במות הרמה

במות הרמה בכפר יונה

מעוניינים ברכישה או השכרה של במות הרמה בכפר יונה? אצלנו בחברת ליפטר בע"מ תקבלו את פתרונות ההרמה המתקדמים והמקצועיים ביותר בשוק, יחד עם שירות ייעוץ והתאמה לכל דרישות העבודה ומענה ברמת השטח בכל אזורי כפר יונה, מפעלים מקומיים, צוותי עבודה, מחסנים ומוסדות.

 

מה זה בעצם במת הרמה?

במת ההרמה מוגדרת ככלי מכאני משוכלל, שמבוסס על רכב שינוע קטנטן שנע בשטח, יחד עם זרוע הגבהה שמסוגלת לשאת עובדים, כלים וציוד עד לטווחי גובה משמעותיים. לרוב במות ההרמה יש סל הרמה המותקן עליהן ומשמש את העובדים בביצוע עבודת הגובה, תוך שמירה מוחלטת על בטיחותם ותפעול נוח ופשוט למקסום העבודה.

בישראל כידוע, כל עבודה המבוצעת בגובה של שני מטרים ומעלה נחשבת לעבודת גובה ועל כן מצריכה הוצאת היתר מתאים לעבודות בגובה, יחד עם היתרים נוספים לתפעול ולשימוש באמצעי הרמה שונים. חלק מבמות ההרמה דורשות הדרכה והסמכה תפעולית, בעיקר ביחס לתפעול הכלי ושלל האפשרויות הטכניות שהוא מציע.

במות הרמה מפרקיות 4X4

במות הרמה בכפר יונה למגוון עצום של עבודות

כפר יונה היא עיר בקצה השרון, הממוקמת סמוך לנתניה ומושבי עמק חפר. משכנה של העיר על צירי התנועה המרכזיים במדינה – כביש 4 וכביש 6, הפך אותה לעיר אטרקטיבית ביותר למגורים ולמסחר וניתן לומר שהיא מעולם לא חדלה מלהתפתח.

במות הרמה בכפר יונה - ליפטר בע"מ

בכפר יונה אפשר למצוא מחסנים לוגיסטיים שונים, אזורי תעשיה ומפעלים שונים המתקיימים בסמוך וגם שירותים מוניציפליים שונים שמקפידים על חזות העיר ושיפורה. כל אלו ועוד רבים אחרים זקוקים לבמות הרמה באופן שוטף וכאמצעי חיוני ביותר לביצוע עבודות בגובה.

בנוסף לאלו, קיימת בכפר יונה וסביבתה שכבה עבה של בעלי מקצוע ונותני שירות פרטיים במגוון תחומים: חשמל, תקשורת, גיזום, חקלאות, מיזוג אוויר, שיפוצים, בנייה ועוד. גם הם זקוקים לבמות הרמה לפי צורך נקודתי, לעתים במסגרת פרוייקטאלית ולעתים באופן שוטף ויומיומי.

 

במת הרמה בכפר יונה מכילה שלל יתרונות

במות הרמה בכפר יונה מציעות פתרון אידיאלי לתנאי עבודת הגובה במגוון רחב ביותר של פרויקטים אפשריים. כל במה מציעה מפרט טכני שונה – משקל וגובה מקסימליים, גודל הבמה, סוג, מנגנון ההפעלה שלה (מנוע דיזל או חשמלי), יכולת השינוע ועוד.

הבמה כמובן פותרת צורך בטיחותי חשוב. אם בעבר נדרשו עובדים לטפס על פיגומים המסכנים גם את עוברי האורח ובעלי המקצוע נאלצו להסתפק בסולמות ארוכים, כיום כולם יכולים להשתמש בבמה סגורה מכל צדדיה, המהווה אמצעי בטוח ואפקטיבי לביצוע העבודה ובכל תנאי השטח הקיימים.

נתון זה צפוי למנוע מפגעים וכמובן עיכובים ותקלות שנובעים מתנאי עבודת הגובה ולייעל את העבודה לכדי סיום בטווח הזמנים המקורי ללא עיכובים ובעיות.

 

קנייה והשכרה של במות הרמה בכפר יונה

מתוך הכרה בצרכים המשתנים של בעלי המקצוע, הארגונים וצוותי העבודה הקיימים, אצלנו בליפטר תוכלו לרכוש או להשכיר במת הרמה על פי הצורך ומטרות העבודה שלכם. השכרת במות הרמה תתאים לטווח קצר וניתן לספק אותה גם בהתראה מהיום להיום. במות הרמה קנויות מאפשרות למפעלים וארגונים שונים להשתמש בכלי לביצוע העבודה השוטפת, תוך שהוא מתאים במאפייניו לכל סוגי העבודה שאותו גוף מציע ומספק.

במות הרמה בכפר יונה
במות הרמה בכפר יונה

 

במות הרמה זה ליפטר!

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בייבוא ושיווק של פתרונות הרמה מתקדמים באזור כפר יונה והסביבה. אצלנו תוכלו לקבל ליווי ושירות מקצועיים לרכישה או השכרה של במות הרמה מתקדמות, על פי סט הצרכים הייחודיים שלכם ודרישות העבודה הקיימות.

כל במות ההרמה שברשותנו מגיעות עד שנת הייצור 2017 בלבד וזאת על מנת להבטיח לכם את הכלים האיכותיים והחדישים ביותר, כולל אחריות מלאה ומערך תיקונים. צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

כול עוד מתבצעת עבודה בכפר יונה אשר כוללת צורך של העובדים לעלות לגובה מסוים ללא פתרון אחר אשר קיים, או לפחות ללא פתרון יעיל אחר. במת הרמה לדוגמא נפוצה מאוד בשימוש בעבודות בנייה ושיפוץ בגובה, כדוגמת בנייה של מבנים.

במות הרמה בכפר יונה מתאימות לעבודות תשתית בעבודה כדוגמת חשמל, מים ותקשורת, אך הן לעבודות גיזום או גינון וכמובן שיפוצים ובנייה.

במת הרמה, בשונה מפיגומים, מגיעה מוכנה לעבודה ואין צורך להקים אותה כמו שמקימים פיגומים. כמו כן, ניתן לבחור את הבמה שמתאימה לכם ומכך שיש המון סוגים, היא מתאימה את עצמה הרבה יותר לעבודה ולנוחות שלה מאשר פיגומים שלרוב ניתנים לבנייה בצורה אחת.

השכרת במות הרמה היא פתרון מושלם עבור מי שלא צריך במת הרמה כול הזמן ולכן לא כדאי לו לקנות במה הרמה במחיר גבוה. השכרת במה בחברה מקצועית ואמינה יכולה להיות גם בהתראה קצרה ולפרק זמן שיסוכם עם החברה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?