במות הרמה

במות הרמה בטבריה

במות הרמה בטבריה משרתות מגוון אדיר של צרכים מקומיים: בנייה ושיפוצים, עבודות מקצועיות, עבודות גיזום ונוי, פרויקטים בחשמל, בהתקנות תקשורת ועוד. חברת ליפטר בע"מ מתמחה בפתרונות הרמה מגוונים ומתקדמים, הכוללים את במות ההרמה החדישות ביותר והתאמה אידיאלית כל צורך בטבריה וסביבתה.

 

במות הרמה בטבריה למגוון עבודות

מפעלים, חברות, צוותי עבודה ובעלי מקצוע שונים זקוקים כיום לכלים לוגיסטיים איכותיים שיסייעו להם לפעול בשטחים חיצוניים ופנימיים שדורשים עבודה בגוב משמעותי. במות הרמה עונות על צורך זה על ידי נשיאה פשוטה וידידותית של עובדים, ציוד וכלים שונים עד לנקודה ייעודית בגובה, כך שניתן לעבוד באופן בטוח וממוקד ללא צורך באלמנטים נוספים.

במות הרמה מפרקיות 4X4

הצורך המקומי בעבודות גובה בטבריה והסביבה

אז מי זקוק לבמות הרמה בטבריה והסביבה? טבריה שוכנת על הגדה המזרחית של הכנרת בין קיבוצים ומושבים רבים, דבר שהופך אותה למרכז אזורי חשוב ומצריך מגוון רחב של עבודות בגבהים משתנים לרבות בניינים, עצים, אנטנות וכבלי חשמל, מתחמים ציבוריים גדולים ועוד.

בעיר וסביבה הוקמו לאורך השנים מתחמי תעסוקה ומפעלים רבים, כאשר מתחמי המסחר והבילוי נמצאים בעיר ושטחי התעשייה המקומיים נמצאים בקצוותיה, או ברכס פוריה המהווה את אזור המחייה הסמוך לעמק והכנרת לצידם שוכנת טבריה.

בנוסף, ישנן פעולות תחזוקה רבות שהעיר מנהלת בייחוד לאור מיקומה הגיאוגרפי הרגיש של טבריה, בה עובר השבר הסורי אפריקאי והסמיכות לכנרת מוסיפה לחות שדורשת עבודות שוטפות. נסיבות אלו הופכות את טבריה לעיר שצורכת מגוון אדיר של עבודות גובה, הן לתפעול שוטף מבחינה מוניציפלית והן לעבודה השוטפת בתוך מתחמי תעשייה, מפעלים ותחומים מקצועיים שונים.

במות הרמה בטבריה - ליפטר בע"מ

יתרונות משמעותיים לבמות ההרמה

אם בעבר יכולנו לשוטט בעיר ליד פרויקטים בהקמה ולראות כמות אדירה של פיגומים, הרי שכיום מככבות באתרים אלו במות הרמה. במות אלו מחלצות מפעולת העובדים את הסיכון הבטיחותי המוגבר ומעניקות ראש שקט וביטחון מוגבר בביצוע עבודה יעילה ללא מפגעים. יתרון נוסף הוא יכולתן של הבמות לענות על צרכים רבים ומגוונים, לרבות מעקף של מכשולים אפשריים בגובה כמו עמודים, ענפים, מרפסות גבוהות וקירות שונים.

 

בחירת במות הרמה בטבריה והתאמתן

במות ההרמה מציעות פתרונות הרמה בטווחי גובה משתנים, ממתקני הרמה שנועדו לספק לבעלי מקצוע כמו טכנאי מזגנים ובעלי מוסכים תמיכה פשוטה בהתקנים שיש צורך להרים ולתפעל בגובה ועד במות הרמה עם סל שמאפשרות לעובדים להגיע לגג המבנה, חלון גבוה או אנטנת חשמל עבור כל צורך ומטרה.

לכל במת ההרמה יש אפשרויות שונות, המבוססות על מפרט טכני שונה, על פי סוג העבודה, היקפה ודרישותיה. יש במות הרמה בטבריה שניתן לבחור עם הגבלת משקל, עם מנוע חשמלי או דיזל, בהתאם לאפשרויות השינוע, הגובה המקסימלי, תנאי העבודה המתקבלים עם מתקן ההרמה וכן האפשרות להשכיר את במת ההרמה או לקנות אותה לשימוש קבוע וצורך שוטף בארגון.

כך או כך, חשוב לבצע בחירה מדויקת שתייצר תאימות לכל צורך סביב הפעולה והעבודה המבוצעים בשטח בזמן אמת. ולכן חברה שמתמחה בשיווק במות ההרמה תוכל לספק לכם אינפורמציה מלאה והכוונה לדגם המתאים ביותר, אך ההחלטה הכלכלית הסופית אמורה להיות של הארגון בלבד. בחברת ליפטר נשמח להעניק לכם ייעוץ וליווי להתאמת במת ההרמה לפי אופי וסוג העבודה הנדרשת.

במות הרמה בטבריה
במות הרמה בטבריה

 

אמרתם במות הרמה בטבריה – אמרתם ליפטר!

חברת ליפטר בע"מ מתמחה בפתרונות הרמה ונמנית עם החברות המובילות בישראל בתחום. החברה תשמח לעמוד לרשותכם ולספק במות הרמה בטבריה לרכישה או להשכרה, יחד עם שירותי תיקון המסופקים עד לשטח הפעילות בכל אזורי העיר. צי במות ההרמה מגיע רק עד לשנת הייצור 2017 וזאת על מנת להבטיח לכם כלי עבודה חדישים ומוצלחים ביותר, המגיעים עם תקנים בהתאם ויכולות עבודה יעילות ביותר.

במות הרמה יכולות לשמש לעבודות בגבהים כדוגמת עבודות חשמל או גיזום של עצים. במות הרמה בטבריה מתאימות לכול עבודה שנדרשת בגובה ושאין דרך אחרת להגיע לגובה זה, או לפחות אין דרך יעילה יותר.

הצורך בבמות הרמה בטבריה מאוד גדול, בדומה לכול הארץ פשוט כי אנשים לא יכולים להגיע ללא סוג כלשהוא של עזרה לגבהים שבהם הם נדרשים לעיתים לעבוד. במות הרמה הן הפתרון היעיל ביותר בעל יתרונות רבים להגעה ולעבודה בגבהים שכאלה.

במות הרמה מאפשרות להפטר מהפיגומים ולהחליפם בפתרון בטיחותי ונוח משמעותית יותר. כמו כן, הן נחשבות בטיחותיות מאוד ויותר אין צורך לעובדים להסתמך על פיגומים שעשויים להיות מאוד לא יציבים ובטח לא מעניקים את תחושת הביטחון המתבקשת לעבודות כאלו.

התאמה של במת הרמה מתבססת בין היתר על הגובה אליה היא מגיעה אל מול הגובה אליו צריך להגיע, אך גם מותאמת על פי התנועה שלה (אנכית או בשיפוע) וכן המתקנים הנלווים אליה כדוגמת במת הרמה עם זרוע או סל מחובר.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?