במות הרמה

במות הרמה בנוף הגליל 

זקוקים לרכישה או השכרה של במות הרמה בנוף הגליל? חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק פתרונות ההרמה האיכותיים, המקצועיים והמתקדמים ביותר בשוק ותוכל לייעץ במציאת במת הרמה המתאימה לכל דרישה וצורך בנוף הגליל מצד בעלי מקצוע מקומיים, מפעלים בעיר ובסביבה, מוסדות וצוותי עבודה. 

 

מהן במות הרמה?

במת ההרמה היא כלי מכני קומפקטי, שמבוסס על רכב שינוע קטן ומנגנון הגבהה שבקצהו יש משטח עליו אפשר לעמוד או להניח ציוד וחפצים שונים. הבמה מורמת לגובה לטובת ביצוע עבודות שונות, באופן שמאפשר עשייה נוחה ובטיחותית ותוך כדי תפעול פשוט ומהיר של הכלי.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש שכל עבודה בגובה של מעל לשני מטרים, מחוייבת בישראל בהיתר לעבודה בגובה. ככל שהדבר נוגע גם לאמצעי ההרמה הקיים, ייתכן שיהיה גם צורך בהסמכה מתאימה או הדרכה בנוגע לתפעול הכלי והפונקציות הטכניות האפשריות שלו.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה בנוף הגליל למגוון עבודות מקומיות

נוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) היא עיר גלילית רגועה שנהנית מהאוויר הצח ומנופים הרריים חלומיים. בנוסף לאלו, היא גם מתפקדת כעיר מתקדמת שמתפתחת במהירות וניתן לפגוש בה פרויקטים חדשים למגורים, מפעלים ומחסנים לוגיסטיים גדולים ואת כל השירותים המוניציפליים שדואגים לטיפוח ושיפור מראה העיר – כולם ככולם זקוקים באופן שוטף לבמות הרמה לצורך עבודתם בגובה.

בנוסף, בנוף הגליל ובסביבה הקרובה ישנה כמות גדולה של בעלי מקצוע שזקוקים למתקני הרמה משוכללים ולשינוע ציוד כבד כמו צמיגי מכוניות, מזגנים, תאורה ועוד.

במות הרמה בנוף הגליל  - ליפטר בע"מ

יתרונות במות ההרמה

במות הרמה בנוף הגליל נחשבות כפתרון אידיאלי שצפוי להתאים לכמות גדולה של פרויקטים. למרות שלכל במה יש מפרט טכני שונה ברמת המשקל והגובה המקסימלי, אפשרות השינוע, גודל הבמה, סוג הבמה ומנגנון ההפעלה (חשמלי או מנוע דיזל), המשותף לכולן הוא יכולת העבודה במקומות פתוחים וסגורים כאחד.

יתרונות נוספים מגולמים באפשרויות הבטיחות. אם בעבר נדרשו עובדי הבנייה לדלג בין פיגומים ובעלי המקצוע נאלצו להשתמש בסולמות ארוכים, הרי שכיום במת ההרמה שסגורה מצדדיה, מהווה את האמצעי הבטוח והאפקטיבי ביותר לעבודה – דבר שצפוי למנוע מפגעים או עיכובים בביצוע העבודה ולסיים אותה בהתאם ליעדים שתוכננו.

 

השכרה או קנייה של במות הרמה בנוף הגליל

ישנה האפשרות לרכוש במת הרמה או להשכיר אותה, ככל שהצורך הוא לשימוש לטווח הקצר ובהתראה קצרה. יש חברות, מפעלים וארגונים שונים שיזדקקו כמובן לבמת הרמה ספציפית שתשרת אותן באופן שגרתי בעבודתן ולהן נמליץ בחום על רכישה. מנגד, ישנם בעלי מקצוע או גופים שיזדקקו לבמת ההרמה לטובת עבודה נקודתית או חד פעמית ולהם נשמח להשכיר במה שתענה על כל צרכי עבודתם.

 

לבמות ההרמה שני סוגים פופולריים

במת הרמה מספריים

במה שיורדת ועולה בצורה אנכית, כך שהיא תגיע לגובה מקסימלי ותרד ממנו בחזרה ככל שתידרש. מדובר בבמה נוחה, בטיחותית ואפקטיבית גם כמשטח העבודה עליו יעמוד בעל המקצוע ויוכל לפעול במספר רמות גובה בהתאם להתקדמות עבודתו. במות אלו לרוב מבוססות על מצבר חשמלי ומתאימות לנשיאת עובדים וציוד בגדלים ומשקלים שונים.

במות זרוע מפרקית

במות שמגיעות לטווח גבהים משמעותי ונעות גם לצדדים, כך שהן יכולות לעקוף מכשולים שונים כמו ענפים או מרפסות גבוהות למשל, כדי להגיע עד לנקודת העבודה המדויקת. במות אלו מגיעות עם מנוע חשמלי או דיזל, המאפשר עבודה גם בשטחים חיצוניים מאתגרים יותר שאינם מיושרים או מרוצפים.

במות הרמה בנוף הגליל 
במות הרמה בנוף הגליל

 

כיצד משכירים או קונים במות הרמה בנוף הגליל?

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק פתרונות הרמה באזור נוף הגליל והסביבה ותשמח להעניק לכם שירות וליווי מקצועי להשכרה או לרכישה של במות הרמה חדשניות ומתקדמות. כל במות ההרמה שלנו מגיעות עד לשנת הייצור 2017 לכל המוקדם ועומדות בתקנים המחמירים ביותר. בנוסף, כל במה עוברת בדיקה חצי שנתית של משרד העבודה ונהנית מאחריות הכוללת גם שירות תיקונים עד אליכם במידת הצורך. צרו עמנו קשר ונשמח למצוא לכם את במת ההרמה האידיאלית

במות הרמה בנוף הגליל, לאור העובדה כי מדובר בעיר מתפתחת מאוד, נמצאות בשימוש רחב בעבודות בנייה ושיפוץ. במות הרמה עונות על הפער שקיים לעובדים שאינם יכולים להגיע לגובה מספק לעבודה שהם נדרשים אליה.

במות הרמה בעלות יתרונות רבים אשר באים לידי ביטוי בעיקר בעבודות בנייה. הן פתרון מעולה עבור שינוע של אנשים ושמא לגבהים גבוהים בעיקר בכך שהן נחשבות בטיחותיות מאוד ואמינות מאוד לעבודות שעשויות להיות מסוכנות ומפחידות מאוד. 

לא כולם זקוקים לבמות הרמה באופן שוטף ועל כן, קנייה של במת הרמה יכולה להיראות כמו צעד גדול מדי שלא נדרש. לצורך כך, יש גם אפשרות לשכור במות הרמה לתקופות קצרות על מנת להשלים עבודות בגובה. ה

ישנם שני סוגים של במות הרמה שנחשבים סוגים נפוצים, אך כאשר אתם בוחרים במת הרמה הבחירה צריכה להיות מונעת מהצרכים שלכם ומהמאפיינים של העבודה שאתם עתידים לבצע. 

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?