במות הרמה
במות הרמה מפרקיות וחשמליות למכירה במחיר מנצח - ליפטר בע"מ

מתקני הרמה למכירה

מחפשים חברה מקצועית ומוכרת המשווקת מתקני הרמה למכירה? אם כן, כדאי לכם לפנות לחברת ליפטר המציעה מגוון מתקני הרמה וציוד הרמה נוסף. אנו מייבאים ומשווקים מתקני הרמה חשמליים ועם מנוע דיזל חסכוני ואמין, נשמח לייעץ ולהמליץ לכם על המתקן המתאים ביותר לצורכי העבודה והעסק שלכם.

לקבלת הצעת מחיר מיידית!

מלא את הפרטים ואנו נחזור אליך או חייג עכשיו למספר 077-803-5355

להמשך קריאה

בין השאר, אצלנו תוכלו לרכוש במות הרמה מספריים, מתקני הרמה אנכיים לעבודה בגובה, זרוע הרמה טלסקופית להנפת מטענים וסחורה לגובה, סלי הרמה אנכיים ועוד. לכן, לרכישת מתקני הרמה או ציוד הרמה, מהרו לפנות אלינו ואנו נסייע לכם לקבל החלטה נכונה ומשתלמת כלכלית.

מתקני הרמה למכירה

מתקני הרמה יש לרכוש רק לאחר ייעוץ והדגמת המוצר. לכל לקוח יש צרכים ייחודיים, לכן אנו – בחברת ליפטר – דואגים לייעץ ולסייע לכם לקבל החלטה מקצועית נכונה. יש לזכור כי לא כל יום רוכשים ציוד הרמה ובסביבה, וחשוב לפנות רק לחברה מובילה בתחום המציעה מבחר דגמים איכותיים ועמידים של מתקני הרמה למכירה. כמו כן, אנו מציעים דגמים ייעודיים להשכרה והתאמה לדרישת הלקוח.

בעת רכישת מתקני הרמה יש לשים דגש על פרמטרים חשובים וקריטיים כמו גובה עבודה מקסימלי במטרים, כושר הרמה בקילוגרמים, מקור כוח, משקל עצמי של המתקן, מידות במטרים של פריסת מייצבים, גובה ורוחב המתקן במצב מקופל, אפשרות שינוע המתקן, חומרי גלם מהם עשוי המתקן, עלויות תחזוקה, נוחות עבודה, מוצרים נלווים וכיוצא באלה.

בנוסף, חשוב לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות בין מתקני הרמה למכירה, כאשר מומלץ לרכוש דגמים ממותג מוביל ומוכר, ומחברה המציעה שירות יעיל וברמה הגבוהה ביותר. לכן, כדאי לדעת כי לרכישת מתקני הרמה או ציוד הרמה בקריות באיכות גבוהה כדאי להגיע אלינו וליהנות משירות ללא תחרות, ממחירים אטרקטיביים ומפתרונות מתקדמים וחדשניים שאין למתחרים

לרכישת מתקן הרמה

במות הרמה דיזל

במות הרמה מפרקיות מנוע דיזל 4X4 Haulotte

במות הרמה המתאימות לעבודה בכל סוגי השטח עם שיפועים קלים ובעל יכולת לעקוף מכשולים גבוהים בסמוך לנק' העבודה.

חברת מתקני הרמה

ציוד מתקני הרמה ובמות הרמה מספקים פתרונות מושלמים לעבודה בגובה, בעבודת בנייה לדוגמא, להנפת מטענים לגובה במחסנים לוגיסטיים, למפעלי תעשייה, לחברות המתמחות בניקוי חלונות ובהתקנת שלטים, לרשויות מקומיות ולחברות גדולות הזקוקות לפתרון יעיל להנפת סחורה, משטחים ומטענים כבדים לגובה.

כן, אנו מוכרים מגוון רחב של במות הרמה למכירה חדשות ומשומשות.
במות ההרמה המשומשות שלנו מגיעות עם אחריות של 3 חודשים, מה שמבטיח את האיכות והאמינות שלהן. פלטפורמות אלה נבדקו וטופלו ביסודיות כדי לעמוד בסטנדרטים של התעשייה.

מצד שני, במות ההרמה החדשות שלנו מגיעות עם אחריות לשנה. בין אם אתם מחפשים פתרונות חסכוניים או ציוד חדש לגמרי, יש לנו את פלטפורמת ההרמה המתאימה לצרכים שלכם. אל תהסס לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.

בחברת ליפטר אנו נותנים עדיפות לשביעות רצון הלקוחות גם לאחר רכישת במות ההרמה שלנו.
אנו מתגאים בשירות הטכני המקיף שלנו, אשר ניתן גם מעבר לתקופת האחריות. הצוות המסור שלנו זמין לטיפול בכל בעיה טכנית או לספק סיוע בכל פעם שתזדקק לכך. בין אם מדובר בתחזוקה שוטפת, תיקונים או פתרון תקלות, אנו מחויבים להבטיח את הביצועים האופטימליים של המוצרים שלנו לאורך כל אורך חייהם. 

אתה יכול להיות רגוע ולסמוך עלינו שנספק לך תמיכה טכנית אמינה ומהירה, מה שהופך את החוויה שלך עם פלטפורמות ההרמה שלנו לחלקה וללא דאגות.

בְּהֶחלֵט!
אנו בחברת ליפטר מקפידים להציע במות הרמה משומשות במצב מצוין. לפני מסירתם ללקוחותינו, הם עוברים תהליך שיפוץ קפדני. הצוות שלנו מחליף את כל החלקים השבורים ומבצע תיקונים יסודיים כדי להבטיח שפלטפורמת ההרמה תהיה במצב עבודה אופטימלי. 

אנו מבינים את החשיבות של אמינות ובטיחות, ולכן אנו לא חוסכים מאמץ כדי להבטיח כי במות ההרמה המשומשות שלנו עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. היה סמוך ובטוח, כאשר אתה רוכש מאתנו משטח הרמה משומש, אתה יכול להיות בטוח שהיא עברה שיפוץ מלא ומוכנה לספק ביצועים יוצאי דופן.

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?