במות הרמה

במות הרמה במגדל העמק

במות הרמה במגדל העמק מסייעות להתייעלות מדהימה של עבודות פנים וחוץ המבוצעות בגובה, תוך שהן מקצרות משמעותית את זמן העבודה ותורמות להתנהלות בטוחה ותקינה בקרב בעלי מקצוע, עובדים וארגונים. כיצד הפכו במות הרמה לפתרון המקומי המוצלח ביותר בקרב עסקים, מפעלים ושירותים בעיר? חברת ליפטר עם כל מה שחשוב לדעת על תחום פתרונות ההרמה.

 

במות הרמה במגדל העמק למגוון עבודות

בשנים האחרונות אנו פוגשים במות הרמה בעשרות תחומי עבודה: עבודות תחזוקה וניקיון, הובלות, שיפור חזות העיר, חקלאות, מפעלים תעשייתיים, עבודות מקצועיות בתחומים כמו חשמל, תקשורת, בנייה ושיפוצים ועוד המון. אבל איך זה שבמות הרמה במגדל העמק מהוות כיום פתרון מעולה לכל חברה, בעל מקצוע, מחסן והשירותים המוניציפליים?

מגדל העמק היא שכנתה של נצרת (4 קילומטרים שמפרידים בין השתיים) ושל החורש הטבעי הקסום של הרי נצרת ועמק יזרעאל. לפי נתוני האוכלוסייה של הלמ"ס מתגוררים כיום בעיר כמעט 26,000 תושבים והיא נהנית ממיקום אסטרטגי המחבר אותה לערים מרכזיות נוספות כמו חיפה ועפולה וכן מאזורי מסחר ותעסוקה סמוכים שמאפשרים מחייה ועבודה ללא מרחק נסיעה רב.

האטרקטיביות של העיר הולכת וגדלה בשנים האחרונות, עד כדי חתימה בשנה האחרונה על הסכם גג של תוספת של 6,000 יחידות דיור – דבר שצפוי להכפיל את כמות התושבים בעיר תוך ארבע שנים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

העיר צומחת ואיתה גם עבודות הגובה

הצורך המקומי דורש תמיכה בפרויקטי הבנייה המרובים של שכונותיה החדשות של מגדל העמק, נוסף על צרכי העבודה הקיימים שכוללים הן עבודות גיזום ונוי, טיפול במפגעים ושיפור חזות העיר באופן יזום מצד העירייה והן ביצוע של מגוון עבודות גובה שנדרשות בקרב בעלי מקצוע, ארגונים ומפעלים בסביבה.

במות הרמה במגדל העמק

יתרונות במות ההרמה

במות הרמה במגדל העמק נחשבות לפתרון פופולרי, בטיחותי ומודולרי בכל מה שנוגע לעבודות בגובה. כל במה מציעה מפרט טכני נפרד ביכולותיו, דבר שיאפשר לבעלי הפרויקט לקבל החלטה מושכלת לגבי הבמה המותאמת ביותר לצרכיהם. בחירה מדויקת בסוג הבמה ומאפיינה תאפשר מימוש יעיל יותר של מטרות העבודה, ללא בעיות או עיכובים וכמובן מבלי לסכן את העובדים או לערער את בטיחותם.

כמובן שבמגדל העמק עצמה ניתן למצוא מגוון עשיר ביותר של במות הרמה, מאלו של קבלני הבנייה שבוחרים בהן על פני הפיגומים המסורתיים והחשופים לסכנות חמורות, דרך במות של בעלי מקצוע כמו עובדי חשמל וטכנאי מיזוג האוויר וכלה בגופים מקומיים וציבוריים שנעזרים בבמות כדי לגזום ענפים ולסלק מפגעים בגובה בעיקר לקראת החורף.

הנתונים המשתנים בין במות ההרמה הם מבחינה טכנית: ישנן במות הרמה בעלות גודל משתנה (התאמה לעבודות פנים או חוץ), אפשרויות שינוע אחרות, משקל וגובה מקסימליים, יכולות השיפוע ועוד.

 

בחירת במת הרמה במגדל העמק

במת ההרמה הנבחרת אמורה להתקבל בעקבות כמה שיקולים מרכזיים: אופי העבודה המתוכננת, כמות העובדים שאמורים לעבוד בגובה ויש לשאת בכל הרמה, משקל מוערך של ההעמסה והגובה שהבמה אמורה לענות עליהם, תנאי שטח קיימים באתר העבודה, משך זמן העבודה שיקבע האם יש צורך בבמת הרמה מושכרת או קנויה וכן הלאה.

ככל שתבוצע התאמה נכונה יותר, שנובעת משיקולים וחשיבה מושכלת על טווח רחב ככל האפשר של צרכי עבודה, היא תביא לכך שהעבודה בפועל תהיה איכותית ויעילה יותר ותשיג ביצוע מצוין במינימום זמן.

במות הרמה במגדל העמק
במות הרמה במגדל העמק

 

האם אפשר להשכיר במות הרמה במגדל העמק?

כמובן! מפעלים, חברות, אתרים לוגיסטיים ובעלי מקצוע שעובדים בגובה זקוקים לרכישת במת הרמה לשימוש שוטף, בעוד שעסקים, נותני שירות פרטיים ומקומיים יזדקקו לבמת ההרמה לפי פרויקט. לכן נשמח להציע גם השכרה של פתרונות הרמה מתקדמים, בטיחותיים וחדשניים – כולם עומדים בתקנים ישראלים ואירופאיים מחמירים ואספקה של במות הרמה חדשות בלבד!

חברת ליפטר בע"מ תשמח להעניק לכם ייעוץ וליווי להתאמת במת ההרמה האידיאלית, לרכישה או להשכרה. פנו אלינו ונדאג לשירות הטוב ביותר עבורכם.

מגדל העמק נחשבת עיר בצמיחה וזאת כמובן מאופיין על ידי בנייה רבה ופרויקטים עתידים הדורשים עבודה בגבהים שאנשים לא מסוגלים להגיע אליהם בעצמם.

לאור כול היתרונות הרבים והברורים של במות הרמה מדובר בפתרון מאוד נפוץ, וכמובן שגם בארץ הצומחת שלנו. הבמות מהוות תחליף מעולה לפיגומים הישנים והמסוכנים עליהם עבדו עובדי הבניין ומאפשרות להגיע לגבהים גבוהים ללא מאמץ רב.

הבחירה של במות הרמה צריכה להתחשב בשיקולים בהתאם לעבודה המתוכננת להתבצע עם הבמה. לדוגמא, המשקל העתידי שהבמה תצטרך להרים, כמות העובדים וכן, תנאי השטח כדוגמת מישורים או דווקא אזור לא כל כך מאוזן.

ראשית, ניתן לקנות במות הרמה אשר יהיו שלכם וישמשו אתכם תמיד לעבודות בגובה, אך מעבר לכך, ניתן גם לשכור במות הרמה כך שלא צריך לשלם את העלות המלאה של במות הרמה אלא להשתמש רק בפרק הזמן שלשמו זקוקים לבמה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?