!

 

>>> לחצו למחירון במות הרמה של ליפטר – להצעת מחיר עבור במת הרמה בסח'נין <<<

 

אילו אפשרויות של במות הרמה קיימות?

באופן כללי אנחנו מציעים 6 דגמים עיקריים של במות הרמה בסח'נין המשתנים ביניהם בעיקר לפי גובה, משקל נשיאה, מנגנון ההרמה וכן סוג המנוע. אם אתם כבר יודעים איזו במה אתם צריכים אתם מוזמנים לבצע הזמנה שלה והבמה כבר תהיה בדרך אליכם, אך לנוחיותכם נסקור את הבמות בחלוקה לפי משקל נשיאה ולפי גובה הרמה.

 

סיווג לפי משקל

במות ההרמה בסח'נין שאנחנו מציעים להשכרה או למכירה מתחלקות ל-4 משקלי נשיאה. כדי לחשב את משקל הנשיאה שדרוש לכם קחו בחשבון גם את המשקל הממוצע של העובד שאמור לעלות על הבמה (הגדילו את המשקל במידה ויש צורך ביותר מעובד אחד) וכן הוסיפו את הציוד שהוא אמור לשאת איתו. זכרו כי מדובר במשקל מירבי ולכן אם אתם זקוקים להרבה פחות יכול להיות שזה הוא לא המאפיין העיקרי שלפיו תרצו לבחור את הבמה המתאימה.

  1. 230 קילוגרמים
  2. 240 קילוגרמים
  3. 300 קילוגרמים
  4. 350 קילוגרמים

 

סיווג לפי גובה

מעבר למשקל אפשר לחלק את הבמות גם לפי הגובה. שוב, בדומה לאפשרויות המשקל, יכול להיות שהבמות יגיעו לגובה משמעותית יותר גבוה ממה שאתם צריכים, ולכן סקרו מאפיינים אחרים. אפשר לשים לב כי ככל שהבמה עולה גבוה יותר זאת בא על חשבון משקל הנשיאה של הבמה ולכן חשוב לשים לב לשני המאפיינים הללו. אפשר לסווג את הבמות ל-6 גבהים.

  1. 5 מטרים
  2. 8 מטרים
  3. 12 מטרים
  4. 15 מטרים
  5. 16 מטרים
  6. 21 מטרים
במות הרמה בסח'נין
במות הרמה בסח'נין

 

כמה עולה להשכיר במה ליום אחד?

תחילה חשוב להדגיש כי אם אתם צריכים במות הרמה בסח'נין לתקופה ארוכה יכול להיות שמבחינה כלכלית ישתלם לכם יותר לקנות במה שתהיה שלכם, בתנאי שיש לכם היכן לאחסן אותה. מבחינת מחירון השכרת במות הרמה בסח'נין, להוציא תשלום נוסף של כמה מאות שקלים על שינוע שכנראה תצטרכו הנה סקירה קצרה לפי סוג הבמה.

  1. במת מספריים, מנוע חשמלי גובה 6.4 מטרים – 80-350 שקלים ליום השכרה
  2. במת מספריים, מנוע חשמלי גובה 8 מטרים – 90-400 שקלים ליום השכרה
  3. במת הרמה זרוע, מנוע חשמלי, גובה 15 מטרים – 260-560 שקלים ליום השכרה
  4. במת הרמה זרוע, מנוע דיזל, גובה 21 מטרים – 380-1000 שקלים ליום השכרה

הדרישה שלכם לבמות הרמה בסח'נין לצורך עבודה בטוחה בגובה היא המומחיות שלנו! נוסף על ייעוץ למציאת הבמה, אנחנו בליפטר כאן לענות על כל שאלה שיש לכם בנוגע לבמות הרמה.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

מאמרים נוספים בנושא

במות הרמה בקריית ים

אתם אנשי מקצוע בקריית ים ועתידים לבצע עבודה בגובה? גם אם אתם אנשי מקצוע שרגילים לבצע עבודות כאשר אתם עומדים על הרצפה או מקסימום על

במות הרמה בנשר

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על במות הרמה בנשר? על חדשנות, על יעילות, על בטיחות ובעצם על הפתרון המושלם לעבודות בגובה. צריכים במת הרמה?

במות הרמה במע'אר

אם אתם לא רגילים לבצע עבודות בגובה ופתאום זאת נדרש מכם, יכול להיות שתרגישו חסרי אונים אל מול מציאת פתרון לכך. ראשית כך דעו שאם

במות הרמה בכפר קרע

נראה שכיום אי אפשר לעבוד בגובה מבלי להשתמש בבמת הרמה, עם כל כך הרבה יתרונות הבמות שמות את הפיגומים בכיס הקטן ומסייעות לעבודה יעילה ומהירה.

במות הרמה בטמרה

במות הרמה בטמרה, כמו בשאר חלקי הארץ, הופכות נפוצות יותר ויותר בגלל היתרונות הרבים שיש להן על פני פתרונות אחרים לעבודה בגובה. אם תפתחו את

במות הרמה בטירת כרמל

אם אתם רוצים להשכיר או אפילו לקנות במות הרמה בטירת כרמל לעבודה מידית הגעתם למקום הנכון, אנחנו בליפטר נותנים מענה מידי לקריאות מתוך הבנה כי

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?