במות הרמה

מתקני הרמה חשמליים

חברת ליפטר מציעה ניסיון רב בתחום השינוע ובשיווק מתקני הרמה חשמליים והידראוליים, אנו מציעים שירות ברמה הגבוהה ביותר ופתרונות מתקדמים וחדשניים בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ולדרישותיו. אם אתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה המציעה מתקני הרמה כמו במות הרמה, מתקנים עם זרוע פרקית, מאספת חשמלית ומתקנים ייעודיים למלגזות אנו הכתובת הנכונה עבורכם.

 

בין השאר אצלנו תוכלו לרכוש או לשכור במות הרמה בעתלית, במות הרמה בקרית טבעון, בעפולה, ביוקנעם ובכל יישובי הצפון.

מתקני הרמה חשמליים למכירה או להשכרה

כחברה מובילה בתחומה, חברת ליפטר מציעה מתקנים חשמליים להרמת ציוד או אדם של מיטב היצרנים בעולם, וכמו כן אנו מציעים שירות השכרה של במות הרמה בעתלית, בקרית טבעון ובעוד מגוון יישובים באזור הצפון.

כדי לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר אנו זקוקים למידע חשוב כמו סוג המטענים שעליכם להניף ולשנע ומשקלם, גודל המטענים המונפים, סוג המשטח עליו יש להציב את במת ההרמה או את מתקן ההרמה, האם העבודה מתבצעת במקום סגור ואתם זקוקים למתקן הרמה ייעודי עם צמיגים שאינם משאירים סימנים אחריהם, או שמא העבודה היא בתנאי חוץ, והאם השטח ישר או שמא משופע.

במות הרמה מפרקיות 4X4

 

תפעול נוח ויעילות בעבודה

מתקני הרמה חשמליים מיועדים למגוון רחב של יישומים ושימושים, בין השאר להתקנת מזגנים ותעלות מיזוג במבנים מקורים או מחוץ למבנה, להנפת סחורות במחסן לוגיסטי גדול, להרמה של חומרי בנייה, לניקוי חלונות של מבנים ולשירותי תחזוקה שונים ומגוונים, להנפת מטענים כבדים כדי להעמיס משאיות וטנדרים, לשינוע סחורה במפעל ולעוד מגוון רחב של עבודות.

כאמור, אם אתם מחפשים חברה מובילה המציעה דגמים מתקדמים ואיכותיים של במות הרמה בקרית טבעון ובכל אזור הצפון, אנו מציעים עבורכם פתרונות יעילים ובטיחותיים במחירים תחרותיים. עם זאת, לא רק המחיר חשוב, מאחר שעליכם לקבל ייעוץ ולבחור במתקן המתאים ביותר לסוג העבודה ולמקום בו היא מתבצעת.

באמצעות מתקני הרמה חשמליים תוכלו לבצע מגוון רחב של עבודות, לחסוך משמעותית בעלויות כוח אדם, לקצץ בהוצאות התפעול ולשפר את הרווחיות של העסק. כמו כן, תוכלו לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות, גם בסביבות עבודה קשות, וכמובן – בהתאמה לתקנות הבטיחות הנדרשות במקום העבודה.

מתקני הרמה חשמליים
מתקני הרמה חשמליים

אצלנו בליפטר אנו מציעים השכרת ומכירת מתקני הרמה, בין היתר גם מתקני הרמה חשמליים לכל איזור הצפון. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של מתקני הרמה כך שבטוח תמצאו את מתקן ההרמה שמתאים לסוג העבודה שלכם.

מתקני הרמה חשמליים מבוססים על חשמל ולכן מנטרלים את הצורך בכוח עבודה פיזי של הזזה או שינוע. מעבר לכך, מכך מתקן ההרמה כולו חשמלי אפשר לשנות אותו ולבצע בו כל מיני פעולות בלחיצת כפתור אחת.

על מה עברנו עד עכשיו?

ליפטר במות הרמה בפייסבוק | ליפטר במות הרמה בגוגל | 077-8035355

Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 58 ביקורות
×
js_loader
מה המספר שלך?