במות הרמה

במות הרמה בכרמיאל

במות הרמה בכרמיאל מאפשרות לענפים שונים לבצע את עבודתם כראוי, בין אם מדובר בעבודות תחזוקה, שיפור פני העיר, בנייה, ניקיון, הובלות, חקלאות, מפעלים תעשייתיים, בעלי מקצוע שונים ועוד. אז מדוע דווקא הן הפתרון המוצלח ביותר לעבודת בעלי המקצוע, חברות, מחסנים והשירותים המוניציפליים? וכיצד בוחרים את במת ההרמה המתאימה?

במות הרמה – אמצעי יעיל ומהיר לכל עבודה בעיר

במת הרמה נחשבת כיום לפתרון היעיל והפופולרי, המגוון וגם הבטיחותי ביותר לביצוע כל סוג של עבודה בגובה. לכל במת הרמה מפרט טכני משלה, מה שיאפשר לה ליצור התאמה טובה יותר לסוגים ספציפיים של עבודות או צרכים בשטח ולהגשים את מטרות העבודה בצורה קלה ובטוחה, ללא בעיות או עיכובים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

שימושים של במות הרמה בכרמיאל והסביבה

בשיטוט ברחבי כרמיאל אפשר להבין במגוון עשיר למדי של במות הרמה. מחלקת הגינון העירונית פועלת באמצעות במות אלה כדי לגזום ענפים לקראת החורף, קבלני הבנייה משתמשים בהן על מנת ליצור חיפויים או גימורים חיצוניים בפרויקטים החדשים וגם בעלי מקצוע רבים כמו טכנאי חשמל או מיזוג משתמשים בהן לא מעט כדי לבצע עבודות גובה שונות ומשתנות.

המשותף לכל במות ההרמה הללו הוא היכולת להרים לגובה עובדים וציוד ולתפקד לא פעם גם כמשטח הדריכה לאורך העבודה עצמה. כמו כן, מבנה הבמה והשימוש בסלי הרמה תואמים מעניקים רמת בטיחות גבוהה. לבמות אלו מספר סוגים הנבדלים ביניהם ברמה הטכנית, לרבות גודל המתקן ואפשרות השינוע שלו, משקל נשיאתו, יכולת השיפוע, הגובה המקסימלי ועוד.

במות הרמה בכרמיאל

בחירה נכונה של במות הרמה

את הבמה חשוב לבחור על פי מספר שיקולים עיקריים: מהו סוג ואופי העבודה הנדרשת? כמה עובדים צפויים לעבוד בגובה וזקוקים לפתרון הרמה? מהו משקל ההעמסה והגובה המקסימלי שהבמה נדרשת לעמוד בהם? מהם תנאי השטח במקום העבודה עצמו?

ככל שבחירת פתרון ההרמה תהיה מושכלת ומביאה בחשבון טווח רחב יותר של שיקולים, כך היא תספק התאמה איכותית יותר לעבודה בשטח ותייעל אותה לכדי מקסום של זמן ואיכות ביצוע.

 

המספריים והמפרקית

הכירו את במות ההרמה הפופולריות

לבמות ההרמה סוגים רבים, שאותם אפשר לחלק למספר סוגים. יחד עם זאת, ישנם ככל הנראה שני סוגים מרכזיים ונפוצים הרבה יותר מכל היתר:

במות הרמה מספריים

במות אלו עולות ויורדות באופן אנכי, כך שהן מגיעות לגובה מקסימלי מסוים ויורדות ממנו בחזרה. במות אלו בטיחותיות מאוד, נוחות לעבודה פנימית וחיצונית ללא הבדל ומציעות משטח עבודה קשיח שעליו העובד יכול לעמוד ולבצע את העבודה הנדרשת בגובה. במות אלו הן במות חשמליות שמתאימות הן לנשיאת עובדים והן לנשיאת ציוד, בגדלים ומשקלים משתנים.

 

במות הרמה עם זרוע מפרקית

במות אלו מגיעות לגבהים משמעותיים יותר וגם עולות לצדדים כך שהן מצליחות לעקוף או לטפס מעל מכשולים שונים (ענפים או גגות למשל) כדי להגיע לנקודת העבודה המדויקת. במות אלו מתאימות גם לשטחים מאתגרים יותר כמו שיפועים או סביבה סלעית וגם הן מגיעות במשקלים וגבהים משתנים, עם מנוע דיזל או מצבר חשמלי.

 

האם ניתן להשכיר במות הרמה בכרמיאל?

בהחלט! בעוד שמפעלים, מחסנים לוגיסטיים או חברות שעוסקים באופן תדיר בעבודות בגובה בוודאי זקוקים לרכישה של במה לתפעול השוטף, ישנם עסקים, חברות או שירותים מקומיים שונים שיזדקקו לבמת הרמה מתאימה על פי צורך נקודתי או פר פרויקט, להן נשמח להציע השכרה של מגוון פתרונות הרמה קיימים, חדשניים ובטיחותיים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ומגיעים רק עד לשנת הייצור 2017 לכל המוקדם.

פנו אלינו ונשמח להעניק לכם ייעוץ וליווי עד למציאת במת ההרמה המתאימה עבורכם, להשכרה או לרכישה. 

במות הרמה בכרמיאל נותנות מענה לעבודות בגובה כדוגמת הרמת משא כבד לצורך בנייה בגובה או הרמה של עובדים לגובה אשר יבצעו את העבודות עם המשא. בנוסף, הבמות מאפשרות לעובדים לקבל קרקע יציבה בגובה אשר בהתחלה אין כאשר עובדים על מבנה חדש.

במת הרמה לא חייבת להסתפק רק בהיותה במת הרמה אלא עשויה לכלול גם מתקנים נוספים שמסייעים לעבודה בגובה, לדוגמא זרועות רמה או סלי הרמה אשר מרחיבים את היכולת לעבוד בגובה מעבר להרמה עצמה או להיותה קרקע יציבה.

בחירה נכונה של במת הרמה בעלת השפעה מרחיקת לכת, במיוחד לאור העובדה כי עובדים רבים נפגעים ונפצעים בעת עבודה בהקשרי עבודה בגובה. בחירת במת הרמה צריכה להיות מותאמת הן מבחינת המשקל והגובה, אך הן מבחינת אלמנטים אחרים שכדאי להתייעץ עליהם עם איש מקצוע.

במותה רמה עם מספריים אמנם יורדות ועולות רק באופן אנכי, כלומר ללא שיפוע, אך לאור העובדה כי הן משולבות במספריים הן נחשבות בטיחותיות מאוד וכן, יציבות לעמידה עליהן ועבודה בגובה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?