במות הרמה

במות הרמה בטייבה

בטייבה, כמו בעוד מקמות רבים בארץ, ישנן עבודות בנייה שמתרחשות באופן שגרתי. בנוסף, בטייבה יש גינות ועצי נוי רבים שמצריכים עבודות תחזוקה וגיזום שוטפות. אך, רבות מעבודות הבניה, השיפוץ או הגיזום, צריכות להתבצע בגובה רב מאוד, מה שמקשה על העובדים לבצע את העבודה בצורה טובה ומקצועית.

עד לאחרונה, הפתרון היה גם הוא מורכב וכרוך בסיבוכים טכניים רבים. עובדים שהיו נדרשים לעבוד בגובה, היו משתמשים בסולמות, חבלים, משאיות ומשטחים להגבהה. אך לאחרונה, פותח פתרון חדש שנקרא במות הרמה. במאמר זה, נפרט בפניכם את היתרונות הרבים שתוכלו להשיג אם תשתמשו בבמות הרמה בטייבה, נפרט מעט אודות סוגי הבמות השונים, ונציג בנוסף את החברה המומלצת ביותר להשכרת במות הרמה בטייבה.

 

במות הרמה בטייבה והסביבה

במות הרמה, הן בעצם מעין משטח עבודה מוגבה, שמחובר באמצעות מנוף לבסיס נייד על גלגלים. המנוף פועל באמצעות חשמל, מנוע ודלק, וכך הוא מגביה את העובד בגובה למקום העבודה המיועד שלו. העובד, יכול להרים איתו על המשטח כלי עבודה, מתקנים אותם הוא צריך להתקין, כמו מזגנים לדוגמה, ולעיתים רבות אף ניתן להגביה על במת ההרמה יותר מאדם אחד. את במות ההרמה השונות, מניידות ומתפעלות לעיתים רבות חברות מקצועיות שמתחזקות את במות ההרמה, וכאשר נזקקים לעבודה בגובה בטייבה לדוגמה, כל מה שנשאר לכם הוא להזמין מהחברה המתאימה במות הרמה לטייבה.

 

סוגי במות הרמה באזור טייבה

ישנם סוגים רבים של במות הרמה. אנחנו בחרנו להציג בפניכם כמה מהמרכזיות שבהן.

  • במת הרמה מספריים: במת הרמה מסוג זה, נועדה לבצע העלאה אנכית של עובד עם כלי העבודה שלו, הישר אל המקום בו מיועדת עבודת השיפוץ, הבניה או הגיזום להיעשות. אל בסיס הבמה, מחובר מתקן מכני שמזכיר בצורתו מספריים ענקיות. אל מספריים אלו, מחובר משטח עליו עומד העובד יחד עם כלי העבודה שלו. כאשר המשטח ובסיס הבמה עומדים בדיוק מתחת למקום העבודה המיועד, בלחיצת כפתור אחת, משטח ההרמה מתרומם על גבי מנוף המספריים והעובד מגיע ליעדו. השימוש בבמות הרמה אלו, הוא בעיקר במקומות כמו מפעלים ומחסנים גדולים, בהם ניתן להגיע בקלות מתחת למקום העבודה.
  • במות הרמה מפרקיות בעל מנוע דיזל: בבמות הרמה מסוג זה, נעשה שימוש כאשר ישנו קושי לקרב את בסיס הבמה אל מתחת למקום העבודה המיועד. מקרים כאלו יכולים להתרחש כאשר ישנו מחסום פיזי כמו מבנה או עמוד בין מקום העבודה לבסיס במת ההרמה ולא ניתן לנייד את הבמה קדימה אל מקום העבודה. בדיוק לשם כך, אל בסיס במה ההרמה מחוברת מעין זרוע של מנוף בעלת מפרקים, שיכולים לשנות את הזוויות והכיוון שלהם על פי הוראות המפעיל המתאימות, וכך לעקוף את המכשולים ולהביא את במת ההרמה עם העובד שעליה הישר למקום העבודה המיועד.
  • במות הרמה טלסקופיות: השימוש בבמות אלו, אף הוא ייעשה כמו במות ההרמה המפרקיות, במצבים בהם ישנו קושי טכני להגיע אל מתחת למקום העבודה המיועד. כאן, אל בסיס במת ההרמה מחובר מעין מנוף, שיכול להאריך את הזרוע שלו בצורה משמעותית בכיוון מסוים אחד, בדיוק כמו משקפת טלסקופית מתארכת, וזו אכן הסיבה שהקנתה לבמת הרמה זו את שמה.

יתרונות השימוש בבמות הרמה לעבודות בגובה בטייבה

השימוש בבמות הרמה, מאפשר לעובדים להגיע בבטחה למקומות העבודה בגובה, להתרכז בעבודה שלהם ולא לפחד ליפול או לאבד שיווי משקל, וכך איכות העבודה יכולה לעלות בכמה רמות ביחס לצורת העבודה המסורתית בגובה. בנוסף, כאשר העובדים לא צריכים להשקיע זמן בנשיאת כלי העבודה שלהם ובנשיאתם למקום העבודה בגובה, העבודה יכולה להתבצע במהירות רבה הרבה יותר.

במות הרמה בטייבה
במות הרמה בטייבה

 

חברה מומלצת לבמות הרמה בטייבה

חברת ליפטר, היא החברה המומלצת על ידינו להשכרת במות הרמה בטייבה. אנשי החברה דואגים לתחזק את במות ההרמה שלהם בצורה קבועה, ובטיחות השימוש בבמות ההרמה היא הערך הראשון אותו שמים אנשי החברה אל מול עיניהם. יחד עם שירות אמין ומקצועי,  ליפטר במות הרמה, ניצבת בחזית חברות ההשכרה של במות ההרמה בארץ.
כל מה שנשאר לכם, הוא להזמין את במת ההרמה שלכם בטייבה.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?