במות הרמה

במות הרמה בחדרה

במות הרמה בחדרה נחשבות לכלי המרכזי ביותר בתחום עבודות הגובה המקומיות – משירותי העירייה ועד בעלי מקצוע שונים. מהם היתרונות המעולים של במות אלה, במה הן שונות מהאמצעים הקיימים ובאיזו במת הרמה כדאי לבחור אם אתם עתידים לבצע עבודה בגובה? הכל כאן:

 

מקסימום יעילות, מקסימום בטיחות

עד לפני מספר שנים עוד יכולנו לשוטט בעיר ולפגוש עשרות פיגומים שעליהן טיפסו פועלי הבניין בכל פעם שהיה צורך לעלות ולרדת, להעביר ציוד וחפצים. המבנה הזמני החשוף מכל צדדיו אמנם הפך לסמל איקוני באתרי הבנייה, אך זימן גם לא מעט תאונות ומפגעים שנגרמו ממנו.

ואז הגיעו לתחום גם במות הרמה. הן הביאו איתן יכולת מכאנית וטכנית גבוהה, חיסכון אדיר בזמן העברת הציוד וכוח האדם לגובה ושמירה הרמטית על הבטיחות במהלך העבודה. פלא שהן הפכו לכלי העבודה המומלץ ביותר לעבודות הגובה על פי המשרד לבטיחות ולגיהות?

במות הרמה מפרקיות 4X4

את מי משמשות במות הרמה בחדרה?

חדרה ממוקמת לחופי הים התיכון, בין אזור צפון השרון ובין מחוז חוף הכרמל וחיפה. על פי נתוני הלמ"ס, היא מכילה כיום למעלה ממאה אלף תושבים ומדורגת במקום ה-18 בצפיפות האוכלוסין מבין ערי ישראל.

המיקום הנגיש והאסטרטגי כמו גם סטנדרט המגורים בעיר מגוונת אך בלתי צפופה הביאו את חדרה להציע לתושביה את המיטב. בשנים האחרונות היא נחשבת לעיר מפותחת ומתקדמת, הכוללת בנייה ופיתוח ענפים, גיוון בתשתיות וגם הקמת מרכזים ומתחמים שונים לרווחת התושבים.

במות הרמה בחדרה משמשות כיום שורה של ארגונים, עסקים ונותני שירות מקומיים וביניהם מפעלי הסביבה, מחסנים לוגיסטיים, שירותים מוניציפליים, בעלי מקצוע מתחומי החשמל, התקשורת והשיפוצים, מערך הכבאות, מתקיני מערכות מיזוג אוויר, מוסכים, חשמלאים מוסמכים, צבעים, גגנים ועוד. כל אלו זקוקים לפתרונות הרמה איכותיים ומתקדמים בהתאם לפרויקט נקודתי או באופן שוטף.

במות הרמה בחדרה ליפטר

 

מאפייני במות ההרמה

אפשר לתאר את במת ההרמה ככלי מכאני משוכלל המורכב משני חלקים עיקריים: רכב קטן שנע על גלגלים ומנגנון הגבהה שבקצהו יש במה בגודל משתנה. גם מנגנון ההגבהה או תנועת הרכב נתונים לשינויים בצד הטכני, כך שכל לקוח יוכל לבחור לעצמו את ההספק וטווחי העבודה המתאימים.

כמובן שעל מנת לתפעל במות הרמה לסוגיהן ולהשתמש בהן, נדרשים הלקוחות לאישור עבודה בגובה. החוק לעבודה בגובה קובע כי בכל עבודה בגובה של שני מטרים ויותר יש צורך בהוצאת היתר כחוק, בביצוע הכשרה מתאימה וברענון ונהלי עבודה קפדניים ביותר בהתאם לחוקי העבודה בישראל. לפיכך, בבמות ההרמה לסוגיהן לא ניתן להשתמש בלעדי ההסמכה והרישיון המתאימים.

 

כל היתרונות של פתרונות ההרמה

במות הרמה בחדרה והסביבה מציעות שורה של יתרונות משמעותיים. ראשית, מדובר במתקן שמתאים לניוד, כך שאפשר להסיע אותו ממקום למקום בקלות ולפיכך גם להשכיר אותו כאשר הצורך הוא בעבודה חד פעמית או מעת לעת לכל היותר. בנוסף, במת ההרמה מציעה מגוון אפשרויות עבודה, טכניקות הרמה שונות, טווחי משקל וגובה אחרים, התאמה ייעודית לבעלי מקצוע שונים ועוד.

 

סוגי במות הרמה נפוצים בחדרה והסביבה

לבמות ההרמה יש מספר סוגים מרכזיים, כל אחד מהם מציע תועלות או מאפיינים אחרים שצפויים להקל על הבחירה בבמת ההרמה המתאימה ולמטב אותה על פי צרכי העבודה:

סוג במת ההרמה מאפיינים יתרונות
במת הרמה מספריים הבמות הנפוצות ביותר – נעות מעלה ומטה.

מרימות את העובדים תוך כדי תפקודן כמשטח הדריכה לביצוע העבודה.

מחליפות את הסולמות הגבוהים שבטיחותם נמוכה, מאפשרות הנחה של כלי העבודה על המשטח ומשרתות מגוון עצום של עבודות קלות כמו התקנות, עבודות חשמל, צבע, גבס ועוד.
במת הרמה ניידת במה משונעת שניתן להניע ולהתקדם איתה ללא צורך בירידת העובדים מטה, כמו למשל גיזום של שדרת עצים, צביעה בגובה של חומה היקפית, תיקון מערך תאורה חיצוני ועוד. במות הרמה אלו מציעות עבודה רוחבית באופן יעיל, תוך קיצור זמני העבודה. הבמה מתאימה לאזורים חיצוניים בתוואי משתנה ומכילה טווחי גובה ומשקלי נשיאה שונים לבחירה.
במת הרמה טלסקופיות במות אלו מכונות גם במות זרוע מפרקית, הודות למקטעי הזרועות הארוכים והזוויתיים המאפיינים אותן.

 

סוג נוסף של במה טלסקופית הוא של זרוע ישרה וארוכה במיוחד.

המפרק הטלסקופי מתאים למעבר מעל מכשולים בגובה כמו חומות, ענפים, מרפסות, סלעים ועוד, המונעים הגעה ישירה לנקודת העבודה.

זרוע ישרה תאפשר הגעה לנקודה רחוקה הן מבחינת הגובה והן מבחינת מרחק מהנקודה הקרובה ביותר על הקרקע.

במות הרמה בחדרה
במות הרמה בחדרה

 

קנייה או השכרת במות הרמה בחדרה

בין אם אתם מעוניינים בבמת הרמה קבועה שתשרת את צרכי העבודה שלכם ובין אם תרצו להשכיר במת הרמה בחדרה – ליפטר בע"מ היא הכתובת עבורכם. אנו מתמחים בפתרונות הרמה איכותיים ומתקדמים הכוללים מגוון רחב של במות מבוססות מנועים חשמליים או דיזל, מאפיינים והספקים שיתאימו לעבודתכם.

ליפטר בע"מ מציעה במות הרמה מהשנים האחרונות בלבד, תוך שכולן עוברות ביקורת חצי שנתית ותקינה מלאה (אירופאית וישראלית) כחוק. רק אצלנו קיים גם מערך תיקונים מלא לכל אזורי העיר והסביבה שיגיע עד לאתר הרלוונטי וימנע מכם להפסיד זמן עבודה יקר. פנו אלינו ונשמח להתאים לכם פתרון אידיאלי.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?